5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות בגליל העליון

ברוכים הבאים לגליל העליון, מה שנחשב לאחד האזורים הירוקים והיפים ביותר בארץ וידוע בזכות יערות של חורש טבעי, מסלולי טיול מאתגרים, נופים עוצרי נשימה וחוויה קולינרית בלתי נשכחת. כל אלה ועוד מושכים אל הגליל העליון מבקרים רבים לאורך השנה כולה ורבים מהם מעבירים שם לילה או שניים (וגם יותר). למרבה השמחה, ישנם באזור מלונות רבים ומקומות אירוח מקסימים.

על מנת לסייע לכם בבחירת מקום הלינה, ריכזנו את המלונות ומקומות האירוח המומלצים והפופולריים ביותר בקרב המטיילים בגליל העליון – יש הכל מהכל ובשפע, כך שלא משנה אם אתם רוצים ליהנות מחופשה יוקרתית עם בני הזוג, בילוי עם המשפחה כולה מבלי לקרוע את הכיס או אפילו מטיילים בגפכם – תופתעו לטובה.

⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור כפר בלום, הממוקם במרחק של 0.4 ק״מ מקייקי כפר בלום. טווח מחירים: 759 ₪ – ‏1,268 ₪ ללילה. מומלץ!
7.04
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור ראש פינה, הממוקם במרחק של 2.2 ק״מ ממוזיאון התנ"ך. טווח מחירים: 940 ₪ – ‏1,978 ₪ ללילה. מומלץ!
6.96
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור צפת, הממוקם בסמוך ליער ביריה. טווח מחירים: 548 ₪ – ‏1,131 ₪ ללילה. מומלץ!
6.8
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐
מלון בדירוג 3 כוכבים באזור מטולה, הממוקם במרחק של 2 ק״מ מנחל עיון. טווח מחירים: 237 ₪ – 603 ₪ ללילה. מומלץ!
6.8
מפנק ביחס למחיר
מלון באזור חצור הגלילית, הממוקם במרחק של 0.6 ק״מ מחוות בת יער. טווח מחירים: 801 ₪ – ‏1,644 ₪ ללילה. מומלץ!
6.64
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 4 כוכבים באזור צפת, הממוקם במרחק של 0.3 ק״מ ממושבת האומנים. טווח מחירים: 519 ₪ – ‏927 ₪ ללילה.
6.56
מפנק ביחס למחיר

מלונות מומלצים בגליל העליון

בהתאם לכמות המבקרים הגדולה, כך גם היצע המלונות באזור הגליל העליון כך שיש בו מלונות בכל רמות האירוח, אכסניות מטיילים, דירות מרהיבות וגם אתרי קמפינג, אז לא משנה מהו סגנון החופשה המועדף עליכם, ישנן לא מעט אופציות לבחור מהן ובטווח מחירים רחב.

עם זאת, יש המוצאים את ריבוי האפשרויות מבלבל ולכן אנחנו כאן – ברשימה הבאה ריכזנו את המקומות הטובים והמומלצים ביותר, כאלה שמהווים "בחירה בטוחה" ומספקים תמורה נפלאה ביחס למחיר. כדאי לכם להציץ במלונות הבאים לפני שתמשיכו הלאה וזכרו – שריון מוקדם יאפשר לכם להיות בראש שקט ולהמשיך בתכנון החופשה גם במועד מאוחר יותר…

 

מלונות יוקרה בגליל העליון

אם אתם אוהבים את החופשה שלכם מפנקת במיוחד, נמנים בין אלה שאוהבים לבלות חלק ניכר מזמנם בחדר המלון או סתם אוהבים את הפוך שלכם עשוי נוצות טבעיות רכות במיוחד – מלונות היוקרה של הגליל העליון הם ללא ספק המקום המושלם עבור החופשה הגלילית שלכם.
מלונות אלו יספקו לכם חוויה מושלמת שעוד תתגעגעו אליה הרבה אחרי שהחופשה תסתיים – שירות ללא דופי, מתקנים חדשים ומשוכללים, חדרים מרווחים, מסעדות מעולות ושאר פינוקים. רק אל תשכחו ליהנות כמה שאפשר, כי כל חופשה סופה להסתיים…

 

מלונות 5 כוכבים בגליל העליון

לאירוח ברמה הגבוהה ביותר, סטנדרטים בלתי מתפשרים ושירות אדיב מסביב לשעון – מלונות חמישה כוכבים הם הכתובת ואם לא מצאתם את מבוקשכם ברשימת מלונות היוקרה של הגליל העליון – סביר להניח שמלון החלומות שלכם מופיע ממש כאן.
לינה במלון חמישה כוכבים מתאימה לכל מי שלא מוכן להתפשר על דבר ומוכן לשלם בהתאם מתוך ידיעה שמדובר בהשקעה משתלמת שתניב חוויה ברמה הגבוהה ביותר, אפס אכזבות ומקסימום הנאה. מדובר בפינוק לגוף ולנפש אשר מתאים לחופשה קיצית או חורפית, ירח דבש וגם נסיעת עסקים ואם עוד לא יצא לכם לבקר במלון חמישה כוכבים בגליל העליון, אינכם יודעים פינוק מה הוא.

 

מלונות 4 כוכבים בגליל העליון

סוג נוסף של פינוק הוא לנפוש בידיעה שקיבלתם מקסימום תמורה ביחס למחיר הגיוני שלא דרש מכם לקחת משכנתא ואולי אפילו השאיר לכם עודף בכיס אותו תוכלו להפנות לאטרקציה נוספת, מסעדה טובה או שופינג של יינות גליליים משובחים.
במקרה זה, מלון ארבעה כוכבים יהווה בחירה מנצחת ומושכלת, המאזנת בצורה המיטבית בין מחיר לתמורה ואם תשאלו אותנו – לפעמים ההבדל בין מלון ארבעה לחמישה כוכבים, תמוה משהו… אבל אם מדובר בהבדל גדול במחיר – מי אנחנו שנתווכח? לפניכם כמה מלונות שעונים בדיוק להגדרה זו וכדאי לכם להתרשם מהם:

 

מלונות 3 כוכבים בגליל העליון

לא כולם אוהבים לבלות את עיקר החופשה שלהם במלון וזה בסדר גמור – אנחנו בעד! אם אתם מחשיבים את עצמכם כמיטיבי לכת או פשוט אוהבים להכיר את הארץ דרך הרגליים – לכו על זה. תרתי משמע.

לינה במלון שלושה כוכבים תספק לכם מקום נעים וממוזג להניח בו את הראש למהלך הלילה, ידיעה כי החפצים שלכם נמצאים בידיים בטוחות ולא תגרור אתכם להוצאות מיותרות על מתקנים ותענוגות שאין לכם צורך בהם.

מלונות זולים בגליל העליון

טיול בתקציב נמוך יכול להיות סגנון חופשה מועדף, בחירה מכורח הנסיבות או אפילו אתגר מהנה עבור אנשים מסוימים המנסים ליהנות מחופשה גדושת פעילויות, עם מינימום השקעה כספית. כך או כך, לינה במלון זול תהיה האופציה המועדפת במקרה זה ותשמחו לשמוע כי בגליל העליון יש כמה אופציות מצוינות שיאפשרו לכם להצליח במשימה ואפילו ליהנות משירות אדיב ומיטה נוחה.

 

צימרים בגליל העליון

יש הטוענים כי חוויה גלילית אמיתית נחשבת לשלמה ומושלמת רק אם לנים באחד הצימרים המטופחים המציעים אווירה משפחתית ואפשרות להציץ ולהיות חלק בחייהם של המקומיים. האמת? לא נתווכח – ענף הצימרים נחשב לאחד הענפים המפותחים ביותר בגליל העליון והוא מושך מבקרים רבים לאזור ובצדק – האווירה הנפלאה, העיצוב החם והאינטימיות הופכים כל חופשה לבלתי נשכחת ובמיוחד עבור מי שבונה על נופש חורפי או חופשה רומנטית עם בני הזוג, מדובר בבחירה נהדרת.

 

דירות אירוח בגליל העליון

דרך נוסף לחוות את הגליל העליון היא ללון באחת מדירות האירוח הנפלאות, אותן ניתן למצוא בערים הגדולות, ביישובים ואפילו בקיבוצים הקטנים. היצע הדירות לשכירות קצרה של כמה ימים הינו גדול במיוחד ותוכלו למצוא מקום חלומי המתאים לנופש זוגי ואפילו לנופש משפחתי או קבוצתי. הבונוס הגדול בבחירת דירת אירוח הוא המחיר המשתלם, במיוחד כאשר מדובר בקבוצה גדולה, והמתקנים – ובכן, לעתים קרובות הם לא נופלים ממלון יוקרתי.
לפניכם כמה דירות מהממות שלא כדאי להחמיץ:

 

כל המלונות ומקומות האירוח בגליל העליון

בין אם טרם מצאתם את מקום האירוח המושלם עבורכם או שמא אתם פשוט אוהבים להיות יסודיים ורוצים לוודא שלא פספסתם דבר לפני שאתם משריינים את מקומכם, לפניכם רשימת כל המלונות ומקומות האירוח המומלצים למטיילים בגליל העליון:

 

***

 

הגליל העליון הוא מקום יפהפה וקסום הנחשב לאחד ממוקדי התיירות הפופולריים ביותר בקרב המטיילים בצפון הארץ ובצדק – מרחבים ירוקים בלתי נגמרים בהם כרמים ויקבים, חוויה קולינרית שלא תשאיר אפילו חסרי-טעם (בניגוד לאניני-טעם, זאת אומרת) אדישים ואם לא נציין את עונות השנה אשר באות לידי ביטוי באזור זה במלוא עוצמתן, יהיה זה פשע.

האקלים הייחודי, העושר התרבותי והאנשים הטובים הופכים את הגליל העליון למקום שפשוט חובה לבקר בו ולמרבה השמחה, היצע המלונות תואם את הציפיה ויש הכל מהכל, כך שלא משנה באיזה הרכב אתם נופשים ומתי – תוכלו למצוא מקום לינה בתקציב ובאופי שמתאים בדיוק לסגנון החופשה המועדף עליכם.

 

מה לקחת בחשבון לפני שמזמינים מלון בגליל העליון

כמו אזורים רבים בארץ גם הגליל העליון נהנה מפיק תיירותי במהלך חודשי הקיץ ואם נדייק אז החל מסוף חודש מאי ועד אמצע ספטמבר-תחילת אוקטובר, בהתאם למועד חגי תשרי השמחים שלנו. חודשים אלו מושכים לאזור מטיילים אשר רוצים ליהנות מחופשת קיץ כיפית, בהם בעיקר משפחות עם ילדים, תרמילאים וכאלה הכפופים ללוח החופשות השנתי.

אם אתם רוצים ליהנות מחופשת קיץ שכזו, מועד זה יהיה זמן טוב לפקוד את הגליל העליון ובכלל אזור הצפון, אז האווירה הופכת לשמחה במיוחד ומתקיימים הרבה אירועים ופסטיבלים. עם זאת, אם אתם רוצים להימנע מעומס התיירים ומחירי המלונות אשר נחשבים לגבוהים מהממוצע – עונות המעבר יהיו עיתוי מוצלח יותר לחופשה שלכם.

במהלך חודשי הסתיו והאביב הטמפרטורות נחשבות לאופטימליות מבחינת עומס החום והעדר המשקעים (באופן יחסי, בכל מקרה) ועל כן אם אתם נמנים בין אלו שאוהבים להכיר את הארץ דרך הרגליים, לגלות מקומות חדשים ולמצוא מרגוע בפינות החמד הקסומות של הצפון – חודשים מרץ-מאי ואוקטובר-נובמבר הם זמן מופלא לטיול שכזה, אז גם המלונות מציעים את המחירים האטרקטיביים ביותר.

בחודשי החורף לעומת זאת נצפה לפיק תיירותי נוסף, אז פוקדים את האזור זוגות אוהבים, רומנטיקנים וחובבי טבע ונופים אשר רוצים ליהנות מאווירה רומנטית במיוחד, מזג אוויר סוער ומסע ללב דרך הקיבה – במילים פשוטות: סיור בין מסעדות, יקבים וכרמים מהטובים והמומלצים ביותר בארץ. אם אתם מבקרים בגליל העליון בחודשים אלו, אנו ממליצים לכם בחום להשלים את החוויה וללון באחד הצימרים המופלאים.

 

אזורים מומלצים להזמנת מלון בגליל העליון

בחירת אזור הלינה הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעת בחירת המלון או מקום האירוח בו תלונו במהלך החופשה הגלילית שלכם ולכן אנו ממליצים להקדיש לכך את הזמן הראוי, שהרי בסופו של דבר מדובר במקום בו תתעוררו מדי יום והמקום בו תלכו לישון מדי לילה. לכן, כדאי לכם לבחור במקום אשר נמצא בקרבת האתרים שמעניין אתכם לבקר בהם, בסמוך למסעדות טובות לסעוד בהן ואם אינכם מתניידים באמצעות רכב ואתם רוצים לחסוך כסף הכרוך בשימוש במוניות – בקרבת תחנות תחבורה ציבורית.

למרבה השמחה בגליל העליון ישנם לא מעט מקומות שעונים להגדרות אלו והכל שאלה של היכן תרצו לטייל ומה תרצו לראות. ככלל, מדובר בערים הגדולות הנמצאות בתחומי האזור, כמו למשל העיר צפת והעיר קריית שמונה, אשר ניתן להגיע אליהן בקלות ובסביבתן ישנם מוקדי תיירות פופולריים, בתי קפה נפלאים ושפע רב של פינות חמד לבקר בהן.

אופציה נוספת היא ללון באחד הקיבוצים המקסימים הנמצאים בגליל העליון כמו קיבוץ הגושרים שנחשב לאטרקציה בפני עצמו ומקום שאם לא לנים בו, חובה לעצור בו לביקור קצרצר. לינה בקיבוצים והמושבים הקטנים שבגליל העליון תאפשר לכם ליהנות מחוויה גלילית ייחודית, להכיר את המקומיים ולחוות את האזור כולו בצורה אותנטית בלי פילטרים תיירותיים.
ומנגד, אם אתם פחות בקטע של חוויית גליל טבעית אל מול נופים פראיים, תוכלו ללון באחד ממלונות היוקרה שנמצאים באזור כדוגמת מלון מצפה הימים ומלונות נוספים מרשימת מלונות היוקרה שהבאנו בפניכם מעלה. האמינו לנו, גם במקרה זה מדובר בחוויה בלתי נשכחת שעוד תחלמו עליה לאחר שובכם לשגרת החיים בצל העבודה.