5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלון ישרוטל ריביירה קלאב אילת

Isrotel Riviera Club

ישרוטל ריביירה קלאב הוא מלון 3 כוכבים הממוקם במרכז אילת, בחוף הצפוני לצד טיילת המלך. חדרי המלון משמשים כדירוניות, כלומר כלל החדרים שהמלון מציע הן דירות קטנות ועצמאיות, הפונות אל הבריכה במקום. כך מציע המלון חופשה מהנה וחוויית אירוח מסוג אחר ונוח, בה למעשה כל זוג ומשפחה מקבלים דירה פרטית עם מטבחון, אל מול בריכה תכולה ובמיקום מנצח.

צפו בסרטון והזמינו חדר עכשיו:


המלון כולל 172 חדרים, כל אחד מהם כולל מטבחון, פינת אוכל, וחדר רחצה פרטי. החדרים שמציע המלון מגוונים ומתאימים לכל קבוצה, החל מדירות סטודיו עם מרפסת, דירוניות לארבעה או לחמישה, ודירוניות גן. החדרים מאובזרים וכוללים גם אינטרנט אלחוטי, מיזוג אוויר ומיני בר.

העובדה שחדרי המלון הינם חדרי דירוניות עצמאיים, הופכת את המלון לנוח במיוחד לבישול ולהכנת אוכל באופן עצמאי. המטבח מאובזר בכל מה שתצטרכו – מיקרוגל, קומקום, כלים, סירים ומחבתות וכיריים חשמליות, כך שמדובר במלון בעל יתרון גדול עבור אוהבי הבישול ועבור משפחות וילדים.

חדרי המלון משקיפים אל בריכת השחייה החיצונית, בה תוכלו ליהנות יחד עם כיסאות שיזוף, ועם השמש החמה של אילת.

המלון כולל מספר שירותים ואטרקציות, שהופכים את האירוח בו לנוח ומפנק במיוחד. ראשית, מינימרקט פתוח לשירותכם במתחם המלון. מעבר לכך, תוכלו ליהנות ממועדון הילדים ואזור המשחקים המושקע שעשיר בפעילויות ומשחקים. בתחום המלון ובסביבתו יש שלוש מסעדות מרכזיות ומומלצות – מסעדת אנג'לינה, מסעדת בשרים, והמסעדה האיטלקית היוקרתית "לה קוצ'ינה".

המלון ניצב במיקום נהדר בעיר אילת לצד טיילת המלך ומתחמי הקניות והבילויים בעיר. במרחק הליכה קצר, תוכלו להגיע לחופי העיר, כאשר הקרוב ביניהם הוא חוף רויאל הצמוד לטיילת. בחוף תוכלו להנות גם מתחנת ספורט ימי מגוונת במיוחד, אשר מתאימה הן למבוגרים והן לילדים. במרחק מספר קילומטרים בלבד, תוכלו להגיע לאטרקציות רבות ונוספות שיש לאילת להציע כמו קניוני העיר, ריף הדולפינים, הגן הבוטני והמצפה התת ימי.

חוות דעת האורחים אשר שהו במקום מציינות לטובה את רמת הניקיון הגבוהה של המלון ואת השירות האדיב של צוות המלון. התגובות חוזרות ומציינות לטובה את הבריכה המרשימה והגדולה במלון ואת התמורה הגבוהה למחיר.

ישרוטל ריביירה קלאב

כוכבים

⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

172

שעת צ׳ק אין

16:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל