5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות בגליל המערבי

צפון הארץ הוא האזור היפה והירוק ביותר וככזה הוא אהוב במיוחד על מטיילים ומבקרים מהארץ ומחוץ לה. בין המקומות הפופולריים והמתויירים ביותר בצפון תמצאו את הגליל המערבי אשר חולש על פני ערים, קיבוצים, הרים ועמקים וכולל כמה מהאטרקציות המפורסמות ביותר בארץ כמו גן לאומי וחוף אכזיב, שמורת הטבע ראש הנקרה ואתר הסקי האהוב – הר חרמון.

האטרקציות הרבות, מסלולי הטיול, האתרים ההיסטוריים והמסעדות המעולות הופכים את הגליל המערבי למקום נפלא לחופשה בכל הרכב שהוא ולאורך השנה כולה ואנו ממליצים לכם בחום לפנות לחופשה שכזו לפחות שני לילות. לשם כך, ריכזנו את המלונות הטובים ביותר באזור, כך שכל שנותר הוא לפתוח יומנים ולשריין חדר.

⭐⭐⭐
מלון בדירוג 3 כוכבים באזור נהריה, הממוקם בסמוך להים התיכון. טווח מחירים: 392 ₪ – 665 ₪ ללילה.
6.48
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐
מלון בדירוג 3 כוכבים באזור נהריה, הממוקם במרחק של 200 מ' מחוף הדקל. טווח מחירים: 535 ₪ – 843 ₪ ללילה. מומלץ!
5.52
אירוח ברמה בסיסית
מלון באזור עכו, הממוקם במרחק של 0.4 ק״מ מהמוזיאון האתנוגרפי "אוצרות בחומות". טווח מחירים: 541 ₪ – 742 ₪ ללילה. מומלץ!
5.16
אירוח ברמה בסיסית
מלון באזור שבי ציון, הממוקם במרחק של 0.2 ק״מ מהים התיכון. טווח מחירים: 729 ₪ – ‏1,187 ₪ ללילה.
4.92
אירוח ברמה בסיסית
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור עכו, הממוקם במרחק של 0.1 ק״מ מהעיר העתיקה של עכו. טווח מחירים: 992 ₪ – 1,932 ₪ ללילה. מומלץ!
4.65
אירוח ברמה בסיסית
מלון באזור נהריה, הממוקם בסמוך להים התיכון. טווח מחירים: 447 ₪ – ‏992 ₪ ללילה.
4.56
אירוח ברמה בסיסית

מלונות מומלצים בגליל המערבי

הגליל המערבי הוא אזור ענק כך שבאופן טבעי הוא מושך מבקרים רבים לכל אורך השנה והאקלים המקומי אשר מביא עמו את כל עונות השנה במלוא עוצמתן בהחלט תורם לכך. מדובר ביעד נפלא לחופשה קיצית ליד החוף, חופשה חורפית עם גלישה במורדות הר החרמון, לבד, עם חברים, לצד בני הזוג או עם המשפחה כולה.

למרבה השמחה, היצע המלונות הינו בהתאם ויש מקום מתאים לכל אחד. עם זאת, המגוון הגדול יכול להיות מבלבל ולכן אנו ממליצים לכם להציץ ברשימת מקומות הלינה המומלצים ביותר לפני שאתם צוללים ונוברים בין עשרות מקומות נוספים.

 

מלונות על קו המים

לוקיישן הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעת תכנון הנופש והוא ישפיע מאוד על אופי החופשה שלכם והאווירה הכללית. לכן, אנו ממליצים לכם לבחור מקום אשר משקף את סגנון החופשה המועדף עליכם והרכב המשתתפים. למשל, אם אתם רוצים ליהנות מחופשה קיצית, חובבי אטרקציות ימיות ואוהבים לפתוח את הבוקר עם נוף מדהים – מלונות על קו המים יהוו בחירה מושלמת.
לפניכם רשימת מלונות מעולים שיאפשרו לכם למצות את הזמן בחופשה בצורה הטובה ביותר, להיות קרובים לכל מה שחם וליהנות מאווירה צעירה ותוססת:

 

להסתכל על כולם מגבוה – מלונות ליד החרמון

בשונה ממלונות על קו החוף אשר מתאימים בעיקר (אבל ממש לא רק) לחופשה קיצית, מלונות על פסגות ההרים הגבוהים של צפון הארץ הם בחירה מושלמת עבור נופשי החורף, חובבי הסקי והסנובורד וכל מי שמחשיב את עצמו כרומנטיקן בנשמה ולא מפחד מקצת רוח וגשם.

מלונות הקרובים לחרמון יאפשרו לכם להיות קרובים לאתר הנחשק מבלי לבלות זמן רב על הכבישים, ליהנות מתצפית עוצרת נשימה על כל אזור הגליל והעמקים ולהכיר כמה פינות חמד נסתרות שרק מי שמטייל בצפון הצפוני ביותר זוכה להכיר.
מוכנים להתאהב? הנה כמה מקומות שפשוט אסור לכם לפספס:

 

מלונות יוקרה בגליל המערבי

אם עוד לא טיילתם בגליל המערבי הרשו לנו לספר לכם שמדובר בחוויה שאין דומה לה במקומות אחרים בארץ – האוויר נקי וצלול, הנופים ירוקים ויפים במיוחד והאוכל… שלא נתחיל לדבר על זה, אבל בשתי מילים: בלתי נשכח.

אם אתם רוצים להפוך את החוויה למושלמת, מלונות היוקרה של הגליל המערבי הם בחירה מנצחת. מלונות אלו מציעים שירות ברמה הגבוהה ביותר, חדרים מפוארים ואוכל… טוב, אמרנו שלא מדברים על זה, לא? (רמז: בלתי נשכח). לחופשה מדהימה ובלתי מתפשרת, אתם מוזמנים להציץ על המקומות הבאים:

 

מלונות 5 כוכבים בגליל המערבי

אין כמו להתפנק בחופשה ואם כבר להתפנק אז חופשה צפונית היא ללא ספק ה-חופשה לעשות את זה ובגדול. לשם כך מציע הגליל המערבי מבחר מעולה של מלונות מפנקים במיוחד, עם שירות מסביב לשעון ופסיליטיז ברמה הגבוהה ביותר שיאפשרו לכם להגשים את הנופש שתמיד חלמתם עליו מבלי לעזוב את המלון.

לפניכם נבחרת מנצחת של מלונות יוקרתיים ברמה בינלאומית שכל אחד מהם מופלא בפני עצמו, כך שלא משנה במי מהם תבחרו – ההנאה מובטחת… רק אל תשכחו לשריין את מקומכם בהקדם, כי המקומות הטובים אוזלים מהר.

 

מלונות 4 כוכבים בגליל המערבי

אם אתם אוהבים את תחושת הניצחון שמגיעה אחרי שסגרתם עסקה בה אתם יודעים בוודאות שקיבלתם תמורה סופר גבוהה בהשוואה למחיר הסביר ששילמתם – מלון ארבעה כוכבים הוא בחירה נהדרת עבורכם.

מלונות ארבעה כוכבים מהווים איזון מושלם בין מחיר לתמורה ויאפשרו לכם ליהנות מחופשה מפנקת ברמה גבוהה ביותר, אך מבלי לקרוע את הכיס. איך זה קורה? לא תמיד ברור, יש מלונות ארבעה כוכבים שללא ספק צריכים לקבל כוכב נוסף… אבל אם זה בא לידי ביטוי במחירים נוחים לכיס – במקום להתווכח – נתארח. אתם באים?

 

מלונות 3 כוכבים בגליל המערבי

מי שלא בילה מימיו במלון שלושה כוכבים יופתע לגלות שלפעמים מה שמפריד ביניהם לבין דירוג גבוה יותר, הוא העדר בריכת שחיה או לובי מפונפן… אבל ביננו, אם אתם במילא לא מתכננים לבלות כל היום במלון – אין לכם צורך בכל אלה ולכן בחירה במלון שלושה כוכבים תהיה מצוינת.
החדרים נעימים, הצוות אדיב, האווירה תוססת והמחירים – ובכן, בהחלט נוחים לכיס. מה נאמר ומה נגיד? אין תלונות. כל שנותר הוא להציץ ברשימה הבאה ולבחור מקום שמשקף את סגנון החופשה המדויק עבורכם:

 

מלונות זולים בגליל המערבי

לינה בתקציב נמוך הייתה בעבר מאתגרת למדי ואילו היום ישנם לא מעט מקומות שמציעים חדרים נעימים ומתקנים מודרניים, תמורת מחיר ידידותי בהחלט. מלונות אלו מתאימים לכל מי שמצד אחד רוצה ליהנות מהיתרונות של לינה במלון מסודר ומצד שני לא רוצה להשקיע בכך את מיטב כספו – תרמילאים, קבוצות, משפחות וכל מי שבילוי במלון עצמו פחות עושה לו את זה.

לפניכם כמה מלונות כאלה אשר זוכים לביקורות אוהדות ומציעים שירות נפלא לצד מחיר נמוך:

 

כל המלונות בגליל המערבי

אם טרם מצאתם את מלון החלומות שלכם או שמא אתם פשוט יסודיים ורוצים לעבור על כל המלונות כדי לוודא שלא פספסתם משהו חלילה – ריכזנו לפניכם את כל המלונות האהובים ביותר בקרב המטיילים בגליל המערבי, כך שלצד מלונות שכבר ראיתם, ישנם מקומות נוספים שיפתיעו אתכם לטובה…

 

***

 

הגליל המערבי הוא אזור מופלא המושך אליו המוני מבקרים מדי שנה בהם משפחות עם ילדים, זוגות אוהבים, תרמילאים וקבוצות בכל טווח הגילאים. אלו פוקדים אותו לאורך השנה כולה ונהנים משפע האטרקציות והאתרים הנמצאים באזור – גנים לאומיים, מוזיאונים, פארקים, אתרים היסטוריים ועוד ועוד. לצד אלו תמצאו מסעדות מהטובות ביותר בארץ, נקודות תצפית והרבה הרבה ירוק.
באופן טבעי, מבקרים רבים מחליטים לבלות באזור זה כמה ימים ויותר ולמרבה השמחה אפשרויות הלינה הן רבות ומגוונות כך שכל אחד יוכל למצוא את עצמו בקלות ולא משנה אם אתם רוצים ללון במלון בוטיק יוקרתי, צימר רומנטי או אפילו בקמפינג בחיק הטבע – בגליל המערבי תמצאו הכל מהכל וכל שנותר לעשות הוא לבחור ולשריין את מקומכם. אל תחכו יותר מדי זמן, כי המקומות הטובים באמת אוזלים מהר…

 

מה לקחת בחשבון לפני שמזמינים מלון בגליל המערבי

הגליל המערבי הוא אחד המקומות היפים ביותר בארץ – הנופים בו עוצרי נשימה, יש נקודות תצפית רבות הצופות לים או להרים ואינספור מסלולי הליכה נעימים החולפים על פני כל אלה ומאפשרים להכיר חלק יפהפה מארץ ישראל באמצעות הרגליים. זה נשמע חלומי וזה אכן כך, אך לפני שאתם קופצים לבקר אנו ממליצים לכם לתזמן את החופשה בהתאם להרכב הנופשים, האטרקציות בהן תרצו לבקר ובכלל, האווירה הכללית שתרצו שתלווה את הטיול.

חודשי הקיץ למשל מהווים את שיא עונת התיירות בגליל המערבי, מה שבא לידי ביטוי באטרקציות העמוסות ובמחירי המלונות ומקומות הלינה אשר מזנקים. אחת הדרכים להתגבר על המכשול הקטנטן הזה היא להקדים ולשריין את מקום הלינה כמה שיותר זמן מראש ובאשר לאטרקציות – לרכוש את כרטיסי הכניסה אונליין, במידה והדבר מתאפשר.

כך או כך מדובר בתקופה עמוסה במיוחד והיא מתאימה למי שכפוף ללוח החופשות, חובבי קיץ במלוא עוצמתו, משפחות עם ילדים ומי שלא חושש מקצת זיעה הזולגת במורד הגב. אם זה לא מדבר אליכם וכל מה שאתם מצליחים לחשוב עליו כרגע הוא "חורף!!" – תופתעו לשמוע כי גם החורף הגלילי בא לידי ביטוי בעוצמה גדולה, מה שמושך לאזור גל מבקרים נוסף, אם כי שונה באופיו.

חודשי החורף אם כך עמוסים במטיילים גם כן, אך הפעם מדובר בעיקר בזוגות אוהבים, חובבי טבע ונופים שלא מפחדים מקצת גשם וגם מי שמתכננים להמשיך להצפין ולהגיע לאזורים מושלגים כמו הר חרמון וחבריו לגובה.

אם כך, התקופה הזולה ביותר וגם הפנויה ביותר הם חודשי הסתיו והאביב. בנוסף למחירים האטרקטיביים והאטרקציות שאינן עמוסות (יחסית), חודשים אלו מזכים את המטיילים במהלכם בנוף יפהפה עם שלכת קסומה או פריחה צבעונית ושלל ריחות הנישאים ברוח והופכים את האווירה משכרת.

 

אזורים מומלצים להזמנת מלון בגליל המערבי

לא רק לעיתוי החופשה יש חשיבות גדולה אלא גם למקום בו נמצא המלון אותו תבחרו. מקום זה ישפיע רבות על האטרקציות אליהן תוכלו להגיע מבלי להזדקק לשירות תחבורה ציבורית ומוניות (כידוע, זו אחת מהחולשות של אזור הצפון), אילו מסעדות יהיו בקרבתכם ומה הנוף אותו תראו מדי בוקר כאשר תציצו מהחלון.

עומדות לפניכם כמה אפשרויות לבחור מהן – כל אחת מוצלחת, כך שאין הרבה מקום לטעויות ובכל זאת אנו ממליצים לכם להשקיע בכך מחשבה ולהתאים את מקום הלינה להרכב הנופשים, תחומי העניין שלהם וסגנון החופשה המועדף.

למשל, אם אתם בקטע של נופש קיצי אל מול הים, נהנים מאטרקציות ימיות שונות ורוצים להיות קרובים למרכז העניינים ולסצנת חיי הלילה המקומית – המקומות הסמוכים לחוף הם אופציה נהדרת ולא משנה אם אתם משפחה עם קטנטנים, תרמילאים או קבוצת צעירים – ההנאה מובטחת.
מקום נוסף שהלינה בו נחשבת מומלצת הם היישובים בקרבת החרמון, במיוחד עבור הנופשים באזור בתקופת החורף, גולשי סקי ומי שאוהב את החורף שלו עטוף בשמיכה לבנה ומלחמת שלג. אזור זה אהוב במיוחד על זוגות אוהבים, חובבי סקי וסנובורד ומשפחות עם ילדים המגיעות במיוחד עד לקצה הצפוני של הארץ כדי לחוות קצת מהלבן הקפוא הזה.

ואם אתם אוהבים את החופשה שלכם בסגנון אורבני, נהנים משיטוט ברחבי ערים גדולות, חובבי אדריכלות נוף עירונית או סתם צמאים למסע קניות, סבב מוזיאונים או השקפה על העוברים והשבים מחלון בית קפה מתוקתק – ערים גדולות דוגמת חיפה הם מקום נפלא ללון בו ולהכיר פן נוסף בארץ ישראל שלנו.