5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלון המלך שלמה טבריה

King Solomon Tiberias

מלון המלך שלמה טבריה הוא מלון 4 כוכבים גדול ומפנק. המיקום הנהדר שלו מאפשר לכם להיות קרובים לכל האטרקציות בטבריה וסביבתה. במלון פועלות בריכה חצי אולימפית, בריכת פעוטות וספא מרהיב עם סאונה, ג'קוזי וחדר כושר. צוות המלון נוהג באדיבות ונועם לאורחיו ודואג טפל בכל בעיה שצצה.

קבר הרמב"ם שוכן במרחק של 1.8 ק"מ בלבד מהמלון והכנסייה הסקוטית במרחק 2.1 ק"מ. גם כנסיית סנט פיטר נמצאת בקרבת מקום, במרחק של 2.2 ק"מ, ובית דונה גרציה במרחק של 2.4 ק"מ. חמת טבריה שוכנת במרחק של 4.3 ק"מ, וחופי הכנרת הקרובים במרחק של 5 ק"מ – מרחק נסיעה של מספר דקות ברכב או במונית. גם פארק הירדן לא רחוק – 15.6 ק"מ מהמלון.
אם תרצו לנוח מהאטרקציות הסובבות את המלון, תוכלו לשבת ולהירגע בלובי המלון או באחד הברים במרפסת המלון אשר צופים לנופי הכנרת. תוכלו גם ליהנות מהספא והבריכה האיכותיים של המלון. הספא כולל סאונה יבשה ורטובה, מכון כושר מאובזר וחדרי טיפולים – שם תוכלו לחוות עיסויים איכותיים ומפנקים. ישנן שתי בריכות – בריכה חצי אולימפית ובריכת פעוטות – וסביבן מדשאות רחבות ידיים ושטחי שיזוף נרחבים.
חדרי המלון מפנקים ואיכותיים וכולם צופים ישירות אל הכנרת. הם מעוצבים בצורה אלגנטית וכוללים פינת ישיבה עם ספה וטלוויזיה. תמצאו בהם גם קומקום, מקרר ושולחן עבודה. תוכלו לבחור מבין מגוון החדרים את זה המתאים ביותר אליכם, גודל החדרים נע בין סטנדרטי לסוויטה. כל החדרים גם כוללים חדר רחצה פרטי וכספת.

המלון ידידותי לכל המשפחה ומציע חדרים גדולים שמאפשרים גם לינה של ילדים. בנוסף, ניתן לשכור שירותי שמרטפות דרך המלון במידת הצורך, בתשלום נוסף. בסביבת המלון ישנן אטרקציות רבות המתאימות לילדים, כגון טיסה בכדור פורח, נהיגת אקסטרים ברייזרים ופארק אתגרי כנרת.

את ארוחות הבוקר והערב שלכם תוכלו לאכול במסעדת המלון – "האגם". זוהי מסעדה כשרה שמספקת תפריט מגוון, איכותי ועשיר. אם תרצו נשנוש קטן או משקה במשך היום, תוכלו ליהנות מהם באחד מן הברים של המלון – "בר הבקתה" או "בר האגם", שצופים לכנרת ממרפסת המלון.

קבלת המלון פתוחה 24 שעות ביממה ומציע מגוון שירותים, כמו כביסה, שמרטפות, השכרת רכב, ניקוי יבש וכו'. הקבלה גם מציעה אפשרות להצטרפות לטיולים מאורגנים שיוצאים מהמלון.

אם אתם מתכוונים להגיע לחופשה עם רכב, תוכלו ליהנות מחניה חינם לאורחי המלון.

כוכבים

⭐⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

220

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל