5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות 5 כוכבים בבת ים

לפניכם מגוון מלונות 5 כוכבים בבת ים לנופש מושלם. אנו ממליצים להזדרז ולשריין חדרים בהקדם, השווים נחטפים מהר. כל המלונות בהזמנה מיידית. שיהיה נופש נעים, תחזרו בשלום, החופשה המושלמת שלכם מתחילה כאן:

אם אתם רוצים ללכת על בטוח ולא מוכנים להתפשר על פסטיליז ברמה הגבוהה ביותר, שירות בלתי מתפשר וחדר מפונפן, מלונות 5 כוכבים הם הבחירה המושלמת עבורכם.

כאחת הערים המפתיעות ביותר בישראל, בת ים נמצאת בתנופת פיתוח המושכת אליה תיירים רבים לאורך השנה כולה ולינה בעיר תאפשר לכם לשכוח מהתדמית המשעממת שדבקה בה ולהכיר עיר תוססת, צבעונית ומלאת אטרקציות.

בעיר בת ים יש לא מעט מלונות ומקומות לינה אלטרנטיביים בהם תוכלו ליהנות מחווית נופש אורבנית נעימה במיוחד ובטווח מחירים רחב שיאפשר גם למטיילים בתקציב נמוך לשמור על אופי החופשה המועדף עליהם ולסיים את הנופש עם קצת עודף בכיס.

עם זאת ולמרבה ההפתעה, למרות שהיצע המלונות בעיר בת ים הוא גדול ומגוון, אין בנמצא מלונות חמישה כוכבים, אך אם אתם חושבים שזה אומר שלא תוכלו ליהנות מנופש מפנק – אתם טועים ובגדול! למרות שמלונות "חמישה כוכבים" פר הגדרה אינם נמצאים בארסנל המלונות של בת ים, יש בה לא מעט מקומות אירוח מפנקים עם שירות מופלא ומתקנים חדישים שיאפשרו לכם ליהנות מחופשה אורבנית בניחוח יוקרתי מבלי לפזול לערים השכנות.

לפניכם רשימת המלונות המפנקים ביותר של העיר בת ים, אלו המהווים בחירה מנצחת עבור מי שאוהב את הנופש האורבני מוקפד, מדויק ובלתי מתפשר, ברמה גבוהה ועם מתקנים שיגרמו לכם לא לרצות לעזוב את שטח המלון… רק אל תשכחו להזמין בהקדם, כי החדרים נחטפים כמו לחמניות חמות מהתנור:

***

 

בת ים היא עיר חוף השוכנת במרכז הארץ, בסמוך לעיר תל אביב ונחשבת בעיניי רבים ל"אחותה הקטנה" – מה שממש עד לפני כמה שנים הסיט ממנה את תשומת הלב והשאיר אותה עם תדמית אפורה, עממית ומשעממת, שלא בצדק. למרבה השמחה, בשנים האחרונות הושקעו מאמצים רבים כמו גם תקציב גדול, בשינוי וחידוש פני העיר תוך מטרה להפוך אותה למוקד תיירותי נחשק ואם להגיד את האמת – מדובר בהצלחה גדולה.

לאור תנופת הבנייה והפיתוח העירוני, התגייסות העירייה ומחלקת התרבות של העיר להפקת מופעים ואירועים והן האטרקציות המקומיות והמסעדות הוותיקות (וגם החדשות!) שנמצאות בכל רחבי העיר לצד פינות חמד קסומות וחופי רחצה מטופחים, העיר בת ים מושכת אליה מדי שנה יותר ויותר מבקרים ובזכות מקומות הלינה אשר מציעים מחירים אטרקטיביים ביחס לאזור המרכז – רבים מהם נשארים לישון, ומתאהבים.

 

מה מציעים מקומות הלינה המפנקים ביותר בבת ים?

בת ים ניערה מעצמה בשנים האחרונות את התיוג המקטין כאחותה הקטנה והפחות האטרקטיבית של תל אביב והפכה ליעד נופש נחשק בפני עצמה, עם שפע רב של אתרים, אטרקציות, פעילויות ומקומות לבלות בהם, מה שהוביל לפתיחת מקומות לינה חדשים לצד וותיקים שבחלקם עברו שיפוץ ואילו אחרים נותרו כשהיו ומקנים לעיר מראה אותנטי ואמיתי התורם רבות לקסם המקומי.

לא משנה האם אתם מבקרים בבת ים למשך יממה תמימה, סופ"ש גדוש פעילויות או משך זמן ארוך יותר – אנו ממליצים לכם לבלות לפחות לילה אחד באחד מהמלונות המפנקים הנמצאים בעיר עצמה, זאת על מנת שתוכלו לחוות את בת ים האמיתית ביום וגם בלילה ולהכיר את כל הדברים הנפלאים שהיא מציעה למבקריה.

בין מקומות אלה תמצאו כאלה אשר מדורגים כארבעה כוכבים שלא ברור מדוע אינם זוכים לדירוג הנחשק של חמישה כוכבים – אבל אם זה מוביל למחירים נגישים יותר, מי אנחנו שנתווכח? מדובר בעיקר בדירות בוטיק מהממות הצופות לים ואם במקומות אחרים בארץ הייתם צריכים להיפרד מסכומי כסף נכבדים, הרי שדירות הנופש ויחידות הבוטיק של בת ים מאפשרות לנופשים בהן ליהנות ממקסימום פאן במחיר נוח לכיס. כמו שאמרנו – העיר הזאת פשוט לא מפסיקה להפתיע!

ובכל זאת, מה בנמצא? יחידות מרווחות המעוצבות בשיא הסטייל ומתאימות לאירוח של זוגות, משפחות, קבוצות ויחידים וכל מי שרוצה ליהנות ממתקנים חדישים, שירות מוקפד ולוקיישן היסטרי מבלי לוותר על דבר. למשל:

Sea Breeze Apartment – דירה יוקרתית, נחשקת ומבוקשת במיוחד השוכנת במרחק של 3 דקות הליכה מחוף הים וכוללת גישה לחדר כושר מאובזר היטב, טרקלין, מסעדה וחניה פרטית. מתאימה לקבוצות ומשפחות.

רויאל פנטהאוז – דירה יפהפיה הנמצאת במרחק של כ-1 ק"מ מחוף הים הקרוב, מציעה מתקנים שיהפכו את החופשה לבלתי נשכחת ודלפק קבלה זמין 24/7 בו צוות אדיב שישמח לסייע לכם בכל שאלה ועניין. בדירה חמישה חדרי שינה והיא מתאימה לאירוח של עד 12 נפשות.

בחירה בדירות הבוטיק המפוארות של בת ים היא אופציה מושלמת למשפחות, קבוצות, אנשי עסקים וכל מי שרוצה למצות את החופשה בבת ים בצורה הטובה ביותר. למקומות נוספים שלא כדאי לפספס, מוזמנים להציץ כאן:

 

איפה נמצאים מקומות האירוח המפנקים ביותר בבת ים?

אם כבר הספקתם להציץ ברשימת מקומות האירוח המפנקים והאהובים ביותר על המבקרים בבת ים, ודאי שמתם לב שמדובר ברמת אירוח גבוהה במיוחד לצד מחירים אטרקטיביים בהחלט ביחס למקומות דומים בערי חוף הנמצאות במרכז הארץ, מה שדווקא מקשה על הבחירה – כי איך בוחרים כשכל אחד מהמקומות נראה טוב יותר מקודמו? לא פשוט, אך כמה כיף שהפעם הצרות הללו אינן שמורות לעשירים בלבד 😉.

על מנת להקל עליכם בבחירה, קבלו מאיתנו טיפ מנצח: ביחרו את מקום הלינה אשר נמצא בקרבתן של כמה שיותר מהאטרקציות בהן תרצו לבקר וכמובן אל תשכחו לקחת בחשבון מהו הנוף אותו תרצו לראות מדי בוקר. אם תשאלו אותנו, מדובר בבחירה פשוטה – המקומות הטובים באמת הם אלו הצופים לחופי הים היפהפיים של בת ים ונמצאים בסמוך לטיילת ומוקדי הבילוי הסמוכים לה. עם זאת, ישנם מקומות נוספים שכדאי לבחון ברצינות אשר נמצאים במרכז העיר ומהווים הזדמנות מופלאה לחוות את בת ים בצורה אותנטית ומפתיעה לטובה.
ואם בכל זאת חשקה נפשכם במלון 5 כוכבים – יש כמה כאלה במרחק נסיעה קצרצר…

כאמור, אנחנו חושבים שאין סיבה להתרחק מבת ים כי ההבדל בין ארבעה לחמישה כוכבים הוא לפעמים לא ברור, שלא נאמר – לא מוצדק ואם אתם מסכימים איתנו (בכל זאת, יש לנו קצת ניסיון 😉) האמינו לנו כי המקומות הנהדרים שכללנו ברשימת המקומות המפנקים ביותר בבת ים, יענו על כל ציפיותיכם.

אם לא השתכנעתם ואין לכם רתיעה מנסיעה קצרצרה (שלא בשעות העומס כמובן), אתם בהחלט מוזמנים ללון באחד ממלונות הפאר של הערים הסמוכות ותוך כמה דקות להגיע לאטרקציות, האתרים והמסעדות המצוינות של בת ים:

מלונות 5 כוכבים בתל אביב
מלונות 5 כוכבים בהרצליה