5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלון הגעתון, נהריה, הגליל המערבי

Ga'aton Motel

הגעתון, נהריה, הגליל המערבי (Ga'aton Motel) הינו מלון אשר נמצא בגליל המערבי באזור נהריה. מלון הגעתון, נהריה, הגליל המערבי מציע לאורחיו בין היתר: מול הים, אינטרנט אלחוטי בחינם, חדרי משפחה ואמצעים להכנת תה/קפה בכל החדרים.

מלון הגעתון, נהריה, הגליל המערבי

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

מלון הגעתון, נהריה, הגליל המערבי נמצא במרחק קצר מנחל הגעתון (0.4 ק״מ) וחוף סוקולוב (0.4 ק״מ). ובמרחק נסיעה מבית החולים נהריה של הגליל המערבי (2.5 ק״מ), פארק לאומי חוף אכזיב (4.6 ק״מ) והפארק הלאומי אכזיב (4.6 ק״מ). האטרקציות בסביבת מלון הגעתון, נהריה, הגליל המערבי כוללות את נקרות ראש הנקרה (9.6 ק״מ) והעיר העתיקה של עכו (9.7 ק״מ). וכן החופים: חוף סוקולוב (200 מ'), חוף גלי גליל (300 מ'), חוף הדקל (550 מ'), חוף טיילת (1.5 ק״מ) וחוף אכזיב (4.5 ק״מ). אלו מאיתנו המחפשים חוויה "טבעית יותר" יכולים לבקר בהים התיכון (0 ק״מ).

מבחינת מסעדות ובתי קפה, אלו הם הקרובים ביותר: ארומה ומסעדת פנגוין.

שעת הצ'ק אין למלון מתחילה בשעה 15:00 ושעת הצ'קאווט ב-11:00. אין אפשרות להתארח עם ילדים ולא ניתן להכניס חיות מחמד. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.