5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות 5 כוכבים באזור הצפון

לפניכם מגוון מלונות 5 כוכבים באזור הצפון לנופש מושלם. אנו ממליצים להזדרז ולשריין חדרים בהקדם, השווים נחטפים מהר. כל המלונות בהזמנה מיידית. שיהיה נופש נעים, תחזרו בשלום, החופשה המושלמת שלכם מתחילה כאן:

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור טבריה, הממוקם בסמוך להכנסייה הסקוטית. טווח מחירים: ‏1,196 – ‏1,933 ללילה. מומלץ!
7.2
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור טבריה, הממוקם במרחק של 0.2 ק״מ מקבר הרמב'ם. טווח מחירים: 448 – ‏955 ללילה.
6.56
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור חיפה, הממוקם במרחק של 0.5 ק״מ מסינמטק חיפה. טווח מחירים: 406 – ‏693 ללילה.
6.56
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בדירוג 5 כוכבים באזור מונג קוק, הממוקם במרחק של 0.1 ק״מ מכנרת. טווח מחירים: 189 – ‏569 ללילה.
3.65
אירוח ברמה בסיסית
⭐⭐⭐⭐⭐
בית הארחה בדירוג 5 כוכבים באזור חיפה, הממוקם במרחק של 0.3 ק״מ מהמושבה הגרמנית. טווח מחירים: ‏473 – ‏579 ללילה. מומלץ!
3.4
אירוח ברמה בסיסית
⭐⭐⭐⭐⭐
צימר בדירוג 5 כוכבים באזור קאפ אסטייט, הממוקם במרחק של 3.2 ק״מ מאוניברסיטת חיפה. טווח מחירים: 61,484 PKR – ‏213,428 PKR ללילה. מומלץ!
3.36
אירוח ברמה בסיסית

אם אתם מסוג האנשים שאוהבים את הנופש באווירה יוקרתית, לא רוצים להתפשר על דבר ומוכנים לשלם בהתאם – מלון חמישה כוכבים הוא בחירה משולמת עבורכם ואם כבר אירוח ברמה הגבוהה ביותר, צפון הארץ הוא ללא ספק המקום לעשות זאת.

בצפון הארץ תמצאו מאות מקומות אירוח, מכל סוג ובטווח מחירים רחב כך שכל אחד יוכל למצוא בקלות מקום לינה אשר מתאים לסגנון החופשה המועדף עליו ובתקציב הרצוי, אך גולת הכותרת היא ללא ספק מלונות היוקרה המציעים אירוח ברמה של חמישה כוכבים.

צפון הארץ נחשב לאחד האזורים המתויירים ביותר בישראל וללא ספק הירוק ביותר. ככזה, הוא מושך אליו מבקרים לאורך השנה כולה ובעוד שאזורים אחרים נהנים מתיירות בעיקר בחודשי הקיץ, צפון הארץ הוא יעד מופלא לנופש בכל הרכב שהוא גם בחודשי החורף וכמובן שגם במהלך עונות המעבר הקסומות.

בחירה באחד ממלונות היוקרה של צפון הארץ היא הימור בטוח בו אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי תקבלו את השירות ברמה הגבוהה ביותר, עם סטנדרטים בינלאומיים, חדרים מפוארים ומתקנים חדשים מהסוג שהופך את החופשה לכזאת שפשוט מסרבים להאמין שתסתיים בקרוב… הסירו דאגה מלבכם – אתם צפויים להתאהב ולשוב למלון האהוב עליכם פעמים נוספות.

מה  תקבלו במלונות 5 כוכבים בצפון?

כמצופה מאחד האזורים המתויירים ביותר בארץ, צפון הארץ מציע אפשרויות לינה רבות המתאימות לכל סגנון של חופשה, בכל הרכב ובטווח מחירים רחב אך המומלצים ביותר שבהם הם כמובן מלונות הפאר המציעים אירוח ברמה של 5 כוכבים ואם תשאלו אותנו – היינו נותנים להם אפילו שישה. אם זהו סגנון החופשה שמדבר אליכם, אנו ממליצים לכם לשריין את מקום הלינה כמה שיותר זמן מראש, אך דבר אחד בטוח – בין אם מדובר בחופשה של ימים ספורים או יותר מכך – ההנאה מובטחת.

מלונות חמישה כוכבים בצפון הארץ מציעים אירוח בסטנדרטים בינלאומיים ויאמר לזכותם שהם כל הזמן מעלים את הרף, כך שגם אם יצא לכם להתארח באחד מהם לפני כמה שנים, אתם צפויים להיות מופתעים לטובה – שירות מסביב לשעון על ידי צוות אדיב ומסור, מתקנים מודרניים וחדרים מפוארים זה לגמרי כאן.

עוד תיהנו במהלך החופשה משלל פינוקים כמו מרכז ספא מפנק עם תפריט טיפולים עשיר בו תמצאו מרגוע לגוף וגם לנפש, חדר כושר מאובזר היטב שיסייע לכם לשמור על שגרת האימונים האהובה עליכם ולא להרגיש אשמים לגבי האוכל המעולה שמציעה מסעדת המלון, טרקלין מפואר ועוד ועוד.

זה נכון שעבור כל התענוגות האלה תשלמו ממיטב כספכם אבל האמינו לנו – זה לגמרי שווה את זה! אין כמו חופשה במלון מפנק ונעים שיש בו את כל מה שצריך כך שאפשר אפילו לא לצאת ממנו ועדיין להרגיש שמיציתם את זמנכם בצורה הטובה ביותר. המתקנים החדשים, השירות המוקפד והחדרים המרווחים הם חלק קטן ממה שתקבלו וסביר להניח שלא תקבלו שירות ברמה כל כך גבוהה במלונות מסוג אחר.

נסיעת עסקים? נופש רומנטי? חופשה משפחתית? מלון חמישה כוכבים הוא הדרך הבטוחה להפיכת החלום למציאות ואם זהו ביקורכם הראשון בצפון, מומלץ בחום להיעזר בצוות המלון לגבי מסלולי טיול, רכישת כרטיסים לאטרקציות וקבלת טיפים שונים ומידע רלוונטי על כל מה שחם באזור.

איפה אפשר למצוא מלונות 5 כוכבים בצפון?

היצע מלונות היוקרה באזור הצפון הוא לא גדול, אך איכותי מאוד, מה שיכול להקשות במעט את הבחירה ביניהם ולכן כדאי להתאים את המקום בו תלונו לפרמטרים השונים בחופשה כמו למשל הרכב המשתתפים, תחומי העניין שלהם, אטרקציות שתרצו לבקר בהן ועוד. המלון המושלם עבור החופשה הספציפית שלכם יהיה כזה שלוקח בחשבון את כל המשתנים ומציע את האיזון הטוב ביותר. על מנת למצוא את האחד המיוחד, אנו ממליצים לכם בחום להשוות בין כמה מלונות אופציונאליים שעונים לצרכים שלכם ושל היקרים לכם.

מבחינת לוקיישן מנצח, תוכלו לבחור בין מלונות היוקרה של חיפה המציעים גישה נוחה לחוף היום או תצפית עוצרת נשימה ממרום הר הכרמל, מלון הפאר של ראש פינה הקסומה, המלון (על תקן מרכז אמנויות) של זכרון יעקב ועוד. כאמור, לכל מקום הסגנון שלו והם שונים למדי זה מזה. המשותף לכולם הם רמת השירות הגבוהה והבלתי מתפשרת, כך שהגורם המכריע יהיה המיקום והקרבה לאתרים בהם תרצו לבקר.

דברים חשובים שכדאי לדעת לפני שמזמינים מלון 5 כוכבים בצפון

מלון חמישה כוכבים הוא בחירה בטוחה בה תזכו לשירות הטוב ביותר. מדובר בפתרון מושלם עבור מי שאוהב להתפנק במהלך החופשה שלו ובין אם אתם מטיילים בהרכב זוגי, משפחתי, או אפילו לרגל נסיעת עסקים – בחירה במלון ברמת האירוח הגבוהה ביותר תפתיע אתכם לטובה ותאפשר לכם לנוח אך בו זמנית ליהנות מפעילויות ופינוקים ולמצות את החופשה בצורה המיטבית.

בשונה ממקומות אחרים בארץ, חשוב לדעת לגבי אזור הצפון שהוא נהנה משני פיקים תיירותיים. הראשון בחודשי הקיץ, אז מגיעות לאזור בעיקר משפחות עם ילדים וחובבי קיץ – המלונות נמצאים בתפוסה מלאה חודשים מראש והעומס ניכר באטרקציות המרכזיות, היכן שלא יהיו. השני הוא בשיא החורף, אז מבקרים בצפון הארץ רומנטיקנים, חובבי טבע וכל מי שלא מפחד מקצת (או הרבה) רוח וגשם.

גם בחודשים אחרים לאורך השנה מדובר במקום מתוייר שמהווה מוקד עליה לרגל עבור בני כל הדתות בזכות האתרים הקדושים הרבים הנמצאים בו וכמובן – חובבי קולינריה, כי ידוע לכל שצפון הארץ נחשב למקום בו מתרכזות המסעדות הטובות ביותר. בעולם, אם תשאלו אותנו. כך או כך, אם אתם מתכננים חופשה צפונית, מהרו להזמין את מקום הלינה שלכם. על אחת כמה וכמה אם מדובר באחד ממלונות היוקרה הבודדים הנמצאים באזור.

אז מה אתם אומרים, שנזמין מקום?