5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלון ארמון ים בת ים

Armon Yam Hotel

'מלון ארמון ים' הוא מלון בוטיק הממוקם בבת ים, לאורך הטיילת ולנוף חוף הים של בת ים. המלון מציע לאורחיו חוויה אינטימית ורגועה, בתוך מלון מעוצב ואיכותי אל מול נוף הים. המלון מציע מחירים נוחים לאורחיו, תוך שאלה זוכים לחווית בוטיק מסוגננת במרכז העיר ועל הטיילת וחוף הים.

צפו בסרטון והזמינו חדר עכשיו:


המלון כולל כ-66 חדרים בגדלים ורמות שונות. כלל החדרים במלון כוללים טלוויזיה עם אפליקציית יוטיוב וכבלים עם ערוצים בינלאומיים, אינטרנט אלחוטי, מיני מקרר, חניה חופשית, כספת, עמדות קפה ותה, מיזוג אוויר וחדר רחצה פרטי. מיטות החדרים כוללות מזרנים אורתופדיים, וניקיון החדרים מתבצע בכל יום במהלך השהות. מגוון החדרים המוצעים במלון רחב, ומשתנה בהתאם לגודל ולאיכות – החל מחדרי סטנדרט, חדרי טריפל וחדרי דלקס, ועד חדרי סוויטה מפנקים.

במלון מוגשת ארוחת בוקר עשירה ומפנקת באופן של בופה, ואכן תגובות רבות מאורחי המלון מציינות לטובה את ארוחת הבוקר במלון. האורחים במלון נוהגים לציין לטובה את השירות האדיב והמשמעותי של מלון הבוטיק, שכן עובדי המלון מסייעים בכל שאלה ונותנים המלצות רבות וסיורים בעיר בת ים. דלפק הקבלה פתוח לשירותכם 24 שעות ביממה, ושירות החדרים וניקיונם מתבצע בכל יום.

ייחודו הגדול של המלון הוא שהוא ממוקם בלב העיר בת ים, לצד הטיילת וליד אטרקציות ובתי עסק רבים בעיר. הטיילת של בת ים מהנה במיוחד ומציעה 2.5 קילומטרים של מסעדות ובתי קפה לאורך הים. מדובר במיקום אסטרטגי לכל מי שמעוניין ליהנות מהעיר בת ים, ולחקור אותה לעומקה. לצד המלון ובמרחק הליכה בלבד תמצאו ברים, מסעדות, קניון, פארקים ומגרשי משחקים, ובתי קפה רבים. היתרון הנוסף של המלון הוא שהוא נמצא כ- 15 דקות נסיעה בלבד מתל אביב וערים נוספות במרכז הארץ, כך שבקלות תוכלו להגיע לאטרקציות כיפיות בערים נוספות כמו הלונה פארק, חוף הים או טיול רגלי בעיר העתיקה. המלון נמצא ליד תחנות אוטובוס קרובות ויעילות בהגעה לתל אביב, ליפו ולערים נוספות.

מלון הבוטיק מונגש לנכים ולכסאות גלגלים. ילדים במלון מתקבלים בברכה ובכל גיל, וכן ניתן להוסיף מיטות תינוק לחדר לפי הזמנה. שימו לב שלא ניתן להכניס חיות מחמד למלון.

המלון מספק פתרון נהדר ואיכותי לכל מי שמחפש אחר חוויה אינטימית ומרגיעה על חוף הים. זוגות אוהבים במיוחד את המקום, ובזכות המיקום המרכזי במרכז הארץ ולצד הים, וכן בזכות השירות והעיצוב האיכותי והמרענן בו, הוא מספק חופשה מרגיעה ונוחה עבור זוגות, מטיילים ומשפחות.

מלון ארמון ים

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

66

שעת צ׳ק אין

14:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל