5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלון אמיגו על הים, נהריה, הגליל המערבי

Amigo Hotel On The Beach

אמיגו על הים, נהריה, הגליל המערבי (Amigo Hotel On The Beach) הינו מלון אשר נמצא בגליל המערבי באזור נהריה. מלון אמיגו על הים, נהריה, הגליל המערבי מציע לאורחיו בין היתר: חניה חינם, מול הים, אינטרנט אלחוטי בחינם וחדרי משפחה.

מלון אמיגו על הים, נהריה, הגליל המערבי

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

20

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

במלון 20 חדרים.

מלון אמיגו על הים, נהריה, הגליל המערבי נמצא במרחק קצר מחוף סוקולוב (0.5 ק״מ). ובמרחק נסיעה מבית החולים נהריה של הגליל המערבי (2.9 ק״מ), פארק לאומי חוף אכזיב (5.5 ק״מ) והפארק הלאומי אכזיב (5.5 ק״מ). האטרקציות בסביבת מלון אמיגו על הים, נהריה, הגליל המערבי כוללות את העיר העתיקה של עכו (8.9 ק״מ) ונקרות ראש הנקרה (10.4 ק״מ). וכן החופים: חוף סוקולוב (100 מ'), חוף טיילת (650 מ'), חוף גלי גליל (1.1 ק״מ), חוף הדקל (1.4 ק״מ) וחוף אכזיב (5 ק״מ). אלו מאיתנו המחפשים חוויה "טבעית יותר" יכולים לבקר בים (0.1 ק״מ) והר הכרמל (25 ק״מ).

שעת הצ'ק אין למלון מתחילה בשעה 15:00 ושעת הצ'קאווט ב-11:00. ילדים מעל גיל 12 מתקבלים בברכה ולא ניתן להכניס חיות מחמד. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.