5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

4 דברים שחשוב לבדוק לפני שלוקחים ESIM

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית בפופולריות של טכנולוגיית ה-ESIM – כרטיס SIM דיגיטלי המותקן ישירות במכשיר הסלולרי ללא צורך בכרטיס פיזי. טכנולוגיה זו מהפכנית במיוחד עבור נסיעות לחו"ל, מאחר והיא מאפשרת לרכוש חבילת גלישה מקומית ולהוריד אותה לטלפון טרם הנסיעה, ללא צורך בהחלפת כרטיסי SIM בכל מדינה. לפני שרוכשים חבילת ESIM לנסיעה לחו"ל, חשוב להקפיד על מספר בדיקות כדי למצוא את העסקה הכדאית ביותר. 

 

חבילות ESIM ליוון

יוון היא אחת המדינות הפופולריות ביותר לנופש בקיץ, ולכן קיים מגוון רחב של חבילות ESIM המיועדות לנסיעה ליוון. כשאתם באים לבחור חבילות ESIM ליוון חשוב לבדוק את גם את כיסוי הרשת באיים השונים שתבקרו בהם, מאחר ולעיתים הכיסוי אינו אחיד. כמו כן, שימו לב לכמות ג'יגה בייט ודקות שיחה כלולות ביחס למחיר החבילה.

חבילות ESIM ליוון

מחיר החבילה

המחיר תלוי באורך תקופת החבילה. ניתן למצוא חבילות יומיות, שבועיות או חודשיות. חבילות יומיות ושבועיות יהיו בדרך כלל יקרות יותר מבחינת עלות לכל יום, אך עדיין כדאיות אם מתכננים שהייה קצרה. יש להשוות בין מחירי חבילות דומות של ספקים שונים.

לעיתים ניתן למצוא מחירים זולים יותר אצל ספקים וירטואליים קטנים יחסית, או דווקא אצל הספק המקומי במדינת היעד שמציע תעריפים אטרקטיביים לתיירים. יש למצוא את האיזון האופטימלי בין מחיר לכמות נתונים שיספק את הצרכים שלכם בנסיעה. השוואת מחירים מדוקדקת ובחירה נכונה של חבילה תוכל לחסוך עלויות סלולר ניכרות ולאפשר ליהנות מהנסיעה ללא דאגה לחריגות בחשבון.

 

כיסוי הרשת

ספק הסלולר צריך להבטיח כיסוי רשת איכותי ואמין בכל האזורים בהם התייר מתכנן לבקר. חבילות ESIM מסוימות עלולות לספק כיסוי חלקי בלבד בחלקים מסוימים של המדינה, במיוחד באזורים כפריים או מרוחקים. כיסוי חלקי עלול לגרום לקשיים בהתחברות לרשת ואיכות שיחות נמוכה.

על כן, מומלץ לברר היטב מול נציגי החברה אודות הכיסוי הספציפי שהם מספקים בכל אזור גיאוגרפי במדינת היעד. כדאי לערוך גם סקר בקרב מטיילים שכבר ביקרו באותם האזורים ולשאול על חוויית הכיסוי הסלולרי שלהם שם.

חבילות ESIM ליוון

מהירות הגלישה

מהירות הגלישה באינטרנט היא אחד הפרמטרים החשובים שיש לבדוק בעת בחירת חבילת ESIM לנסיעה לחו"ל. מהירות אינטרנט גבוהה מאפשרת חוויית שימוש טובה יותר בטלפון לצורכי גלישה, שימוש באפליקציות, שיתוף תמונות ועוד. ישנם מספר גורמים המשפיעים על מהירות הגלישה שהתייר יכול לקבל בחו"ל עם חבילת ה-ESIM שרכש.

כמו טכנולוגיית הרשת הסלולרית הזמינה באותה מדינה סוג החבילה וכמות ג'יגה-בייט שהיא כוללת. על כן חשוב לבחור חבילת ESIM עם ספק בעל כיסוי רשת טוב. מהירות אינטרנט גבוהה חשובה לשימוש נוח בטלפון. בדקו מהי מהירות הגלישה המקסימלית הנתמכת בחבילה הנבחרת.

 

שירות הלקוחות

בעיות יכולות לצוץ תמיד, לכן ודאו שקיים שירות לקוחות איכותי ונגיש שיוכל לסייע במקרה הצורך. בדקו זמינות טלפונית, צ'אט אונליין וכד'. והעיקר תיהנו בחו"ל ודברו חופשי בטלפון הנייד.

חבילות ESIM ליוון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
פשוט מדריכים

כל מה שרציתם לדעת על ישראל

מדריכים נוספים על ישראל

27 לנובמבר, 2022

מדריכים נוספים בנושא

וזהה ממש לא הכל...