5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- NYX Hotel Herzliya by Fattal -

מלון ניקס מבית פתאל הרצליה

NYX Hotel Herzliya by Fattal

מלון ניקס הרצליה נמצא במיקום מעולה וידידותי לעסקים ולנופשים. מציע רופטופ בר עם נוף לים , בריכה מתקני ספא, עיסויים, מסעדה חלבית וחדר כושר.

מלון ניקס הרצליה הינו יוקרתי, חדשני ומעוצב בקפידה תוך שילוב אופי מודרני עם טאצ' אומנותי. המלון מתאים לנופש שקט ורגוע, האורחים נהנים מבריכה מקורה ומחוממת, מתקני ספא מגוונים, עיסויים וחדר כושר מאובזר. על גג המלון ישנו רופטופ בר המשקיף לנוף המרהיב של חוף הים. המלון מותאם גם לשוהים עבור ענייניםעסקיים, ישנו טרקלין אקסקלוסיבי, לאונג' ,חדרי ישיבות ואולם כנסים.

המלון ממוקם במתחם ההייטק היוקרתי של הרצליה, כשני קילומטר מחוף השרון ומועדון החוף גאזיבו. המלון כ800 מטר הליכה ממועדון הצלילה והגלישה "ריף" ועשר דקות הליכה מהמרינה בהרצליה. מועדון הזאפה נמצא במרחק של כ-7 דקות הליכה מהמלון וכמו כן גם תערוכת האמנות ואן גוך שבהרצליה. המלון מוקף מסעדות טובות ומקומות בילוי, ובנוסף אף מציע שירות הסעות לחופים הסמוכים בתיאום מראש.

המלון מעוטר בפיסות אומנות עשירות, ובלובי במיוחד יכולים האורחים ליהנות מפינות ישיבה שקטות ואינטימיות. בלובי מסעדה חלבית מעולה וכשרה הפתוחה לאורך כל היום. הבריכה הפנימית אומנם לא גדולה אך מחוממת ושקטה, עם מלתחות צמודות השוהה לצד חדרי טיפול למעוניינים מסאג'ים מפנקים, סאונה חמה, ג'קוזי וחדר כושר. כניסה למתחמים היא לגיל 18 ומעלה בלבד. ארוחת הבוקר של המלון עשירה ומלאה כל טוב, היא מוגשת בבופה ובישול פרונטלי.

החדרים בניקס הרצליה חדישים ומודרנים. אך הם קטנים במעט. החדרים ממוזגים ועם רשת אינטרנט אלחוטית חינמית. בחדר מיטה זוגית עם אופציה לשתי מיטות נפרדות, פינת ישיבה, מיני בר עם אמבטיה רחבה. החדר כולל גם מכונת Nespresso  עם קפסולות, טלוויזיה גדולה, מוצרי טיפוח מבית NYX, חלוקי רחצה ונעלי בית. שירות חדרים פועל בין השעות 7:00-23:00.

לרשות האורחים המגיעים עם רכבים ישנו חניון פנימי הכרוך בתשלום

למעשנים, קיימת פינת עישון מסודרת בכניסה של המלון.

חשוב יש לשים לב שהמלון פחות מתאים לנופש משפחתי עם ילדים קטנים, הכניסה למתחמי המלון השונים מוגבלת לגיל 18 ומעלה, ובמלון אווירה שקטה ובוגרת.

מלון ניקס הרצליה מבית פתאל

כוכבים

⭐⭐⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

179

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

12:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל