5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות 5 כוכבים בהרצליה

לפניכם מגוון מלונות 5 כוכבים בהרצליה לנופש מושלם. אנו ממליצים להזדרז ולשריין חדרים בהקדם, השווים נחטפים מהר. כל המלונות בהזמנה מיידית. שיהיה נופש נעים, תחזרו בשלום, החופשה המושלמת שלכם מתחילה כאן:

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון קונספט חדשני המשלב ביזנס ופלג'ר, חדרים מפנקים בריכה מקורה וארוחת בוקר עשירה ומגוונת.
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור הרצליה, הממוקם במרחק של 100 מ' מחוף אכדיה. טווח מחירים: ₪946 – ‏₪1,917.
⭐⭐⭐⭐⭐
דירה בדירוג 5 כוכבים באזור הרצליה, הממוקמת במרחק של 50 מ' מחוף אכדיה. טווח מחירים: 472 – ‏818 ללילה. מומלץ!
1.8
אירוח ברמה בסיסית
מלון דירות הממוקם בסמוך ליָם תִיכוֹנִי מומלץ!
0.99
אירוח ברמה בסיסית
דירה הממוקמת במרחק של 1.7 ק״מ מקניון שבעת הכוכבים מומלץ!
0.91
אירוח ברמה בסיסית
דירה הממוקמת במרחק של 50 מ' מחוף אכדיה מומלץ!
0.084
אירוח ברמה בסיסית

מלונות חמישה כוכבים הם בחירה מנצחת עבור מי שאוהב את החופשה שלו ברמה הגבוהה ביותר ולא רוצה להתפשר על דבר. בחירה שכזו תבטיח לכם לינה ואירוח ברמה הגבוהה ביותר, עם מתקנים מודרניים, מיטה מרווחת וכרית רכה במיוחד שיהפכו את החופשה שלכם לבלתי נשכחת… מסוג החופשות שתרצו לחזור עליהן שוב ושוב ושוב.

אוהבים להתפנק? אם התשובה היא "כן!" (קריאה רמה המלווה בהתלהבות כמובן) תשמחו לשמוע שהעיר היפהפיה הרצליה, אמנם איננה גדולה, אך היצע מלונות היוקרה שלה מרשים. מלונות אלו ממוקמים בלוקיישן האטרקטיבי ביותר ומבטיחים אירוח בסטנדרטים בינלאומיים. מוכנים להתאהב? ריכזנו לפניכם את רשימת המלונות המפוארים ביותר בעיר. תהנו!

כמצופה מאחת מערי החוף התוססות והאהובות ביותר על קהל המבקרים בישראל, העיר הרצליה מציעה שפע רב של פתרונות לינה, בטווח מחירים רחב ובמגוון גדול של סגנונות אשר הופכים אותה ליעד מופלא לחופשה בכל הרכב שהוא ובכל עיתוי לאורך השנה. בין מלונות אלו תמצאו נבחרת מנצחת של מלונת יוקרה מפנקים במיוחד המתאימים למי שרוצה ליהנות מאירוח בכמה הגבוהה ביותר – זוגות בירח דבש, ציון מאורע משמח בחיים, אנשי עסקים וכל מי שרוצה ליהנות מהטופ של הטופ ומוכן לשלם בהתאם. ואם כבר זרקנו את הפצצה והזכרנו את נושא התשלום – נכון, מדובר בסכומים שאינם נמוכים, אך האמינו לנו – התמורה שווה את זה ובגדול.

מה תקבלו במלונות 5 כוכבים בהרצליה?

ישראל נחשבת למוקד תיירות פופולרי עבור תיירים מכל קצוות תבל ובנוסף לתיירות החוץ היא פורחת ותוססת גם מבחינת תיירות פנים. ככזו, היא נהנית ממבקרים רבים לאורך השנה כולה והאקלים המקומי בהחלט תורם לכך רבות. כידוע, הקיץ בישראל נמשך הרבה יותר מאשר שלושת החודשים שהוקצו לו על פי לוח השנה, כך שגם במהלך עונות המעבר אפשר לזכות במזג אוויר ידידותי למטיילים ואם אתם רוצים למצות את החופשה עד תום – לינה באחת מערי החוף של ישראל תהיה בחירה מושכלת ומוצלחת.

בין מקומות אלו תמצאו את העיר הרצליה – עיר חוף תוססת ושמחה הצופה לים התיכון ומציעה שלל אטרקציות, אתרים ופעילויות לגדולים, קטנים וכל מי שצעיר בנפשו. חופי העיר נחשבים למטופחים במיוחד, כמצופה ממי שנחשבת לאחת הערים העשירות ביותר בישראל, אך אם התדמית המפונפנת מלחיצה אתכם, דעו כי בהרצליה יש הכל מהכל והיא מהווה שילוב נהדר בין חדש לישן, היסטוריה וחדשנות, מסעדות וגלריות ואינספור פינות חמד כך שכל אחד ימצא את עצמו בקלות.

גם מבחינת שינה יש בה שלל אפשרויות נהדרות, אך אם אתם רוצים להבטיח אירוח ברמה גבוהה שיפתיע אתכם לטובה בכל היבט – מלונות חמישה כוכבים הם ה-בחירה עבורכם ולא משנה אם מדובר בחופשה קצרצרה של לילה אחד או יותר מכך – צפוי לכם אירוח יוצא דופן שיהפוך את החופשה לבלתי נשכחת.

מלונות חמישה כוכבים בהרצליה נחשבים לטובים ביותר מבין מלונות היוקרה באזור והם מציעים לרשות אורחיהם שירות מוקפד מסביב לשעון, מתקנים חדישים שיבטיחו כי לא יחסר לכם דבר (אפילו אם לא תעזבו את שטח המלון), אוכל שלא מבייש מסעדת מישלן (אנחנו לא מגזימים! נסו ותודו לנו אחר כך) וקירבה לאטרקציות המרכזיות ביותר בעיר מבלי להסתבך ובלות זמן רב בנסיעות ושימוש בתחבורה ציבורית.

בין מתקני המלונות תמצאו חדרים מרווחים הכוללים מרפסת הצופה לים וחדר רחצה מפנק במיוחד, בריכת שחיה נקייה עם מיטות שיזוף, טרקלין בו בר קוקטיילים המגיש משקאות מרעננים שנחמד להתחיל איתם את הבוקר וגם לסיים את הלילה, מתחם ספא יוקרתי בו סאונה ושאר הפתעות, חדר כושר בו מתקנים שיסייעו לכם לשמור על שגרת האימונים הקבועה שלכם וגישה נוחה לחוף הים הסמוך.

איפה אפשר למצוא מלונות 5 כוכבים בהרצליה?

כאמור, הרצליה איננה נחשבת לעיר גדולה ובהתחשב בכך, היצע מלונות היוקרה שלה מרשים ומפתיע לחיוב. מה שפחות מפתיע אך בהחלט משמח הוא הלוקיישן ההיסטרי בו נמצאים מלונות אלו, אשר אמנם סמוכים זה לזה אך זה רק בגלל שהם כולם נמצאים בנקודה החמה ביותר בעיר, הלא הם חופי הרחצה המטופחים להפליא.

מלונות הפאר של הרצליה נמצאים כולם במרחק קצרצר מחוף הים, בקרבת מרינה הרצליה המפורסמת ובסמוך למוקדי בילוי ואטרקציות אהובות, בהם מסעדות מהטובות ביותר בעיר, בתי קפה מקסימים, חנויות בוטיק ועוד ועוד. המיקום הנפלא בהחלט משדרג את חוויית האירוח ובמיוחד עבור מי שרוצה ליהנות מחופשת קיץ כיפית, על כל המשתמע מכך, מדובר בבחירה שלא כדאי להתפשר עליה.

טיפ קטנטן מאיתנו: היות ומדובר בלוקיישן מבוקש ביותר ומלונות שמציעים אירוח ברמה גבוהה שלא ניתן למצוא במקומות אירוח אחרים בעיר, החדרים אוזלים מהר. כך שאם ידוע לכם שזהו סיגנון החופשה המועדף עליכם וכבר דאגתם לבקש מהבוס חופשה בתאריכים מסוימים, שריינו את מקום הלינה עוד היום. האמינו לנו, זה יאפשר לכם להיות רגועים ולתכנן את המשך החופשה שלכם בלי לחץ מיותר…

דברים חשובים שכדאי לדעת לפני שמזמינים מלון 5 כוכבים בהרצליה

כמו כל עיר חוף בישראל, גם העיר הרצליה נהנית מתנופת תיירות במיוחד בחודשי הקיץ בהם הילדים יוצאים לחופשה ומטיילים רבים, בהם בעיקר משפחות עם קטנטנים, פוקדים את יעדי הנופש הנפלאים של ארץ הקודש. ואכן, חודשים אלו הם זמן מופלא לחופשה בניחוח קייצי, עם שלל פעילויות ואטרקציות ימיות, מופעי קיץ, פסטיבלים ושאר הנאות.

עם זאת, תשמחו לשמוע שהעיר הרצליה היא יעד חופשה מקסים לא רק בקיץ ולמעשה, עונות השנה האחרות יבטיחו לכם מחירים נוחים יותר (כן כן, גם במלונות היוקרה) ואטרקציות פנויות יותר. בעונות המעבר למשל תיהנו ממזג אוויר אופטימלי עבור מסלולי טיול רגליים, שוטטות לאורך הטיילת מבלי למחות אגלי זיעה וריחות פריחה נפלאים הנישאים באוויר.

גם בחודשי החורף מדובר בחוויה מופלאה, אז הקרבה לים עובדת לטובתכם ומבטיחה תפאורה חינמית רומנטית במיוחד וברי המזל יהנו ממופע אור-קולי של ברקים ורעמים. נכון, החורף המקומי הוא לא ממש חורף – אך דווקא השילוב הנהדר בין גשמים עזים לטמפרטורות שאינן נמוכות מדי, מאפשר ליהנות ממנו באמת.

כך או כך, זיכרו כי מדובר ביעד נחשק אשר נמצא בתפוסה מלאה לאורך חודשים רבים בשנה, כך שאם אתם רוצים להבטיח את מקומכם, הקפידו לשריין את מקום הלינה מראש ומי יודע – אולי תיהנו ממבצעים אטרקטיביים והטבות שונות שיהפכו את החופשה למשתלמת במיוחד ואת התמורה לאפילו גבוהה יותר ביחס למחיר. אז מה אתם אומרים… שנזמין?