5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

סוויטה פאלם מארין ביי סוויט אשקלון

Palm Marine Bay Suite

"פאלם מארין ביי סוויט" היא דירת סוויטה מעוצבת ואיכותית, הניצבת על חוף הים של אשקלון. הדירה מאפשרת לאורחיה להגיע לחוף הים בתוך מספר דקות הליכה בלבד, ואף מציעה מרפסת מרשימה אל הים. המיקום המצוין על הים, יוצר עבור אורחי הדירה חוויה מדהימה וקסומה, במחיר הגיוני ובמיקום בלתי רגיל. בזכות היות הדירה פרטית, היא מאפשרת חוויה אינטימית, חופשית ומרגיעה, שלא כמו מלון עמוס באנשים.

הדירה מאובזרת לחלוטין בכל מה שתצטרכו, כדי ליצור עבורכם את החוויה הכי נוחה וטבעית, והיא כוללת חדר שינה עם מצעים ומגבות, אינטרנט אלחוטי חופשי, פלזמה עם כבלים, מכונת קפה, מטבח ופינת אוכל, וחדר רחצה. המטבח מאובזר בכלי בישול, כיריים, מיקרוגל, טוסטר, מקרר, ומוצרים רבים נוספים שמאפשרים לאורחים גם לבשל וליהנות מהשהות בדירה כפי שמתאים להם. בנוסף, יש במקום חניה פרטית לנוחיות האורחים המגיעים לשהות בדירה.

היתרון הגדול כאן לעומת שאר המלונות ובתי ההארחה בעיר אשקלון, הוא שכאן כל הדירה לשירותכם, כך שמובטחת לכם חוויה פרטית ואינטימית, ללא אורחים נוספים כלל. זו חוויה שונה ומשופרת ממלונות ובתי הארחה, בהן האזור הפרטי והאינטימי של האורחים הוא החדר שלהם בלבד. כאן המטבח החופשי, המרפסת על הים, והעצמאות בדירה, טומנים בחובם יתרונות שדבר לא משתווה להם.

הדירה שממוקמת באשקלון לצד חוף דלילה, קרובה למרינה ולמרכז העיר, וכך מקורבת מאד למגוון מועדונים, מרכזי קניות, ברים, מסעדות ובתי קולנוע, שמשפרים את החוויה ומאפשרים גיוון ואטרקציות נוספות רבות. האורחים במקום מציינים לטובה את מגוון האופציות שמציע המיקום ואזור הדירה בעיר אשקלון, ואת ההזדמנות שמציעה הדירה להכיר את העיר ולהסתובב בה במשך מספר ימים.

בבחינת מדיניות המיקום לגבי ילדים, ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה וניתן להוסיף מיטות תינוק או מיטות נוספות בהתאם לכמות הילדים.

האורחים נוטים לציין לטובה את בעל הבית הסובלני שנותן מענה על כל שאלה ועניין, גם מבחינת שעת הצ'ק אין והצ'ק אאוט, עמן המקום גמיש ומאפשר התאמה אל רצון האורחים ככל הניתן. תגובות רבות מציינות לטובה גם את הניקיון והסדר שבדירה, ואת היותה מאד מאובזרת ונוחה.

זוגות אוהבים במיוחד את הדירה "פאלם מארין ביי סוויט", בזכות העובדה שהיא מאפשרת עבור זוגות את הנופש האולטימטיבי – דירה פרטית ואינטימית, על הים ועם מרפסת מרשימה. דירה מאובזרת ונוחה שמאפשרת לזוג פשוט להירגע ולהתחבר מול הנוף הרומנטי, הזריחות והשקיעות. המיקום המעולה של הדירה מאפשר לצאת ולנפוש בברים ובמסעדות מסביב, מה שמתאים לזוגות רבים גם כן.

פאלם מארין ביי סוויט

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

דירה

מספר חדרים במתחם

1

שעת צ׳ק אין

בתיאום מראש

שעת צ׳ק אאוט

בתיאום מראש
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל