5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות בבת ים

העיר בת ים היא אחת הערים המפתיעות בישראל ואם הכרתם אותה עד כה כ"אחותה הקטנה" של תל אביב, תופתעו לשמוע כי יש לעיר הצבעונית הזאת הרבה מה להציע בזכות עצמה. אם טרם ביקרתם בה לאחרונה, אנו מזמינים אתכם בחום להכיר אותה מחדש – האמינו לנו, התדמית המשעממת שדבקה בה לא עושים חסד עם רמת המלונות בבת ים – מדובר בכוכב עולה בתחום התיירות כך שההנאה מובטחת!

סינון לפי: המלונות הכי מומלצים בבת ים | מלונות 5 כוכבים | מלונות 3 כוכבים | מלונות זולים

מתחם דירות הממוקם במרחק של 0.1 ק״מ מיָם מומלץ!
מלון בוטיק המציע חוויה איכותית ומרגיעה לנוף חוף הים. המלון מעוצב בסגנון גבוה ומוקפד, באווירה אינטימית ושלווה.
מתחם דירות באזור בת ים, הממוקם במרחק של 100 מ' מחוף הסלה. טווח מחירים: ‏307 – ‏530 ללילה. מומלץ!
4.6
אירוח ברמה בסיסית
מתחם דירות באזור בת ים, הממוקם במרחק של 1.9 ק״מ מחוף הסלה מומלץ!
4.25
אירוח ברמה בסיסית
מלון הממוקם במרחק של 100 מ' מחוף הסלה
2.92
אירוח ברמה בסיסית
דירה הממוקמת במרחק של 350 מ' מחוף מרינה מומלץ!
1.88
אירוח ברמה בסיסית

דירות נופש ומלונות מומלצים בבת ים

מתחם דירות הממוקם במרחק של 0.1 ק״מ מיָם מומלץ!
מלון בוטיק המציע חוויה איכותית ומרגיעה לנוף חוף הים. המלון מעוצב בסגנון גבוה ומוקפד, באווירה אינטימית ושלווה.
מתחם דירות באזור בת ים, הממוקם במרחק של 100 מ' מחוף הסלה. טווח מחירים: ‏307 – ‏530 ללילה. מומלץ!
4.6
אירוח ברמה בסיסית

כעיר הנמצאת בתנופת פיתוח, העיר בת ים לא מפסיקה להפתיע ולהתחדש, מה שמושך אליה יותר ויותר מבקרים מדי שנה בהם משפחות עם ילדים, זוגות אוהבים, קבוצות בכל טווח הגילאים וגם כאלה המטיילים בגפם אשר המשותף לכולם הוא הרצון להכיר את עיר החוף התוססת הזו שעד לפני שנים ספורות הייתה נחשבת לאנונימית יחסית במפת התיירות של ישראל.

לפני שאתם מתחילים לפשפש בין עשרות המלונות ומקומות האירוח הפזורים ברחבי העיר, אנו ממליצים לכם להציץ ברשימת המלונות המומלצים ביותר בבת ים – מלונות שבחרנו בקפידה על מנת להבטיח לכם חוויית אירוח יוצאת דופן. זיכרו – ברגע שתשריינו את מקום הלינה, תוכלו להתפנות ולתכנן את החופשה האורבנית שלכם במרכז הארץ.

מלונות 4 כוכבים בבת ים

מלונות ארבעה כוכבים מתאימים למטיילים מחושבים שיודעים מצד אחד ליהנות ומצד שני לחסוך היכן שצריך. במקרה זה, בחירת מלון שתהווה שילוב בין מחיר סביר לתמורה גבוהה תהיה נפלאה והשילוב המדויק הזה מתקבל בדרך כלל במלונות ברמת אירוח של ארבעה כוכבים.

למרבה השמחה, בבת ים ישנן כמה אופציות מצויינות שעונות בדיוק להגדרה זו ואם אתם רוצים ללכת על בטוח, אנו מזמינים אתכם להציץ במלונות הבאים:

מלונות 3 כוכבים בבת ים

אם יש ז'אנר שהעיר בת ים מעולה בו בתחום הלינה הרי שמדובר במלונות שלושה כוכבים הנמצאים בבת ים בשפע ומציעים תמורה טובה ביחס למחיר נוח לכיס, כך שאם אתם נמנים בין האנשים החרוצים שיוצאים מהמלון בבוקר וחוזרים אליו רק לעת ערב – מדובר בפתרון המושלם עבורכם. לינה במלון שלושה כוכבים תאפשר לכם ליהנות משירות אדיב וחדרים נוחים ומנגד, לחסוך כסף רב אותו תוכלו להפנות לטובת עוד אטרקציה כיפית, מסעדה מעולה או שופינג מסעיר.

מלונות זולים בבת ים

לא כולם רוצים להוציא את מיטב כספם על מלון מפונפן וזה בסדר גמור. אם אתם אוהבים לטייל בתקציב נמוך, מבלים את עיקר זמנכם מחוץ למלון או פשוט מעדיפים להשקיע את הכסף בחוויות ולא בכרית אנטי אלרגנית ומכונת נספרסו בחדר – אנחנו לגמרי איתכם! אנחנו, והעיר בת ים זאת אומרת. בבת ים יש מבחר מצוין של מלונות ומקומות אירוח בתקציב זול וכל שעליכם לעשות הוא לבחור את האחד שמתאים בדיוק לכם. להלן כמה מקומות שכדאי לכם להכיר:

מלון הממוקם במרחק של 100 מ' מחוף הסלה
2.92
אירוח ברמה בסיסית
מלון באזור בת ים, הממוקם במרחק של 50 מ' מחוף הסלה. טווח מחירים: ‏331 – ‏402 ללילה.
1.34
אירוח ברמה בסיסית
מלון באזור בת ים, הממוקם במרחק של 650 מ' מחוף ראשון לציון. טווח מחירים: ‏526 – ‏631 ללילה.
0.01
אירוח ברמה בסיסית

מלונות במרכז בת ים

כמו ערים רבות השוכנות במרכז הארץ, גם העיר בת ים נהנית ממרכז היסטורי תוסס המשלב את כל תכונותיה של העיר ומאפשר למבקרים בו להכיר את בת ים האמיתית – מבנים ישנים לצד מוסדות חדשים, מסעדות ותיקות לצד בתי קפה שנפתחו זה עתה, חנויות, שדרות נעימות ושפע רב של פינות חמד לנוח בהן ולצפות על העיר שוקקת החיים.

לינה במרכז העיר תאפשר לכם לחוות את העיר בת ים בצורה אותנטית ולהיות קרובים לאטרקציות המרכזיות, מה שיחסוך לכם שימוש בתחבורה ציבורית ולא פחות חשוב – זמן יקר. בסופו של דבר מדובר במשאבים שאם ניתן לחסוך בהם, מה טוב – אתם בחופשה וכאן בשביל ליהנות.

מלונות ליד הטיילת וחופי הרחצה

באופן טבעי, אזור הטיילת של בת ים וחופי הרחצה הנעימים של העיר מושכים אליהם מבקרים רבים מדי יום – משפחות עם ילדים, צעירים ולמעשה כל מי שרוצה ליהנות מנופש קיצי בסגנון "בטן-גב" או פשוט רוצה לראות את הנוף המרהיב של החוף וסביבתו, הנשקף מבעד לחלון חדר המלון.

לינה באזור זה מתאימה במיוחד לחובבי טבע ונופים, כל מי שרוצה להתעורר בבוקר וליהנות מרחצה מרעננת במי הים, בליינים הרוצים להיות קרובים לסצנת חיי הלילה התוססת של העיר ומשפחות עם ילדים המעוניינות לקחת חלק בשלל הפעילויות המהנות שמפעילה העירייה במיוחד עבור הקהל הצעיר במהלך חודשי הקיץ.

חופשה מפנקת בבת ים

מהו פינוק בשבילכם? אם תשאלו אותנו בפשוט ישראל פינוק זה להתעורר בבוקר וליהנות מנוף עוצר נשימה, להתרווח על מיטה גדולה במיוחד עם ארוחת בוקר מושחתת ולסיים את היום עם מסז' מפנק או דרינק לילי בבר של המלון.

בין אם חופשת החלומות שלנו מדברת אליכם או שמא יש לכם רעיון שונה לחלוטין – מה שבטוח הוא שחופשה היא הזמן המושלם לממש את פנטזיות הפינוק הפרועות ביותר שלנו ולשם כך רצוי שתבחרו מלון מתאים. להלן רשימת מלונות ומקומות אירוח מפנקים במיוחד שיסייעו לכם להגשים את חופשת החלומות:

מה לקחת בחשבון לפני שמזמינים מלון בבת ים

נפתח בבשורה משמחת – למרות שמדובר בעיר הנמצאת במרכז הארץ ולא זאת בלבד אלא שמדובר בעיר חוף הנהנית מחופי רחצה נעימים ומטופחים, סצנת חיי לילה ענפה ומוקדי תיירות ובילוי רבים – מחירי המלונות בה נחשבים לזולים ביחס לממוצע של מקומות הלינה במרכז, מה שהופך את החופשה בה לאטרקטיבית הרבה יותר.

מחירים אלו יכולים להיות זולים אפילו יותר (וגם פחות) בהתאם לזמן בשנה בו בחרתם להוציא לפועל את החופשה האורבנית שלכם וכמובן שכלל האצבע העתיק ביותר תקף גם במקרה זה – לא משנה מתי החופשה שלכם, ככל שתזמינו את מקום הלינה כמה שיותר זמן מראש, יש יותר סיכוי שתיהנו ממחירים אטרקטיביים, מבצעים והטבות.

ככלל, חודשי הקיץ הם התקופה העמוסה ביותר בשנה, על אחת כמה וכמה כשמדובר בעיר חוף תוססת כמו בת ים. חודשים אלו הם זמן מושלם עבור משפחות עם ילדים (ובכלל, כל מי שכפוף ללוח החופשות), חובבי בטן-גב ואטרקציות ימיות וכל מי שאוהב גוד-וייבס, בילויים והרבה הרבה שמח. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שמחירי המלונות בתקופה זו גבוהים יותר ביחס לשאר עונות השנה וגם האטרקציות עשויות להיות עמוסות למדי.

אם אתם אוהבים לטייל בחיק הטבע (האורבני), לשוטט בסמטאות העיר ורוצים להכיר את בת ים בתקופה הפורחת ביותר בשנה (תרתי משמע…) – חודשי האביב הם זמן מופלא לביקור בעיר, אז הכל מלבלב, האטרקציות פנויות יחסית וגם מחירי הלינה אטרקטיביים יותר. בהתאם, גם חודשי הסתיו מהווים זמן מומלץ לביקור עבור מי שרוצה לבלות את זמנו בטיולים והנאות מבלי לחשוש מהחום הכבד.

וכשזה נאמר, אנו מזמינים אתכם להכיר את בת ים היפהפיה גם בחודשי החורף. אם אתם לא מפחדים מקצת קור (אבל רק קצת, כי בכל זאת חורף ארץ ישראלי על קו החוף…) – תיהנו מאווירה רומנטית במיוחד, מחירים נמוכים ומופע אור-קולי חינמי של ברקים ורעמים בשמי הים, בחסות החשמל שבאוויר ואידוי המים מעל הים. בתקופה זו היינו ממליצים לכם ללון על קו החוף או לחילופין להתפנק באחד ממלונות או דירות הבוטיק שבעיר.

אזורים מומלצים להזמנת מלון בבת ים

לא רק עיתוי החופשה חשוב, אלא גם מיקום המלון. מיקום זה ישפיע רבות על אופי החופשה שלכם ולכן חשוב להקדיש זמן ומחשבה בעת בחירת המלון ולא לדחות את זה לדקה ה-90. שריון מוקדם יאפשר לכם ליהנות גם ממחירים נוחים יחסית ובנוסף יפנה לכם את הראש (ואת הזמן…) להמשיך לתכנן את החופשה שלכם בעיר המתחדשת.

מבחינת מיקום, מקומות האירוח והמלונות בבת ים פזורים בכל רחבי העיר כאשר באופן טבעי המקום התוסס והפופולארי ביותר הוא אזור החוף והטיילת של העיר, שם מצאים מוקדי עניין רבים, מסעדות, בתי קפה, פעילויות שונות לגדולים ולקטנים וגם חלק ניכר מסצנת חיי הלילה של העיר. לינה במקום זה תאפשר לכם להיות במרכז העניינים ולכן היא מתאימה לצעירים, בליינים וגם משפחות עם ילדים וכל מי שמתכוון לבלות את עיקר זמנו בחוף הים והאטרקציות הקרובות.

מרכז העיר לעומת זאת מתאים למי שרוצה להיות קרוב לכל האתרים המרכזיים של העיר, בהם מוקדי התיירות המפורסמים אך לא רק – במרכז העיר ישנם גם מוסדות ותיקים, אתרים היסטוריים המספרים על עברה של העיר ושפע רב של פינות חמד יפהפיות שיאפשרו לכם להכיר את בת ים האמיתית, להתערבב עם האוכלוסייה המקומית ולחוות את העיר במלואה.

בהתאם, אם אתם מעוניינים בחופשה שקטה יותר ויש ברשותכם רכב או שאתם לא חוששים להתנייד באמצעות התחבורה הציבורית או שירות המוניות של העיר, תוכלו לחסוך כסף ולמצוא מרגוע ונחת בכל האזורים האחרים בעיר אשר מרוחקים יותר מהרעש וההמולה. גם במקרה זה אנו ממליצים לכם לשריין את מקומכם מראש, כי המקומות האהובים ביותר אוזלים מהר.

כל המלונות בבת ים

אפשר לסכם שהעיר בת ים מפתיעה לטובה בהיבטים רבים וגם מבחינת היצע המלונות ומקומות האירוח. אם טרם מצאתם מקום שמתאים בדיוק לחופשה האורבנית שלכם, לפניכם רשימת כל המלונות האהובים ביותר על המבקרים בבת ים.

אם עד לפני כמה שנים בת ים זכתה לתדמית עממית, ישנה ואולי אפילו משעממת וכל תשומת הלב שניתנה לה הייתה בזכות היותה האחות הקטנה של תל אביב, הרי כיום היא מהווה משב רוח רענן מבחינה תיירותית והיא נחשבת למוקד תיירות צבעוני, צעיר ותוסס עם שפע רב של מקומות בילוי, אטרקציות, מסעדות וחנויות המושכים קהל רב של מבקרים.

כל אלו הופכים את העיר ליעד מושלם לחופשה עבור משפחות עם ילדים, קבוצות בכל טווח הגילאים, זוגות וגם עבור מי שמטייל בגפו ובהתאם לכך, ישנו מגוון גדול של מקומות לינה המתאימים לכל סוג של חופשה. מה שבטוח הוא שאתם צפויים להיות מופתעים וליהנות בגדול, רק אל תשכחו לשריין את מקום הלינה מראש, אחרת תיתקלו בצמד המילים המפחיד "התפוסה מלאה".