5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות בקיבוץ הגושרים

הגושרים הוא קיבוץ קסום השוכן בגליל העליון ממש בסמוך לאטרקציות תיירותיות המושכות קהל מבקרים רב הן בחודשי הקיץ והן בחודשי החורף כמו צוק מנרה, אתר החרמון ונהר הירדן. אתרים אלו לצד פינות חמד יפהפיות הנמצאות בתחומי הקיבוץ כמו למשל עמק הנהר הנעלם, הופכות את הקיבוץ לאתר נופש נחשק לאורך השנה כולה ואם אתם מטיילים באזור ומחפשים היכן להניח את הראש – אנחנו כאן בשבילכם!

צימר שקט ופסטורלי, המציע בקתות עץ פרטיות ומיקום אסטרטגי המקורב למגוון אטרקציות ואתרים בצפון.
בית הארחה הממוקם במרחק של 0.4 ק״מ משניר מומלץ!
4.8
אירוח ברמה בסיסית
צימר הממוקם במרחק של 1 ק״מ מחצבני מומלץ!
4.75
אירוח ברמה בסיסית
צימר הממוקם במרחק של 5.1 ק״מ ממפל הבניאס
3.64
אירוח ברמה בסיסית
בית הארחה באזור הגושרים, הממוקם במרחק של 1 ק״מ מנחלי דן , שניר , בניאס,. טווח מחירים: ‏365 – ‏501 ללילה. מומלץ!
3.56
אירוח ברמה בסיסית
דירה הממוקמת במרחק של 0.5 ק״מ משניר/ דן/ בנייאס/חצבני מומלץ!
3.56
אירוח ברמה בסיסית
דירה הממוקמת במרחק של 2 ק״מ מהחצבני מומלץ!
3.48
אירוח ברמה בסיסית
מלון באזור קרית שמונה, הממוקם במרחק של 5.4 ק״מ ממפל הבניאס. טווח מחירים: ‏755 – ‏1,132 ללילה. מומלץ!
3.32
אירוח ברמה בסיסית
דירה הממוקמת במרחק של 0.5 ק״מ מנהר נחל שניר- החצבני
1.94
אירוח ברמה בסיסית
בית נופש הממוקם במרחק של 5.5 ק״מ מקייקי כפר בלום מומלץ!
0.9
אירוח ברמה בסיסית
דירה באזור הארוגייט, הממוקמת במרחק של 5.3 ק״מ ממפל הבניאס מומלץ!
0.086
אירוח ברמה בסיסית
צימר שקט ופסטורלי, המציע בקתות עץ פרטיות ומיקום אסטרטגי המקורב למגוון אטרקציות ואתרים בצפון.
בית הארחה הממוקם במרחק של 0.4 ק״מ משניר מומלץ!
4.8
אירוח ברמה בסיסית
צימר הממוקם במרחק של 1 ק״מ מחצבני מומלץ!
4.75
אירוח ברמה בסיסית
צימר הממוקם במרחק של 5.1 ק״מ ממפל הבניאס
3.64
אירוח ברמה בסיסית
בית הארחה באזור הגושרים, הממוקם במרחק של 1 ק״מ מנחלי דן , שניר , בניאס,. טווח מחירים: ‏365 – ‏501 ללילה. מומלץ!
3.56
אירוח ברמה בסיסית
דירה הממוקמת במרחק של 0.5 ק״מ משניר/ דן/ בנייאס/חצבני מומלץ!
3.56
אירוח ברמה בסיסית

לינה בקיבוץ הגושרים

קיבוץ הגושרים נמנה בין המקומות היפים ביותר בארץ ישראל ומטיילים רבים אשר פוקדים את אזור הצפון נהנים לבקר בו ולהעביר בו את הלילה. בקיבוץ עצמו ישנן כמה אפשרויות לינה ולמען האמת הוא די מפתיע בהקשר זה בהתחשב בכך שמדובר במקום קטן ואינטימי.

על מנת לסייע לכם בתכנון החופשה ובחירת מקום לינה מתאים, הכנו עבורכם רשימת מקומות אירוח מומלצים בקיבוץ הגושרים וכדאי לכם בחום לבחור בהקדם כי המקומות נחטפים מהר. לאחר שתשריינו את המקום המועדף עליכם תוכלו להמשיך בתכנון הנופש הקסום שלכם בצפון ארץ ישראל ולבחור אטרקציות, פעילויות ואתרים הנמצאים בקרבת מקום. תהנו!

 

מלונות מומלצים בקיבוץ הגושרים

היצע המלונות בקיבוץ הגושרים איננו גדול ולמעשה מדובר במלון אחד בלבד העונה להגדרה זו. עם זאת, אל תתנו לזה להרתיע אתכם שכן המלון של קיבוץ הגושרים נחשב למומלץ במיוחד והוא זוכה לביקורות מצויינות מצד האורחים שביקרו בו. במילים פשוטות: אם אתם רוצים ליהנות מחופשה בלתי נשכחת באחד המלונות המיוחדים ביותר בגליל העליון, מהרו לשריין את מקומכם כי צמד המילים "התפוסה מלאה" איננו זר למלון זה.

"הגושרים מלון בטבע" כשמו כן הוא – מבטיח חוויה מפנקת כמצופה ממלון, לצד אווירה טבעית ואותנטית כפי שניתן לצפות ממקום השוכן בלב הטבע ומוקף בהרבה ירוק. תוכלו לבחור בין חדרי אירוח סטנדרטיים ועד סוויטות מרווחות, כולם כוללים מיזוג אוויר, חדר רחצה פרטי וגישה לחדר האוכל בו מוגשת מדי בוקר ארוחה מצוינת בסגנון ארץ ישראלי. כל אלו תוך מתן תשומת לב לאיכות הסביבה והקפדה על אורח חיים בריא.

בין מתקני המלון תמצאו בריכת שחיה מקורה ובריכת שחיה חיצונית, מרכז ספא מפנק בו תוכלו ליהנות מטיפולים שיעניקו לכם מרגוע לגוף וגם לנפש, סאונה לוהטת, חדר כושר, מגרש סקווש ועוד ועוד. כל אלו הופכים את המלון למקום נפלא לחופשה בכל הרכב שהוא ובין אם אתם מטיילים בהרכז משפחתי, עם בני הזוג או אפילו לבדכם – ההנאה מובטחת.

 

בתי הארחה ודירות אירוח בקיבוץ הגושרים

מלון הגושרים הוא אמנם קסום ומופלא, אך אם אתם מחפשים לינה באווירה פחות מפונפנת, רוצים ליהנות מחוויה אותנטית או פשוט מחפשים מקום לינה בתקציב ידידותי יותר לכיס, תוכלו למצוא בקיבוץ הגושרים לא מעט בתי הארחה ודירות אירוח שיענו בדיוק על דרישות אלו.

בין מקומות אלה תמצאו דירות סטודיו קטנות ונעימות אשר כוללות חדר שינה עם מיטה זוגית, פינת ישיבה הצופה לנוף מרהיב ושאר מתקנים אשר יספקו לכם את כל מה שנחוץ על מנת ליהנות מחופשה בלתי נשכחת. לצדן, ישנן דירות המאפשרות לינה בהרכב קבוצתי או משפחתי, עד שמונה נפשות, בהן חדרים נפרדים, סלון, מטבח ופינות ישיבה.

אם אתם רוצים ללון בלב הקיבוץ, לחוש את האווירה הקסומה ולא להשקיע בכך סכומי כסף גבוהים מדי, להלן רשימה של מקומות מומלצים:

 

צימרים בקיבוץ הגושרים

זה לא סוד שצפון הארץ נחשב למעוזם של הרומנטיקנים במהלך חודשי החורף, אז נוהרים אליו בהמוניהם זוגות אוהבים, חובבי טבע פראי וכל מי שרוצה לחוש קצת חורף אמיתי אשר בנוגע לסברה כי אין כזה בנמצא בארץ ישראל – בהחלט ניתן למצוא אותו והוא יכול להיות אפילו סוער למדי, אם רק יודעים מתי להגיע.

אם אתם רוצים ליהנות מחוויה חורפית אמיתית בה תכירו את ארץ ישראל כפי שלא הכרתם אותה עד כה, תבקרו בכרמים ויקבים מסורתיים ותזכרו לטעום מאכלים מופלאים כפי שרק אזור הגליל יודע להכין, מוטב שתשריינו מקום לינה שתואם את רוח החופשה ואין מקום טוב יותר מאשר הצימרים של קיבוץ הגושרים.

הכרנו עבורכם רשימה של צימרים מופלאים שלא תרצו לעזוב, אבל תשכחו שכל חופשה מוצלחת סופה להסתיים… (אם תשאלו אותנו, זה בדיוק הזמן לשריין מקום גם לשנה הבאה):

 

לינה במרחק נסיעה קצרצר

אנחנו חושבים שהיינו מספיק ברורים לגבי העובדה שקיבוץ הגושרים מהווה יעד נופש אהוב ונחשק לאורך השנה כולה ולכן המקומות הטובים אוזלים מהר. לכן, אם נתקלתם בצמד המילים "התפוסה מלאה" או שמא יש ברשותכם רכב שמקל על ההתניידות – תוכלו לבקר בכל האטרקציות המופלאות של קיבוץ הגושרים וסביבתו הקרובה גם מבלי לישון ממש בלב הקיבוץ.

בקרבת הקיבוץ ישנם קיבוצים נוספים וגם ערים תוססות כמו קריית שמונה, בהם תוכלו ללון ואם יתמזל מזלכם, תיהנו ממחירים אטרקטיביים שיסייעו לכם לעכל את תחושת הפספוס (עם זאת, ממש אין צורך לפספס 😉 אפשר להקדים ולשריין את מקום הלינה מראש, כן?). הנה מקומות נפלאים במרחק נסיעה קצרצר:

 

כל המלונות ומקומות האירוח בקיבוץ הגושרים

קיבוץ הגושרים הוא מקום יפהפה אשר מהווה יעד נפלא לחופש בכל הרכב שהוא ולאורך השנה כולה, כך שבין אם אתם זוג אוהבים המחפש מקום רומנטי לחופשה חורפית, משפחה עם ילדים אשר רוצה ליהנות מאטרקציות קיציות ומסלולי מים מסעירים, גולשי סקי וחובבי סנובורד אשר מחפשים מקום לינה בקרבת אתר החרמון או חובבי קולינריה בדרכם למסע מסעדות ויקבי בוטיק – תוכלו למצוא בקיבוץ הגושרים מקום לינה שישתלב מעולה בתוכניות שלכם לקראת חופשת החלומות.

ריכזנו עבורכם את כל מקומות האירוח הנמצאים בקיבוץ הגושרים על מנת להקל עליכם את הבחירה ואם נתקלתם במקום שכבר ראיתם למעלה, המשיכו לקרוא – ברשימה זו יש מקומות נוספים, מפתיעים ומומלצים שכדאי לכם להכיר.

 

אם זה עוד לא ברור, קיבוץ הגושרים הוא אחד המקומות היפים ביותר והמומלצים ליותר לביקור בצפון הארץ ואם אתם מטיילים בגליל העליון הרי שחובה עליכם לקפוץ לבקר כאן. נקודות תצפית, ממצאים ארכיאולוגיים, שבילי הליכה נעימים ועוד שפע של אטרקציות ימלאו את זמנכם בהנאה גדולה ואם אתם רוצים להכיר את המקום בשעות האור וגם בשעות הלילה הקסומות – מוטב שתישארו ללילה. האמינו לנו, אתם צפויים להתאהב.

 

מה לקחת בחשבון לפני שמזמינים מלון בקיבוץ הגושרים

הדבר החשוב ביותר שכדאי להתייחס אליו בעת תכנון החופשה בקיבוץ הגושרים הוא האקלים המקומי. בעוד שרבים מאמינים כי ארץ ישראל שלנו מאופיינת במזג אוויר קיצי לאורך השנה כולה – זה לא נכון לגבי צפון הארץ, בו עונות השנה באות לידי ביטוי במלוא עוצמתן ומאפשרות למטיילים לפגוש אפילו במשקעים נדירים כחד קרן, כמו השלג היורד על הפסגות הגבוהות ומכסה אותן כשמיכה לבנה בשיא החורף.

עובדה זה יוצרת מבחינה תיירותית שני שיאים לאורך השנה – הראשון כמצופה במהלך חודשי הקיץ והשני מגיע בחורף. איך זה משפיע על תכנון החופשה? כך שבשונה ממקומות אחרים בארץ בהם עם צניחת הטמפרטורות מגיעה גם צניחת מחירים, צפון הארץ וקיבוץ הגושרים מתאפיינים בעומס תיירים גם בחודשים אלו, כך שהמחירים נותרים בשיאם והמקומות המומלצים והאהובים ביותר נחטפים מהר.

במילים אחרות: מהרו לשריין ואם אפשר אז מוטב לעשות זאת כמה שיותר זמן מראש.

ומתי בכל זאת תוכלו לצפות למחירים ידידותיים יותר? בעונת המעבר כמובן, אז מדובר גם בתקופה הנעימה ביותר מבחינת טמפרטורות עבור מי שרוצה לפקוד את מסלולי הטיול הרבים הנמצאים באזור ועל הדרך ליהנות מפריחה מרהיבה או שלכת רומנטית במיוחד. מה שבטוח – הכינו את המצלמה (עם כיסוי נגד מים, כן?), כי הולך להיות מדהים!

 

איך לבחור את מקום הלינה בקיבוץ הגושרים?

שאלת השאלות! אחרי שהחלטתם שאתם הולכים לבקר באחד המקומות המיוחדים ביותר בארץ ובחרתם את הזמן המתאים ביותר עבורכם לחופשה שכזו, כל שנותר לעשות הוא לבחור את מקום לינה – משימה פשוטה לכאורה… האמנם?

כפי שאמרנו, קיבוץ הגושרים אמנם קטנטן אך בהתייחס לגודלו הוא מציע לא מעט מקומות לינה, מה שיכול להיות מעט מבלבל עבור חלקנו ובדיוק בשביל זה אנחנו בפשוט ישראל כאן עבורכם, על מנת לעשות קצת סדר בבלאגן ולסייע לכם בבחירת מקום לינה.

את מקום הלינה אנו ממליצים לכם לבחור בהתאם לרוח החופשה שלכם והרכב המשתתפים תוך מתן תשומת לב לאילוצים שונים כמו התקציב אותו תרצו להקדיש לנושא והאטרקציות בהן תרצו לבקר.

למשל, אם אתם משפחה עם ילדים ותרצו ליהנות מזמן איכות אשר כולל מצד אחר ערבים משפחתיים משותפים במקום האירוח ושמירה על שגרת יום מסויימת ומצד שני לא לוותר על מסלולי הטיול הנפלאים והאווירה המקומית, כדאי לכם ללון באחת מדירות האירוח המרווחות שנמצאות בקיבוץ. דירות אלו מתאימות לאירוח של משפחות וקבוצות עד שמונה מבוגרים כך שתוכלו להיות מ"ביחדנ'ס" אמיתי, מבלי לפספס את קסמו של הצפון.

זוגות אוהבים לעומת זאת ירצו וודאי ליהנות מחוויה אינטימית יותר – מה שאפשר לקבל באחד הצימרים היפהפיים בקיבוץ או לחילופין, אם אתם נמצאים בעיצומו של ירח דבש ורוצים לסיים את היום במסאז' מפנק, להתעורר לארוחת בוקר טובה ולהמשיך את היום עם כוס יין על שפת הבריכה – מלון הקיבוץ יענה על כל משאלותיכם.

בנוסף לאלו נמצאים בין כתלי הקיבוץ מקומות נוספים המתאימים לכל סגנון של חופשה לרבות מקומות זולים יחסית המתאימים לתרמילאים, דירות סטודיו לאירוח זוגי ועוד שלל מקומות בטווח מחירים רחב וסגנונות שונים, אותם תוכלו להתאים לרוח הטיול. אווירה רגועה ונופים עוצרי נשימה מובטחים בכולם, חינם אין כסף.