5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות 5 כוכבים באזור הדרום

לפניכם מגוון מלונות 5 כוכבים באזור הדרום לנופש מושלם. אנו ממליצים להזדרז ולשריין חדרים בהקדם, השווים נחטפים מהר. כל המלונות בהזמנה מיידית. שיהיה נופש נעים, תחזרו בשלום, החופשה המושלמת שלכם מתחילה כאן:

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גדול ומעוצב שמציע לכם שילוב של מיקום מעולה, חוויה קולינרית, בריכות נעימות וספא מפנק.
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גדול, מפנק ומתאים למשפחות. המלון כולל בריכה עם מגלשות מים, "ממלכת ילדים" נהדרת ועוד שלל אטרקציות.
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור אילת, הממוקם במרחק של 100 מ' מחוף מיקי. טווח מחירים: ‏490 – ‏1,546 ללילה. מומלץ!
7.74
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור אילת, הממוקם במרחק של 0.3 ק״מ מטיילת אילת. טווח מחירים: 413 – ‏1,005.
7.74
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור אילת, הממוקם במרחק של 0.6 ק״מ מטיילת אילת. טווח מחירים: ‏541 – ‏1,807 ללילה. מומלץ!
6.96
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור אילת, הממוקם במרחק של 450 מ' משמורת טבע חוף אלמוגים. טווח מחירים: ‏713 – ‏2,156 ללילה. מומלץ!
5.34
אירוח ברמה בסיסית
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור אילת, הממוקם במרחק של 0.1 ק״מ ממסלול טיול הרי אילת. טווח מחירים: ‏471 – ‏1,309 ללילה.
3.8
אירוח ברמה בסיסית

דרום הארץ הוא אזור מופלא לחופשה עבור מי שאוהב את השילוב הקסום בין ים למדבר, שקט ושלווה לצד אירועים תוססים ופסטיבלים צבעוניים ואווירה שאין דומה לה באזורים אחרים בארץ. למרות הפשטות, חופשה דרומית יכולה להיות מפנקת במיוחד ואם אתם מסוג הנופשים שלא רוצים להתפשר על דבר – מלונות היוקרה של דרום הארץ הם הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

לינה במלון חמישה כוכבים היא הימור בטוח והדרך המושלמת להבטיח חופשה בלתי נשכחת עם אירוח ברמה הגבוהה ביותר, מתקנים מפוארים, חדרים מרווחים וצוות עובדים אדיב ומקצועי שישמח לסייע לכם בכל דבר 24/7. אם אתם רוצים את הטוב ביותר – לפניכם רשימת המלונות המפוארים ביותר בדרום… רק אל תשכחו לשריין את מקומכם בהקדם, כי המקומות הטובים ביותר אוזלים מהר…

דרום הארץ נחשב לאזור גדול, מדברי ברובו, אך אל תתנו למרחבים הצהובים הבלתי נגמרים לבלבל אתכם – הוא רחוק מלהיות שומם ולמעשה דווקא התפאורה הייחודית, החולות הנודדים והצבעים החמים הופכים אותו לאטרקטיבי במיוחד ומושכים אליו מבקרים לאורך השנה כולה בהם משפחות עם ילדים, זוגות אוהבים, תרמילאים המטיילים בגפם וקבוצות בכל טווח הגילאים. בין כל אלו תמצאו גם לא מעט מטיילים שאוהבים את החופשה שלהם יוקרתית במיוחד ואם גם אתם כאלה, תשמחו לשמוע שישנם לא מעט מקומות אירוח דרומיים שיבטיחו לכם נופש ברמה הגבוהה ביותר. לפניכם הטובים שבהם וכולם זמינים להזמנה מיידית.

מה תקבלו במלונות 5 כוכבים בדרום?

כאמור, דרום ארץ ישראל הוא אזור גדול למדי המשתרע על פני שטחים נרחבים בהם ערים תוססות, קיבוצים קסומים, מדבר גדול, חופי רחצה ולא מעט אטרקציות מפורסמות אשר הבולטת שבהן הוא כמובן ים המלח המופלא שלנו שנחשב לאחד מפלאי תבל והופך את דרום הארץ לשוקק ועמוס במבקרים גם בחודשי החורף הקרירים.

למרבה השמחה, מלונות היוקרה של הדרום יהפכו כל חופשה לחמה במיוחד ולא משנה אם תבקרו בהם בקיץ, בחורף או בכל תקופה ביניהם – צפוי לכם אירוח ברמה גבוהה במיוחד שיפתיע אתכם לטובה ויגרום לכם לרצות לחזור על החופשה הזו שוב ושוב ושוב. מה הופך את האירוח הדרומי לכל כך מומלץ? ובכן, כל התשובות לפניכם.

מלונות הפאר של דרום הארץ נמנים בין מלונות היוקרה הטובים והמומלצים ביותר בישראל. ביניהם נמצאים למשל סניפי מלונות של רשתות יוקרה בינלאומיות לצד רשתות ישראליות מהטובות ביותר בארץ וכולם עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, על מנת להפוך את חווית האירוח לבלתי מתפשרת ותמורה שווה את ההוצאה הכספית הגבוהה המתלווה לכך.

