5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- Klein Hospitality in the Galilee Hagoshrim -

צימר קליין מארח בגליל הגושרים קיבוץ הגושרים

Klein Hospitality in the Galilee Hagoshrim

הצימר "קליין מארח בגליל הגושרים", הוא צימר שקט ורגוע בצפון, הממוקם בקיבוץ הגושרים באצבע הגליל, כך שמקורב למגוון אתרים בגליל ובגליל העליון, ומספק בקתות ממש במרכז הטבע הפסטורלי והמרהיב של אצבע הגליל.

יחידות האירוח והבקתות בצימר "קליין מארח בגליל", הן יחידות אינטימיות המתאימות במיוחד לזוגות וגם לילדים. היחידות הן בגודל ממוצע של כ- 20 מטר רבוע. היחידות כוללות טלוויזיה, מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי, מטבחון מאובזר במקרר, קומקום ומיקרוגל. חדרי הרחצה ביחידות כוללים מוצרי טיפוח ומגבות הניתנים למבקרים באופן חופשי. הצימר מאפשר לאורחים לעשות ברביקיו, ומספק מתקני ברביקיו המוצעים באופן חופשי במקום. חשוב לציין כי מספר אורחים השאירו ביקורות המציינות כי חדרי האירוח הם אינטימיים, ואין לצפות למרחב רב מדי בתוך הבקתות.

אורחי הצימר שממוקם בקיבוץ הגושרים, יכולים ליהנות ממתקני הקיבוץ. כ- 50 מטר מן הבקתות תמצאו מכולת נוחה לשימושכם, וכק"מ מן הבקתות תוכלו ליהנות מבית קפה מקומי. הקיבוץ כולל שתי בריכות שחייה, מסלולי באולינג, גני שעשועים לילדים ומגרשי טניס. בחלק מן המתקנים הללו השימוש חופשי ובחלק תתבקשו לשלם עבור השימוש.

הצימר אהוד במיוחד על אורחיו מאחר ומספק מיקום אסטרטגי למטיילים, לצד מגוון אתרים באצבע הגליל. הצימר מקורב עד כדי הליכה או נסיעה קצרה מאד ממגוון אתרים – ראשית, הוא נמצא כחמש דקות הליכה מחורשת טל, גן לאומי רחב ידיים הכולל אגם שחייה ומסלולי הליכה. בנוסף, מבקרים רבים נוהגים ליהנות ממסלולי האופניים שסביבו וניתן אף ליהנות מסיור מודרך באזור בתשלום נוסף לבעלי המקום. מעבר לכך, הצימר נמצא רק כמה דקות ממספר עסקים להשכרת קייקים ואבובים, וכ- 5 קילומטרים ממפל הבניאס והנהר.

ישנם אתרים רבים נוספים המקורבים לצימר אך דורשים מעט נסיעה, כמו העיר קריית שמונה, הממוקמת כ- 7 קילומטר מן הצימר. אתר הר החרמון, נמצא רק כ30 ק"מ מן הצימר, כך שבקיץ ניתן ליהנות ממסלוליו, ובחורף לנצל את השלג והכניסה לאתר הגלישה. הצימר ממוקם כ- 10 קילומטרים מאגם החולה המרשים, שמבקרים רבים נהנים לבקר.

מבקרי המקום נוהגים לציין לטובה את רמת הניקיון של הצימר שמצטייר כיוצא מן הכלל, את התמורה לתשלום וכן את קבלת הפנים החמה והשירות האדיב של הזוג שמנהל את המקום. האווירה במקום אהודה גם כן על המבקרים ומצטיירת כרומנטית, כפרית ופסטורלית במיוחד. הכניסה למקום מותרת עם ילדים ואף עם כלבים באופן חופשי, מה שמאפשר עבורכם את החוויה הביתית והנוחה ביותר.

קליין מארח בגליל הגושרים

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

צימר

מספר חדרים במתחם

אין מידע

שעת צ׳ק אין

14:00

שעת צ׳ק אאוט

12:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל