5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות באזור הדרום

מחוז דרום הינו המחוז הגדול ביותר מבין מחוזותיה של ארץ ישראל והוא כולל בתוכו אזורים יפהפיים כמו עמק הערבה, מישור החוף הדרומי והנגב הקסום – שטחים שהם ברובם מדבריים ומהווים אחד ממאפייניה הייחודיים והמרשימים ביותר של ארץ הקודש שלנו, כך שבאופן לא מפתיע מדובר במוקד תיירות נחשק ואטרקטיבי הן עבור תיירים מחוץ לארץ והן עבור מטיילים מקומיים.

לאור הביקוש הרב, פינות החמד, האתרים ההיסטוריים והאטרקציות המעולות שמציע דרום הארץ למבקריו, ישנם באזור לא מעט מלונות, אכסניות ויחידות אירוח שיהפכו את החופשה שלכם לשלמה, מושלמת ובלתי נשכחת. לפניכם הטובים והמומלצים שבהם!

מלונות מומלצים בדרום

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גדול ומעוצב שמציע לכם שילוב של מיקום מעולה, חוויה קולינרית, בריכות נעימות וספא מפנק.
דירת סוויטה מרשימה ומעוצבת על חוף הים. הדירה מאובזרת לחלוטין, ומעניקה חוויה רגועה ופרטית עם מרפסת לכיוון הים.
⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור אילת, הממוקם במרחק של 200 מ' מרויאל ביץ'. טווח מחירים: ‏413 – ‏1,771 ללילה. מומלץ!

בדרום הארץ תמצאו מאות מקומות לינה המתאימים לכל סגנון של חופשה שתוכלו לחשוב עליו – חופשה אורבנית קיצית בליווי הקטנטנים, נופש רומנטי עם היקרים לכם בחודשי החורף הקסומים, חופשה קבוצתית וגם עבור אלו המטיילים בגפם.

עם זאת, יש המוצאים את השפע וההיצע הגדול בתחום הלינה, מבלבל משהו ולכן הרשנו לעצמנו להרים את הכפפה ולעשות קצת סדר בבלאגן. ריכזנו לפניכם את רשימת מקומות הלינה המומלצים ביותר, אלו שזוכים לדירוג גבוה מצד מי שכבר ביקר בהם ונהנים מהטבות שונות כמו מיקום מנצח, צוות מחויך ומתקנים ברמה הגבוהה ביותר. רק אל תשכחו – מדובר במקומות מבוקשים במיוחד והחדרים אוזלים מהר, כך שלא כדאי לחכות לדקה ה-90, אלא להזמין כמה שיותר זמן מראש.

מלונות 5 כוכבים באזור הדרום

פינוק איננה מילה גסה ואם תשאלו אותנו בפשוט ישראל, מדובר בפונקציה בסיסית והכרחית משהו, כשמדובר בחופשה – על אחת כמה וכמה חופשה בדרום הארץ, אזור אשר ידוע בהיצע מלונות גדול, בטווח מחירים רחב וסגנונות שונים המתאימים לכל סוג של חופשה שתעלו בדעתכם.

אם סגנון חופשה שכזה מדבר אליכם ואתם כבר כמהים להתחיל לתכנן את חופשת החלומות, אנו ממליצים לכם בחום לשריין חדר במלון המושלם עבורכם ולפנות זמן לתכנונים האמיתיים:

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גדול ומעוצב שמציע לכם שילוב של מיקום מעולה, חוויה קולינרית, בריכות נעימות וספא מפנק.
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גדול, מפנק ומתאים למשפחות. המלון כולל בריכה עם מגלשות מים, "ממלכת ילדים" נהדרת ועוד שלל אטרקציות.
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור אילת, הממוקם במרחק של 0.3 ק״מ מטיילת אילת. טווח מחירים: 413 – ‏1,005.
7.74
מפנק ביחס למחיר

מלונות 4 כוכבים באזור הדרום

אם אתם מחשיבים את עצמכם כאנשים מאוזנים, כאלה שמוכנים להתפשר (בקטע טוב) ובלבד שיהנו מהטוב שבכל העולמות, מלון ארבעה כוכבים יהיה בחירה טובה. מדובר באיזון המושלם בין תמורה למחיר, מבלי להתפשר על מיקום, מיטה מרווחת וצוות אדיב שיסייע לכם בכל שאלה ובעיה. ואם כבר ארבעה כוכבים, דרום הארץ מציע כמה אופציות נפלאות שבקלות אפשר להתבלבל ולהחשיב כחמישה כוכבים… אבל אם הפער בדירוג מוביל למחירים אטרקטיביים, מי אנחנו שנתווכח? הנה כמה מקומות מומלצים כדאי לכם לראות:

⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור אילת, הממוקם במרחק של 200 מ' מרויאל ביץ'. טווח מחירים: ‏413 – ‏1,771 ללילה. מומלץ!
⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור אילת, הממוקם במרחק של 250 מ' משמורת טבע חוף אלמוגים. טווח מחירים: ‏419 – ‏1,231 ללילה. מומלץ!
⭐⭐⭐⭐
מלון סוויטת איכותי ומפנק, הכולל מזח פרטי, פעילויות ספורט מים מגוונות ומועדון ילדים מהנה.

מלונות 3 כוכבים באזור הדרום

כפי שאמרנו, דרום הארץ הוא מקום גדול למדי ויש בו היצע מלונות אדיר, עם שפע של אפשרויות לכל אחד, כך שיש לא מעט אופציות לינה נהדרות גם עבור מי שלא רוצה לבזבז את מיטב כספו על מלון יוקרתי שאין לו כוונה לבלות בו. במקרה זה, מלון שלושה כוכבים יהיה בחירה מושכלת, נעימה וידידותית לכיס, מה שיאפשר לכם לסיים את החופשה עם עודף ולהתחיל לתכנן את החופשה הבאה בלי לחץ. אז מה אתם אומרים, שנבחר מלון?

⭐⭐⭐
מלון בדירוג 3 כוכבים באזור אילת, הממוקם במרחק של 750 מ' מחוף הפנינה. טווח מחירים: ‏506 – ‏1,759 ללילה.
7.94
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐
מלון בדירוג 3 כוכבים באזור אילת, הממוקם במרחק של 0.3 ק״מ מהמזרקה המוזיקלית. טווח מחירים: ‏273 – ‏931 ללילה.
7.38
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐
מלון בדירוג 3 כוכבים באזור אילת, הממוקם במרחק של 1 ק״מ מחוף הפנינה. טווח מחירים: ‏172 – ‏734 ללילה.
7.29
מפנק ביחס למחיר

מלונות זולים באזור הדרום

אם אתם משכימי קום, מסוג האנשים שמתחילים את יום עם צאת החמה ומסיימים אותו מאוחר בלילה, לא לפני שהספקתם לחרוש את האטרקציות המקומיות ומוקדי התיירות הפופולרים – אולי כדאי שתשמרו את הכסף שלכם ולא תשקיעו אותו בחדר יוקרתי אלא תבחרו מקום לינה בתקציב זול, הרי במילא את רוב זמנכם לא תבלו בו.
עם זאת, זול לא בהכרח אומר שצריך להתפשר על רמת השירות! לפניכם רשימת מלונות זולים שלגמרי יגמרו לכם להרגיש טוב עם הבחירה שלכם:

⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור אילת, הממוקם במרחק של 200 מ' מרויאל ביץ'. טווח מחירים: ‏413 – ‏1,771 ללילה. מומלץ!
⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור אילת, הממוקם במרחק של 250 מ' משמורת טבע חוף אלמוגים. טווח מחירים: ‏419 – ‏1,231 ללילה. מומלץ!
⭐⭐⭐
מלון בדירוג 3 כוכבים באזור אילת, הממוקם במרחק של 750 מ' מחוף הפנינה. טווח מחירים: ‏506 – ‏1,759 ללילה.
7.94
מפנק ביחס למחיר

