5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלון ישרוטל המלך שלמה אילת

Isrotel King Solomon Hotel

מלון ישרוטל המלך שלמה הוא מלון 5 כוכבים השוכן על החוף הצפוני של אילת, צמוד לטיילת השוקקת. האורחים נהנים ממיקום נהדר ומנופים יפהפיים להרי אדום או לבריכת המלון המפנקת. במלון פועלים חדר כושר, מרכז ספא ובריאות, מסעדה איטלקית ומתחם "ממלכת הילדים". צוות המלון דוגל במתן שירות מצוין ואיכותי.

סמוך למלון, במרחק של 400 מטר בלבד, תוכלו למצוא את הטיילת המפורסמת של אילת, מלאה בדוכנים מיוחדים וחנויות אופנה גדולות. גם חופי הים הצפוניים והרגועים של העיר – חוף נביעות, רויאל ביץ' וחוף חנניה – נמצאים במרחק של 450 מטר בלבד. הגנים הבוטניים של אילת שוכנים במרחק של 2.4 ק"מ מהמלון, וריף הדולפינים המפורסם במרחק של 3.9 ק"מ. המצפה התת ימי המיוחד נמצא במרחק של 6.8 ק"מ אליו ניתן להגיע באמצעות נסיעה של מספר דקות במונית.

בין הבילויים בטיילת או בחוף הים, תוכלו להגיע לטרקלין המלך ולטרסה שלו, וליהנות מהנוף לים האדום ולאילת. בנוסף, תוכלו לבלות במרכז הספא של המלון, בו ניתן להזמין מגוון עיסויים, לבלות בסאונה, או להזמין טיפול יופי מפנק. המלון גם כולל חדר כושר מאובזר ונוח.
כל החדרים של מלון ישרוטל המלך שלמה מרווחים, ממוזגים ובעלי מרפסת עם נוף להרי אדום או לבריכה. הם כוללים מיטות מעולות, אינטרנט אלחוטי בחינם, כספת, פינת ישיבה, שולחן ומיני בר. כל חדר גם כולל חדר רחצה פרטי עם מוצרי רחצה שונים, כמו שמפו, מרכך, סבון, מייבש שיער וכפכפים.

המלון מציע מבחר של חדרים משפחתיים ואטרקציות לילדים. ניתן גם לשכור שירותי שמרטפות במידת הצורך. בנוסף, ניתן בכל שלב ללכת עם הילדים ל"ממלכת הילדים" הייחודית של המלון – אטרקציית הילדים הגדולה בסוגה בבית מלון בארץ. הממלכה מעוצבת בג'ונגל מלא בחיות, עם פסקול תואם, ומציעה שלל פעילויות לילדים בכל הגילאים. בין אטרקציות הממלכה – קולנוע תלת מימד, חדר יצירה עם סדנאות, חדר מחשבים, קונסולות משחק ועוד.

את ארוחות הבוקר והערב שלכם תוכלו לאכול במסעדת "שולחן המלך", שתעניק לכם חוויה קולינרית מגוונת ועשירה. המסעדה מציעה מגוון מזנונים הכוללים אוכל מגוון – סיני, איטלקי, על האש, חביתות וכו'.

הקבלה במלון פועלת 24 שעות ביממה ומספקת מגוון של שירותים, כמו אחסון מטען או הזמנת כרטיסים. תוכלו גם ליהנות משירותי קונסיירז' וייעוץ לגבי תכנון הטיול שלכם בעיר.

אם אתם מגיעים לאילת עם רכב, תוכלו לחנות ברחובות הסמוכים למלון, אך ייתכן כי יהיה צורך לשלם על כך.

כוכבים

⭐⭐⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

415

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

12:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל