5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- Leonardo Club Tiberias - All Inclusive -

מלון לאונרדו קלאב – הכל כלול טבריה

Leonardo Club Tiberias - All Inclusive

מלון לאונרדו קלאב טבריה – הכל כלול, הוא מלון הממוקם בלב העיר טבריה, לצד הטיילת והכינרת. המלון מציע חווית הכל כלול, יחד עם בריכה מפנקת ומגלשות מים ומרפסות פרטיות המשקיפות אל הכינרת. המיקום הנפלא בעיר, הבריכה והמגלשות, וחוויית ההכל כלול – מבטיחות חוויה מהנה ומפנקת במיוחד, לצד הכינרת והאטרקציות השונות בעיר טבריה.

צפו בסרטון והזמינו חדר עכשיו:


הזמנת לילה במלון, כוללת למעשה חוויה של הכל כלול. כך תוכלו ליהנות באופן חופשי ולא תוספת תשלום מ- 3 ארוחות ביום הניתנות במסעדת המלון, 'מסעדת גולן'. מעבר לכך תוכלו ליהנות באופן חופשי גם משתייה חמה וקרה, אלכוהול, וגם סנייק בר לצד הבריכה עם נשנושים. כל אלה, יהיו זמינים עבורכם לאורך כל היום וללא תוספת תשלום. מדובר ביתרון גדול, שמוסיף לשפע היתרונות בהן מחזיק המלון, בכל הנוגע למיקום שלו ולפארק המים שכולל.

המלון כולל 400 חדרים המתאימים לזוגות או למשפחות. החדרים מאובזרים בכל מה שתצטרכו עבור הבילוי המיטבי, וכוללים גם מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי. חדרי המלון המוצעים לשירותכם הינם חדרי סופריור, חדרי קלאב, וחדרי סוויטה אקזקיוטיב. אפשר להזמין גם חדרים נגישים. חלק מחדרי המלון כוללים מרפסת, עם נוף לבריכה או לכינרת.

בריכת המלון, הינה בריכה רחבה שכוללת 3 מגלשות מים המתאימות לכל המשפחה, כאשר אחת מהן הינה מגלשה מיוחדת לילדים. מעבר לכך, ישנה בריכת שחייה חצי אולימפית, שמחוממת ומקורה בחורף. המלון כולל גם חדר כושר מאובזר לשימוש האורחים, וכן מתחם ספא מפנק הכולל מסאז'ים וטיפולים שונים הניתנים להזמנה, עם סאונה יבשה ורטובה.

בעת החופשה במלון, תיהנו ממגוון פעילויות בידוריות עבור הילדים. המלון מציע הצגות, מועדון ילדים ונוער עם עמדות פלייסטיישן, והפעלות שונות בבריכה, שיקלו עליכם להעסיק את הילדים במהלך החופשה ויאפשרו להם ליהנות ממתחם מאובזר ומהנה.

המלון ממוקם במיקום אסטרטגי ומצוין עבור כל מי שמעוניין ליהנות גם מהכינרת, ומהעיר העתיקה ושלל האטרקציות בעיר טבריה. המיקום ממוקם במרכז העיר, כך שתוך פחות מ- 10 דקות הליכה תוכלו להגיע אל חופי הכינרת. בנוסף, המיקום של המלון מעולה כנקודת מוצא לטיולים באזור ובאזור הצפון, וקרוב לחמת גדר, מעיינות חמי טבריה, הסחנה וכדומה.

לאונרדו קלאב טבריה - הכל כלול

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

400

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל