5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות באזור הצפון

רמת הגולן, הגליל ובקעת בית שאן הם רק חלק קטן מן האזורים המדהימים השוכנים בצפון ארץ ישראל – אחד המחוזות היפים ביותר וזה שמביא לנו את עונות השנה במלוא הדרן (כן כן, גם את החורף שרבים טועים לחשוב כי איננו בנמצא בארסנל העונות הישראלי). בצפון הארץ אטרקציות מפורסמות, נופים עוצרי נשימה ובל נשכח את החוויה הקולינרית המסעירה שמחוז הצפון ידועה בזכותה.

בין אם אתם זוג אוהבים, קבוצת חברים, תרמילאים או משפחה ברוכת ילדים – מחוז הצפון הוא יעד מושלם לנופש בכל הרכב ובכל זמן בשנה, כך שכל שנותר לעשות הוא לפתוח יומנים, לסמן תאריך ולשריין מקום לינה.

מלונות מומלצים באזור הצפון

⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור טבריה, הממוקם במרחק של 0.1 ק״מ מכנסיית סנט פיטר. טווח מחירים: – ‏1,076 ₪ ללילה. מומלץ!
7.65
מפנק ביחס למחיר
מלון באזור חיפה, הממוקם במרחק של 0.2 ק״מ מהמושבה הגרמנית. טווח מחירים: 393 – ‏546 ללילה. מומלץ!
7.28
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐
מלון בדירוג 3 כוכבים באזור חיפה, הממוקם במרחק של 0.4 ק״מ מסינמטק חיפה. טווח מחירים: 465 – ‏871 ללילה. מומלץ!
7.2
מפנק ביחס למחיר

צפון ארץ ישראל הוא אחד האזורים המתויירים ביותר בה, הן בשל האטרקציות הרבות, האתרים ההיסטוריים והמסעדות המעולות והן בזכות האקלים המקומי המושך המוני מטיילים לאורך השנה כולה. בהתאם, תוכלו למצוא בצפון מגוון רב של מלונות, מה שאומר במילים פשוטות שאין סיבה להתפשר – יש הכל מהכל ואם תשכילו להזמין מקום מראש ולא תחכו לדקה ה-90, אפילו במחירים נוחים.

ריכזנו לפניכם את רשימת מקומות הלינה המומלצים ביותר, כאלה שמהווים הימור בטוח וזוכים לביקורות מעולות. האמינו לנו, אחרי שתבחרו מקום מתאים תרגישו הרבה יותר טוב ותוכלו להמשיך ולתכנן את החופשה שלכם בראש שקט.

מלונות 5 כוכבים באזור הצפון

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור טבריה, הממוקם בסמוך להכנסייה הסקוטית. טווח מחירים: ‏1,196 – ‏1,933 ללילה. מומלץ!
7.2
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור טבריה, הממוקם במרחק של 0.2 ק״מ מקבר הרמב'ם. טווח מחירים: 448 – ‏955 ללילה.
6.56
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור חיפה, הממוקם במרחק של 0.5 ק״מ מסינמטק חיפה. טווח מחירים: 406 – ‏693 ללילה.
6.56
מפנק ביחס למחיר

מלונות 4 כוכבים באזור הצפון

⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור טבריה, הממוקם במרחק של 0.1 ק״מ מכנסיית סנט פיטר. טווח מחירים: – ‏1,076 ₪ ללילה. מומלץ!
7.65
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור חיפה, הממוקם במרחק של 0.5 ק״מ מהגנים הבהאיים וכיפת הזהב. טווח מחירים: ‏309 – ‏470 ללילה.
7.2
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐
מלון גדול עם נוף מרהיב לכנרת ולהרי הגולן. כולל חדרים מרווחים, ספא, בריכה וחדר כושר.
7
מפנק ביחס למחיר

מלונות 3 כוכבים באזור הצפון

⭐⭐⭐
מלון דירות הממוקם במרחק של 0.1 ק״מ מחוף הכרמל מומלץ!
⭐⭐⭐
מלון בדירוג 3 כוכבים באזור חיפה, הממוקם במרחק של 300 מ' מחוף בת גלים. טווח מחירים: 350 – ‏500 ללילה. מומלץ!
7.2
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐
מלון בדירוג 3 כוכבים באזור חיפה, הממוקם במרחק של 0.4 ק״מ מסינמטק חיפה. טווח מחירים: 465 – ‏871 ללילה. מומלץ!
7.2
מפנק ביחס למחיר

מלונות בגליל התחתון

הוא נחשב לאחד היעדים הפסטורליים ביותר בארץ, עם מסלולי טיול נעימים ואופציות קולינריות שמצדיקות ביקור בפני עצמן – הגליל התחתון הוא יעד מושלם לחופשה בכל הרכב שהוא ולאורך השנה כולה ואם אתם צמאים להכיר עוד אחת מהפינות הקסומות של ארץ ישראל – בואו לבקר.

למרבה השמחה, בגליל התחתון מקומות לינה רבים ומגוונים המתאימים לכל סוג של חופשה ובנוסף למלונות מעולים, ענף הצימרים באזור נחשב למומלץ ביותר. לפניכם כמה מקומות אירוח מופלאים ששווה להציץ בהם:

⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור טבריה, הממוקם במרחק של 0.1 ק״מ מכנסיית סנט פיטר. טווח מחירים: – ‏1,076 ₪ ללילה. מומלץ!
7.65
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור טבריה, הממוקם בסמוך להכנסייה הסקוטית. טווח מחירים: ‏1,196 – ‏1,933 ללילה. מומלץ!
7.2
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור טבריה, הממוקם במרחק של 0.4 ק״מ מהכנסייה הסקוטית. טווח מחירים: ‏445 – ‏1,781 ללילה. מומלץ!
5.16
אירוח ברמה בסיסית

מלונות בנהריה

נהריה היא אחת הערים היפות ביותר בגליל המערבי והצפונית ביותר מבין ערי החוף הנושקות לים התיכון. ככזו, מדובר בעיר שמהווה יעד תיירות פופולרי עבור כל מי שנהנה מחופשה קיצית עם אטרקציות ימיות ושלל פעילויות מהנות. אך למעשה, נהריה היא הרבה יותר מזה – מדובר בעיר היסטורית בה אתרים המספרים את סיפורה של ארץ ישראל לצד ממצאים ארכיאולוגים, פינות חמד, פארקים ירוקים ומסעדות מעולות.

אם אתם רוצים להכיר את אחת הערים הקסומות ביותר בישראל, אנו ממליצים לכם לבלות באזור לכל הפחות לילה אחד ולפניכם כמה מלונות מופלאים שיגרמו לכם להישאר באזור עוד לילה או שניים:

מלונות בזכרון יעקב

זכרון יעקב היא ללא ספק פנינה ארץ ישראלית שלא רבים מכירים וחבל – מדובר בעיר היסטורית שהחלה את דרכה הרבה לפני קום המדינה וככזו יש בה אתרי מורשת, מוסדות ותיקים ואתרים חשובים למדינת ישראל והעם היהודי שכל אחד חייב להכיר.

עם זאת, מדובר בעיר בעלת אופי צעיר ומתחדש, עם פארקים אורבניים, מסלולי הליכה ובתי קפה והן נמצאים בתחומה יקבים מפורסמים שישמחו לארח אתכם לסיור וטעימות.

בין אם תטיילו, תשתכרו או תספגו קצת מההיסטוריה המקומית – מדובר ביעד נפלא לחופשה והרשנו לעצמנו לרכז את המלונות המומלצים ביותר שיסייעו לכם להעביר את הנופש בנעימים:

מלונות בקיסריה

אפרופו היסטוריה, העיר קיסריה היא אחת הערים העתיקות ביותר בישראל שהחלה את דרכה במאה ה-25 לפני הספירה ומאז ועד היום מהווה מוקד משיכה למבקרים רבים. בין הדברים שהופכים אותה לכל כך מיוחדת הוא מיקומה על קו החוף, ואכן – לוקיישן הוא אחד הדברים החשובים ביותר בחופשה.

לינה בקיסריה תאפשר לכם להיות קרובים לחופים יפהפיים, אתרים היסטוריים, מסעדות טובות ואווירה מעולה ואם כל זה נשמע לכם טוב, לפניכם כמה מקומות שיהפכו את החופשה למושלמת:

מלונות בגליל העליון

הגליל העליון נמנה בין המקומות היפים ביותר בארץ וללא ספק בין הירוקים שבהם. בנוסף לנופים עוצרי נשימה נמצאות בתחומו אטרקציות רבות, כמו למשל אגמון החולה ועמק הנהר הנעלם, מסלולי הליכה בדרגות קושי שונות וחוויה קולינרית שאין שניה לה. לאטרקציות נוספות באזור ומידע נוסף, לחצו:
בין אם אתם רוצים ליהנות מחופשת קיץ קלילה בחיק המשפחה או נופש חורפי רומנטי במיוחד – הגליל העליון הוא יעד נפלא לעשות זאת והיצע המלונות גם הוא מפתיע לטובה.

מלונות בגליל המערבי

הגליל המערבי הוא אזור גדול הכולל בתחומו ערים תוססות, כפרים מסורתיים, הרים ועמקים, חופים ובעיקר הרבה הרבה נופים. למעשה, האזור כולו נראה כאילו הוא לקוח מגלויה מצוירת ולעיתים אפשר להתבלבל ולשכוח שאתם נמצאים בארץ ישראל ולא נניח, בניו זילנד (לא, לא הגזמנו). אם אתם רוצים לטייל במערת קשת, חוף אכזיב, אולמות האבירים של עכו העתיקה ועוד – זהו לגמרי היעד עבורכם.

כך או כך, מדובר ביעד נהדר לחופשה חורפית רומנטית, חופשת קיץ על החוף או חופשה צבעונית וריחנית במיוחד בעונות המעבר. מוכנים להתאהב? הנה כמה מקומות לינה שיעזרו לכם:

מלונות יוקרה בצפון

צפון הארץ הוא אזור מועדף על זוגות אוהבים, לרבות כאלה הנמצאים בירח הדבש שלהם והן בקרב תיירים מחו"ל ומטיילים שיודעים להעריך את האיכות הבלתי מתפשרת שמחוז הצפון מביא לידי ביטוי בכל התחומים ובעיקר בתחום התיירות, כך שאין זה מפתיע כי בין מקומות הלינה המומלצים ביותר ישנם לא מעט מלונות יוקרה, לרבות כאלה אשר נמנים בין מלונות הפאר המפורסמים ביותר בארץ כמו למשל מלון יערות הכרמל ומלון מצפה הימים.

אם אתם מחפשים חופשה יוקרתית, עם שירות מוקפד, מתקנים מתוחזקים היטב ואוכל מעולה – זה לגמרי כאן ואם תציצו ברשימת המלונות שהכנו עבורכם, אנו מאמינים שתמצאו מקום שיענה על כל ציפיותיכם.

מלונות זולים בצפון

אם אתם אוהבים את להעביר את זמנכם בחופשה עם כמה שיותר טיולים, אטרקציות ופעילויות – הרי שרוב היום אינכם נמצאים במלון כך שבחירת מלון בתקציב נמוך היא אופציה טובה שתחסוך לכם כסף רב, הרי אין סיבה לשלם על חדר מפואר אם מדובר מבחינתם בסך הכל במקום בו אתם מניחים את הראש בלילה. לפניכם כמה מקומות מצוינים עם כרית נוחה במיוחד שיעשו עבודה טובה בתקציב נוח לכל כיס.

מה לקחת בחשבון לפני שמזמינים מלון בצפון

צפון הארץ, כמו גם מקומות נופש אהובים אחרים ברחבי הארץ, מושך אליו מטיילים לאורך השנה כולה כאשר באופן טבעי שיא עונת התיירות מתרכזת בחודשי הקיץ וחגי תשרי, אז פוקדות את האזור בעיקר משפחות עם ילדים לצד נופשים שאוהבים את החופש שלהם באווירה קיצית (מסלולי מים זה לגמרי בצפון!).

אבל מה שמייחד את הצפון לעומת אזורים אחרים היא שבעוד מקומות שונים ברחבי הארץ הופכים במהלך חודשי החורף למנומנמים ואפילו משעממים מעט, בצפון נבחין בפיק נוסף מבחינת עומס התיירות, אז מגיע תורם של הצימרים ומלונות היוקרה לככב בסצינת הנופש, אווירה רומנטית אופפת את ההרים והעמקים וכל מי שמחשיב עצמו כרומנטיקן מגיע לביקור.

בשאר השנה מדובר באזור תוסס ושמח אך האטרקציות פנויות יחסית ומחירי מקומות הלינה הופכים ידידותיים הרבה יותר. כך שאם אתם רוצים ליהנות מטמפרטורות אופטימליות לטיול בחיק הטבע – הסתיו והאביב הם זמן מעולה ליהנות מחופשה צפונית.

אזורים מומלצים להזמנת מלון בצפון

המיקום של המלון בו תבחרו לבלות את החופשה שלכם יהווה גורם מכריע באופי החופשה וההנאה שלכם, שהרי מדובר במקום בו תתעוררו מדי בוקר והמקום האחרון שתראו לפני שתעצמו את עיניכם בלילה.

אנו ממליצים לכם להקדיש לבחירת המלון את הזמן הראוי לכך ולהתחשב באילוצים שונים כמו למשל באיזה מקומות תרצו לבקר, איזה אטרקציות מעניינות אתכם והאם יש בסביבה מקומות טובים לאכול בהם, פאבים נחמדים לבקר בהם וכל דבר אחר שמבחינתכם הופך את החופשה לשלמה ומושלמת.

אם תשאלו אותנו בפשוט תיירות, בין המקומות המומלצים והנעימים ביותר ללינה באזור הצפון תמצאו את אזור הגליל, ערי החוף של מישור החוף הצפוני, ערים היסטוריות כמו זכרון יעקב וקיבוצים קסומים דוגמת קיבוץ הגושרים היפהפה והאהוב.
אזור החוף למשל נחשב ללוקיישן נפלא עבור משפחות עם ילדים, צעירים אשר רוצים להיות קרובים לכל מה שחם ולקחת חלק בסצנת חיי הלילה המקומית וכל מי שרוצה ליהנות מחופשה קיצית קלילה בראש טוב. בין הערים המומלצות ביותר לסגנון כזה של חופשה תמצאו את נהריה, קיסריה וחיפה.

הגליל (העליון, התחתון, המערבי וכל מה שביניהם) הוא יעד מופלא לאורך השנה כולה, ואם תשאלו אותנו, בחורף הוא מוצלח לא פחות מאשר בקיץ. אזור זה יאפשר לכם לחוות סוף כל סוף חורף מהסוג שחשבתם שלא קיים בארץ ישראל, לבקר באתרים מושלגים כמו הר החרמון, לסייר בין יקבים וכרמים ולהכיר צד נוסף, קסום ורומנטי, בארץ הים תיכונית שלנו.

מקומות נוספים שכדאי לבקר בהם ולהעביר בהם את הלילה הן הערים ההיסטוריות של צפון הארץ, דוגמת זכרון יעקב שמהווה פנינה אמיתית עבור חובבי היסטוריה, אדריכלות וכל מי שצמא לשמוע סיפורי מורשת ולבקר באתרים שמהווים עדות לכל שאירע.

כך או כך, כל בחירה תהיה טובה ובלבד שתזכרו לשריין את מקום הלינה מראש, כפי שאמרנו – המקומות הטובים אוזלים מהר.

כל המלונות בצפון

עוד לא מצאתם את המקום המדויק לחופשה שלכם בצפון הארץ? לפניכם רשימת כל המלונות המומלצים והאהובים של אזור הצפון – בחלקם ודאי כבר נתקלתם אבל יש לא מעט חדשים שכדאי לבדוק:

מחוז צפון הוא אחד מיעדי הטיול האהובים ביותר בקרב תרמילאים, קבוצות, משפחות וזוגות והוא מושך אליו קהל רב לאורך השנה כולה. בין היתרונות הרבים של אזור זה על פני מקומות אחרים הארץ תמצאו אטרקציות רבות ומגוונות בהן לא מעט מסלולי טיול בדרגות קושי שונות, אתרי היסטוריה ומורשת, אירועי תרבות מסורתיים ובל נשכח את החוויה הקולינרית הייחודית בה מתפאר אזור הצפון ולא ניתן למצוא בשום מקום אחר בישראל.

בהתאם, גם מקומות הלינה הם רבים ומגוונים, מה שמצד אחד מהווה יתרון עבור מי שמחפש מקום עם אופי ספציפי, בלוקיישן מיוחד או עם תנאים שקשה למצוא במקומות אחרים, ומצד שני – ההיצע הגדול יכול לבלבל ואפילו להקשות על הבחירה.

אם תשאלו אותנו, אנו רואים במגוון מקומות הלינה הזדמנות פז ליצור את חופשת החלומות המדויקת עבורנו מבלי להתפשר על דבר וכחלק בלתי נפרד מיצירת החוויה המופלאה – נבחר מלון אשר תואם את סגנון החופשה המועדף עלינו, בתקציב המתאים ובקרבת האטרקציות אשר מעניינות אותנו. האמינו לנו– אם תעשו זאת מספיק זמן מראש תיהנו ממחירים אטרקטיביים וחבילות נופש משתלמות.

צימר שקט ופסטורלי, המציע בקתות עץ פרטיות ומיקום אסטרטגי המקורב למגוון אטרקציות ואתרים בצפון.
⭐⭐⭐
מלון דירות הממוקם במרחק של 0.1 ק״מ מחוף הכרמל מומלץ!
אכסניה באווירה מודרנית ומגניבה הממקומת במרכז העיר לצד הכנרת, ומאפשרת חוויה מהנה במחיר נוח.
⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור טבריה, הממוקם במרחק של 0.1 ק״מ מכנסיית סנט פיטר. טווח מחירים: – ‏1,076 ₪ ללילה. מומלץ!
7.65
מפנק ביחס למחיר
מלון באזור חיפה, הממוקם במרחק של 0.2 ק״מ מהמושבה הגרמנית. טווח מחירים: 393 – ‏546 ללילה. מומלץ!
7.28
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐
מלון בדירוג 3 כוכבים באזור חיפה, הממוקם במרחק של 300 מ' מחוף בת גלים. טווח מחירים: 350 – ‏500 ללילה. מומלץ!
7.2
מפנק ביחס למחיר