בין היתר תיהנו משירות מסביב לשעון על ידי צוות קבלה מקצועי ואדיב במיוחד, אוכל ברמה גבוהה שהייתם מצפים למצוא במסעדות היוקרה הנפלאות שארץ ישראל ידועה בהן ושלל אטרקציות ומתקנים שיאפשרו לכם ליהנות מחופשת החלומות מבלי לעזוב את כותלי המלון – בריכת שחיה רחבת ידיים, פינות חמד למצוא בהן מרגוע, מרכז ספא המציע תפריט טיפולים מפנק, חדרים יוקרתיים המעוצבים בטוב טעם, טרקלין ובו בר קוקטיילים מרעננים, חדר כושר בו תוכלו לשמור על שגרת האימונים שלכם ועוד ועוד ועוד…

דבר אחד בטוח – המתקנים החדישים, השירות האדיב והאוכל המשובח הופכים את המלונות המופלאים של דרום הארץ לנחשקים במיוחד ואם אתם רוצים לחגוג אירוע משמח בחיים, ירח דבש, חופשה משפחתית בלתי נשכחת או נסיעת עסקים על חשבון הברון – מדובר בבחירה שלא תתחרטו עליה.

איפה אפשר למצוא מלונות 5 כוכבים בדרום?

מבחר מלונות היוקרה של דרום הארץ הוא גדול וכשלעצמו זה נפלא – כל אחד מהם מציע אווירה אחרת וחוויית אירוח שונה כך שתוכלו לבחור את זה שמתאים לכם ולסגנון החופשה המועדף עליכם ולסלול את דרככם לחופשה בלתי נשכחת באחד האזורים היפים והנעימים ביותר בארץ ישראל. עם זאת, יש שיטענו כי דווקא ריבוי האפשרויות הופך את הבחירה לקשה יותר ומבלבלת משהו ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן ונשמח לעשות קצת סדר בבלאגן ולסייע לכם בבחירת המלון המושלם והמדוייק ביותר עבורכם ועבור היקרים לכם.

אנו ממליצים לכם לבחור את המלון אשר נמצא בקרבת האטרקציות שמעניינות אתכם ואת שאר המשתתפים בחופשה. כמצופה מאזור גדול ומתוייר כמו דרום הארץ, ישנם לא מעט אטרקציות ואתרים לבקר בהם, כך שנושא הלוקיישן הינו הכרחי עבור מי שרוצה למצות את הזמן בצורה אופטימלית ולא לבלות זמן רב מדי בנסיעה בדרכים. בהקשר זה מומלץ לקחת בחשבון גם את אופציות התחבורה הציבורית באזור, המסעדות הקרובות ומקומות הבילוי הסמוכים.

בנוסף, אנו ממליצים לכם להתאים את מקום הלינה להרכב הנופשים ותזמון החופשה לאורך השנה. למשל, אם אתם רוצים ליהנות מחופשה קיצית בה אטרקציות ימיות ושלל פעילויות מהנות – מלונות היוקרה של אילת או ים המלח יהיו בחירה מוצלחת. מלונות אלו מתאימים גם לזוגות אוהבים (ובמיוחד לירח דבש, אם תשאלו אותנו) לאורך השנה כולה ותשמחו לשמוע שדווקא שלא בשיא עונת התיירות הם מציעים מחירים אטרקטיביים ומבצעים שונים.

מצפה רמון לעומת זאת מציע נופש יוקרתי המתאים למי שרוצה ליהנות מחופשה בראש שקט, אווירה נעימה במיוחד, נופים פסטורליים ואיכות ללא פשרות. החופשה באזור זה נחשבת לבלתי נשכחת לאורך השנה כולה אך דווקא בחודשי החורף ועונות המעבר קסם מיוחד נישא באוויר ובעיננו זהו הזמן המושלם לפקוד את האזור וליהנות ממטר מטאורים בשמי הערב הבהירים.

דברים חשובים שכדאי לדעת לפני שמזמינים מלון 5 כוכבים בדרום

דרום הארץ נחשב למוקד תיירות פופולרי ותוסס לאורך השנה כולה וריבוי מקומות האירוח המציעים לינה ברמה גבוהה ובלתי מתפשרת הופכים אותו לשוקק חיים בחודשי החורף ועונות המעבר כמעט כמו בחודשי הקיץ אשר מהווים באופן טבעי את שיא עונת התיירות באזור.

ריבוי המבקרים מוביל לכך שמקומות האירוח המומלצים והאהובים ביותר, בהם נמנים כמובן גם מלונות היוקרה של הדרום, נמצאים בתפוסה מלאה זמן רב מראש ולפעמים יש צורך לשריין את מקומכם חודשים קודם לכן על מנת להבטיח לינה במקום בו חשקה נפשכם ולהבטיח נופש ברמה גבוהה, עם אירוח בסטנדרטים בינלאומיים.

אם אתם מרגישים ששריון מקום זמן כה רב מראש מלחיץ אתכם, אנו ממליצים לכם לבחור מלון עם אופציית ביטול חינמית – מדובר במשהו שמלונות רבים מציעים על מנת לאפשר לאורחיהם ליהנות מראש שקט ולהתפנות להמשך התכנונים בנחת ובלי לחצים. בנוסף, תשמחו לשמוע כי הזמנה מוקדמת שכזו יכולה להוביל למבצעים וחבילות אטרקטיביות, גם בחודשים עמוסים יחסית במבקרים… אם תשאלו אותנו – עם אופציית ביטול חינמית ומחירים מוזלים, אין סיבה שלא לשריין את מקומכם עוד היום.