5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות 5 כוכבים בהגושרים

לפניכם מגוון מלונות 5 כוכבים בהגושרים לנופש מושלם. אנו ממליצים להזדרז ולשריין חדרים בהקדם, השווים נחטפים מהר. כל המלונות בהזמנה מיידית. שיהיה נופש נעים, תחזרו בשלום, החופשה המושלמת שלכם מתחילה כאן:

אם אתם אוהבים את הנופש שלכם סופר מפנק, עם הפסיליטיז ברמה הגבוהה ביותר ושירות מסביב לשעון, מלון חמישה כוכבים הוא ככל הנראה הבחירה המועדפת עבורכם כאשר אתם בוחרים מקום לינה בו תתארחו במהלך החופשה היוקרתית שלכם. תשמחו לשמוע שיש עוד אופציות מעולות לחופשה שכזו וכדאי מאוד שתכירו אותן!

קיבוץ הגושרים אמנם נחשב למקום קטנטן בין כל הערים הגדולות, ההרים והעמקים של צפון הארץ, אך הוא עשה לעצמו שם נהדר ואם תשאלו אותנו – לגמרי בצדק. מדובר במקום מרהיב ביופיו, עם נופים מדהימים ושפע של פינות חמד ומקומות למצוא בהם מרגוע. לא סתם הוא מושך אליו מבקרים רבים לאורך השנה כולה, בהם לא מעט כאלה אשר רוצים ליהנות מחופשה מפנקת עם ניחוח יוקרתי והם לא מתאכזבים…

קיבוץ הגושרים הוא אחד המקומות היפים והפסטורליים ביותר בארץ ונמנה בין המקומות היחידים בהם תיירות החורף תוססת כמעט כמו שיא עונת התיירות אשר מתרחשת בחודשי הקיץ. האטרקציות המהנות שנמצאות בקיבוץ עצמו ובסביבתו הקרובה הופכים אותו ליעד מעולה לחופשה בכל הרכב שהוא ומזג האוויר המקומי הופך אותו למקום אטרקטיבי לאורך השנה כולה. אבל… מה עושים כשאין מלון חמישה כוכבים בסביבה? התשובות לפניכם.

לא חמישה כוכבים, אבל לא רחוק משם

ראשית, בקיבוץ עצמו ישנו מלון מקסים שנחשב למומלץ ופופולרי במיוחד בקרב המבקרים באזור. הוא אמנם לא מציע אירוח בדרגת חמישה כוכבים אבל האווירה האינטימית והשירות המוקפד הופכים את החוויה לאותנטית ובלתי נשכחת.

צימרים ודירות אירוח

ברחבי הקיץ תמצאו צימרים מקסימים ודירות אירוח מרווחות שזוכים לדירוג גבוה במיוחד. שוב נזכיר שאמנם לא מדובר במלון, אבל העיצוב החם, האווירה האותנטית, היחס המשפחתי והנופים הכל-כך יפים, ללא ספק מציבים רף גבוה.

במרחק נסיעה קצרצר

אם בכל זאת כל שנפשכם חושקת בו הוא מלון חמישה כוכבים, תוכלו למצוא כאלה במרחק נסיעה של כחצי שעה, במושבה ההיסטורית היפהפיה, הלא היא ראש פינה. האמינו לנו, במושגי הצפון מדובר במרחק נסיעה קצר ותגיעו בלי הרבה מאמץ לקיבוץ הגושרים והאטרקציות בסביבתו הקרובה.