מלונות מומלצים באשקלון

אי אפשר לדבר על חופשה בדרום הארץ מבלי להזכיר את הכוכב העולה בתחום התיירות הדרומית, הלא היא העיר אשקלון. אשקלון, הנחשבת לעיר החוף המערבית ביותר בישראל, הפכה בשנים האחרונות למוקד תיירות פופולרי ביותר בקרב הנופשים בדרום ובצדק – יש בה מסעדות מצוינות, חופים מטופחים, מרינה קסומה ובל נשכח את הגן הלאומי שהביקור בו הינו בגדר חובה. כל אלה ועוד הופכים את אשקלון ליעד שפשוט כיף לנפוש בו והיצע המלונות הופך את העסקה למשתלמת ממש.
אם אשקלון היא יעד החופשה הבא שלכם – הנה כמה מקומות נהדרים שכדאי לכם להציץ בהם:

דירת סוויטה מרשימה ומעוצבת על חוף הים. הדירה מאובזרת לחלוטין, ומעניקה חוויה רגועה ופרטית עם מרפסת לכיוון הים.

מלונות מומלצים באשדוד

"קיץ על החוף על החוף על הקיץ…" – אם זיהיתם את הפרייז הזה סימן שעברתם את גיל 30 וגם שאתם ממש זקוקים לחופשה. למה? כי ככה אמרנו 😊 ואם כבר חופשה באחת מערי החוף של הדרום, נשמח להוסיף את העיר הקסומה אשדוד לרשימת הערים שפשוט כיף לנפוש בהן.

לינה באחד ממלונות העיר אשדוד נחשבת לחוויה מרוממת נפש, אל מול מה שנחשבים בעיניי רבים לנופים היפים ביותר בארץ – הלא הם חופי הים התיכון הבא עלינו לטובה והאטרקציות הימיות המטריפות שהוא מציע לנופשים בקרבתו.
אך לא רק מלונות אל מול החוף – באשדוד מלונות נפלאים במגוון סגנונות ובטווח מחירים רחב, כך שכל שנותר לעשות הוא לבחור את מקום הלינה המושלם עבורכם ולשריין מקום. לפניכם כמה המלצות חמות:

מלונות מומלצים במצפה רמון

לא רק אשקלון ואשדוד נמנות ברשימת מוקדי התיירות המפתיעים לטובה, אלא גם מצפה רמון – מקום אשר מוכר לחלקנו בשל סמיכותו לבסיסי צה"ל ואילו אחרים מכירים אותו בזכות מטרי המטאורים המרהיבים בהם ניתן להבחין בזכות העדר זיהום אור באזור המצפה. אך לא רק בסיסים וכוכבים הופכים את מצפה רמון ליד מושלם לחופשה, אלא האווירה המדברית, האנשים הנעימים ומחירי המלונות אשר נחשבים לנמוכים מהממוצע

בהשוואה למקומות קרובים בדרום הארץ.
בין אם אתם מטיילים בהרכב משפחתי, רוצים ליהנות מחופשה רומנטית או אפילו מטיילים בגפכם ורוצים להכיר כמה ממסלולי הטיול היפים ביותר בארץ – אזור מצפה רמון יספק את הסחורה ושריון מקום לינה באזור יסלול את דרככם לחופשה מהאגדות.

מלונות מומלצים בבאר שבע

אין לנו דרך טובה יותר לנסח את זה אבל אם בהפתעות עסקינן, עוד עיר שהפכה את פניה והפכה למוקד תיירות צבעוני, צעיר ותוסס היא העיר באר שבע – בירת הדרום. עיר שבעבר נחשבה לעייפה ומנומנמת והפכה בשנים האחרונות למוקד משיכה לצעירים ומשפחות ובהחלט מספקת את הסחורה. בבאר שפע אירועי תרבות מרהיבים, פעילויות לגדולים ולקטנים, פארקים ירוקים, מרכזי קניות ולא מעט מסעדות מעולות. כל אלה במחירים הרבה יותר נמוכים ממה שהייתם מצפים ובאותה מגמה תמצאו גם את היצע המלונות שבעיר והמחירים הנוחים לכיס.

מה לקחת בחשבון לפני שמזמינים מלון בדרום

דרום הארץ הוא אזור מפתיע אשר בניגוד למצופה ממקום שהוא ברובו מדבר ושממה – הוא הרבה (הרבה!) יותר מזה. שלא תטעו, בהחלט יש בו מן המדבריות – מה שמהווה את שורש הקסם שלו, אך יש בו עוד הרבה לראות ולעשות וגם מי שירצה להתרחק לחלוטין מהאווירה הרוחנית שאופפת את הישימון הבלתי נגמר – יוכל לעשות זאת בקלות.

איפה למשל? ובכן, בערים הגדולות מן הסתם. אשדוד, אשקלון, באר שבע, מצפה רמון, אילת וערים נוספות מחכות לכם שתגיעו ותגלו אותן מחדש.
כשזה נאמר, חשוב לציין שלמרות שבמדבר כמו במדבר – הקיץ מלווה בטמפרטורות גבוהות (מאוד), עדיין מדובר בשיא עונת התיירות המקומית, כמו במקומות אחרים ברחבי הארץ. זהו הזמן בו כמעט כולם נמצאים בחופש ולכן המקומות המתויירים ביותר כמו אשקלון, ים המלח, אילת ושמורת עין גדי, הופכים לעמוסים במיוחד והמקומות במלונות המומלצים אוזלים מהר.

אם אתם כפופים ללוח החופשות או פשוט אוהבים את החופשה שלכם באווירה קיצית לוהטת במיוחד (תרתי משמע) – בהחלט כדאי לכם לקפוץ על ההזדמנות ולשריין מקום לינה בהקדם, אך אם תרצו ליהנות מחופשה נינוחה יותר, עם פחות תיירים ומחירים ידידותיים יותר לכיס, אנו ממליצים לכם לבחור בכל עיתוי אחר לאורך השנה.

בעונות המעבר למשל, תוכלו ליהנות ממזג אוויר אופטימאלי שיאפשר לכם לטייל במסלולים המרהיבים של מדבר יהודה, שמורות הטבע והנחלים שבו. מדובר בפסיפס מרהיב של בתי גידול שונים בהם מתגוררים בעלי חיים שפשוט מרתק לצפות בהם. ללא ספק חוויה נפלאה בכל הרכב שהוא, כולל עבור משפחות עם ילדים ומי שמטייל בגפו.

למחירים נמוכים אף יותר, אטרקציות פנויות יחסית ואווירה רומנטית משהו, אנו ממליצים לכם לבקר בדרום הארץ בחודשי החורף. זאת בתנאי שאתם לא חוששים מקצת רוחות קרות ואולי איזה שיטפון המושך לאזור ציידים (ציידי שטפונות זאת אומרת). הפלוס הוא שבאמת מדובר באווירה שלא תשאיר אף לב אדיש ושמים בהירים שלא נדיר לראות בהם כוכב נופל ושאר מראות קסומים. זאת אומרת, קוסמיים.

אזורים מומלצים להזמנת מלון בדרום

כאמור, דרום ארץ ישראל הוא מקום גדול אשר כולל בתוכו תתי אזורים ובהם מדבר יהודה, אזור קו החוף הדרומי של הארץ, עיר הנופש אילת ומקומות רבים נוספים המהווים מוקד משיכה לתיירים מהארץ ומחוצה לה לאורך השנה כולה.

את החופשה שלכם בדרום אנו ממליצים לתזמן בהתאם לעונת השנה המועדפת עליכם תוך התחשבות בלוח החופשות ושאר אילוצים ואת מקום הלינה עצמו להתאים לסגנון החופשה. למשל, אם אתם מתכוונים לנפוש בדרום במהלך חודשי הקיץ וליהנות מהאטרקציות הקיציות, חופי הרחצה ומופעי הבידור בחסות העיריות המקומיות – ערי החוף דוגמת אשדוד ואשקלון הן יעד מושלם עבורכם.

במהלך עונות המעבר כל בחירה תהיה בחירה טובה, במיוחד עבור מי מכם שנהנה להכיר את הארץ דרך הרגליים ומעוניין לטייל במסלול הליכה ממגוון המסלולים הנפלאים של דרום הארץ. באזור זה תמצאו מסלולים בכל דרגות הקושי כך שבין אם אתם משפחה עם ילדים קטנים המחפשים מסלול קליל וקצרצר, או מיטיבי לכת שלא חוששים ממסלול מאתגר יותר – הכל בנמצא.

וגם זוגות האוהבים, רומנטיקנים וכל מי שלא חושש מלילות מדבר קרים יוכל ליהנות מחופשה דרומית בלתי נשכחת. במקרה זה אנו ממליצים בחום על מצפה רמון, מדבר יהודה ואזור ים המלח אשר נחשבים מרהיבים ביופיים בחודשים דצמבר-פברואר, אז גם צונחים מחירי המלונות – מה שמהווה בונוס שלא ניתן להתעלם ממנו.

כל המלונות בדרום

עוד לא מצאתם את המקום המושלם עבורכם? לפניכם רשימת כל המלונות המומלצים של דרום הארץ. רק אל תשכחו לשריין את מקומכם בהקדם.

מה נאמר ומה נגיד, דרום הארץ הוא אזור קסום עם אווירה מיוחדת ונופים שאין דומים להם במקומות אחרים בארץ, כך שהיותו מהווה מוקד תיירות כה נחשק – אין זו הפתעה. למרבה השמחה, לא רק נופים בנמצא אלא גם שילוב מופלא בין מדבר וים, אטרקציות מהנות לכל מי שצעיר בנפשו, מסעדות מצוינות, מסלולי טיול בכל דרגות הקושי ועוד ועוד. כל אלה הופכים את דרום הארץ ליעד נפלא לטיול בכל הרכב ובכל עיתוי לאורך השנה.

דווקא בזכות השפע הרב שמציע דרום הארץ למבקרים בו, אנו ממליצים לכם בחום שלא להתפשר, אלא להקדיש לתכנון החופשה את הזמן הראוי ולבחור את מקום הלינה בהתאם, תוך התחשבות במועד החופשה, הרכב המשתתפים והמקומות שמעניין אתכם ואת היקרים לכם לבקר בהם.

האמינו לנו, לאחר שתשריינו את מקום הלינה הראש שלכם יתפנה לתכנן את יתר הדברים בנחת.

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גדול ומעוצב שמציע לכם שילוב של מיקום מעולה, חוויה קולינרית, בריכות נעימות וספא מפנק.
דירת סוויטה מרשימה ומעוצבת על חוף הים. הדירה מאובזרת לחלוטין, ומעניקה חוויה רגועה ופרטית עם מרפסת לכיוון הים.
⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור אילת, הממוקם במרחק של 200 מ' מרויאל ביץ'. טווח מחירים: ‏413 – ‏1,771 ללילה. מומלץ!
⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור אילת, הממוקם במרחק של 250 מ' משמורת טבע חוף אלמוגים. טווח מחירים: ‏419 – ‏1,231 ללילה. מומלץ!
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גדול, מפנק ומתאים למשפחות. המלון כולל בריכה עם מגלשות מים, "ממלכת ילדים" נהדרת ועוד שלל אטרקציות.
⭐⭐⭐
מלון במיקום אסטרטגי המציע חוויה נוחה ומרווחת במיוחד של חדרי דירות בשירות עצמי, אל מול הבריכה.