5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות בעין גדי

לפניכם רשימת מלונות בעין גדי – המקומות המומלצים ביותר ללינה בקיבוץ עין גדי והסביבה הקרובה, רק אל תשכחו לשריין את מקומכם מראש כי המקומות הטובים ביותר אוזלים מהר…

סינון לפי: המלונות הכי מומלצים בעין גדי | מלונות זולים | אכסניות

חאן מיוחד וקסום על שפת ים המלח, המציע פתרונות לינה נוחים באווירה מגניבה, מול נוף עוצר נשימה.
מלון באזור עין גדי, הממוקם במרחק של 0.2 ק״מ מהגן הבוטני בעין גדי. טווח מחירים: ‏490 – ‏962 ללילה.
7.2
מפנק ביחס למחיר
אתר קמפינג באזור עין גדי, הממוקם במרחק של 0.7 ק״מ מהר צוריה מומלץ!
5.04
אירוח ברמה בסיסית
דירה באזור עין גדי, הממוקמת במרחק של 0.1 ק״מ מהגן הבוטני בעין גדי. טווח מחירים: ‏489 – ‏959 ללילה. מומלץ!
3.52
אירוח ברמה בסיסית
אכסניה באזור עין גדי, הממוקמת במרחק של 0.3 ק״מ מהפארק הלאומי עין גדי
0.01
אירוח ברמה בסיסית

מלונות מומלצים בעין גדי

חאן מיוחד וקסום על שפת ים המלח, המציע פתרונות לינה נוחים באווירה מגניבה, מול נוף עוצר נשימה.

קיבוץ עין גדי הוא קיבוץ קטן אך מרהיב ביופיו הנמצא בנקודה הנמוכה ביותר בעולם וככזה הוא מהווה מוקד עניין עבור תיירים רבים המבקרים בים המלח והן עבור תושבי ארץ הקודש המחפשים היכן ללון מבלי לקחת חלק בעומס הרב שמאפיין את המלונות אשר יושבים ממש על בריכה מספר חמש המפורסמת.

בקיבוץ עצמו ישנו מלון אחד בלבד והוא מציע למבקריו חוויית אירוח ייחודית ובלתי נשכחת, עם אווירת מדבר אותנטית ושילוב מופלא בין נופים מרהיבים, פעילויות מהנות ואטרקציות מפתיעות הנמצאות במרחק הליכה קצרצר.

בקרבת המלון תוכלו ליהנות מביקור באתרים היסטוריים בהם ממצאים ארכיאולוגיים, תצפית על בעלי חיים וצמחיה מדברית ועוד ועוד. מדובר בפעילויות מהנות לגדולים ולקטנים כך שהקיבוץ והמלון הם מקום נפלא לנופש בכל הרכב שהוא, לרבות עבור משפחות עם ילדים קטנים.

מבחינת התנאים במלון וחווית האירוח, מלון עין גדי זוכה לשבחים מצד המבקרים בו אשר מתארים את החוויה כמפנקת במיוחד וברמה גבוהה. המלון צופה למדבר ומקפיד על אורח חיים בריא המכבד את הטבע ובהתאם, יש בו פינות חמד ירוקות, מתחם ספא, בריכת שחיה, מועדון ילדים, שיעורי פילאטיס ויורה ועוד שלל פעילויות.

מלונות זולים בעין גדי

מלון באזור עין גדי, הממוקם במרחק של 0.2 ק״מ מהגן הבוטני בעין גדי. טווח מחירים: ‏490 – ‏962 ללילה.
7.2
מפנק ביחס למחיר

אכסניות בעין גדי

אכסניה באזור עין גדי, הממוקמת במרחק של 0.3 ק״מ מהפארק הלאומי עין גדי
0.01
אירוח ברמה בסיסית

גלמפינג בעין גדי

אם לינה במלון מפונפן פחות מדברת אליכם, אנחנו ממליצים לכם בחום להציץ בגלמפינג של עין גדי – חוויית לינה מיוחדת במינה המהווה איזון מושלם עבור מי שמצד אחד רוצה ליהנות מהטבע בלי הרבה פילטרים ומצד שני לא מוכן לוותר על מיטה נוחה.

במקרה זה תמצאו ברחבי קיבוץ לא פחות מאשר שני אתרי גלמפינג אטרקטיביים – האחד באתר הקמפינג "בדולינה" אשר נחשב לאהוב במיוחד בקרב צעירים וזוגות המטיילים באזור, והשני הוא "חאן עין גדי" המפורסם בו אוהלים עם מיטות פוטון בהם ניתן להתארח בהרכב זוגי ואפילו לצרף את חיית המחמד שלכם לחגיגה.

צימרים ודירות אירוח בעין גדי

אופציה נוספת ללינה נוחה בעין גדי היא ללון באחד מהצימרים הנעימים ודירות האירוח שברחבי הקיבוץ – הצימר של יהושע, הצימר של רבקה, הדירה המשפחתית של רענן ועוד. גם הפעם תוכלו לבחור בהתאם לאופי החופשה המועדף עליכם, הרכב המשתתפים והתקציב אותו תרצו להקדיש לנושא, אבל דבר אחד בטוח והוא שמדובר בדרך מיוחדת לחוות את קיבוץ עין גדי ולהרגיש כאחד המקומיים.

אם אופצייה זו מדברת אליכם אנו מזכירים לכם פעם נוספת כי אפשרויות הלינה בתוך הקיבוץ אינן רבות, אך הן כולן זוכות לדירוג גבוה ומחמאות רבות, כך שרבות מהן תפוסות חודשים קדימה ולכן מומלץ שלא להשאיר את נושא הלינה ליד המקרה אלא להזמין כמה שיותר זמן מראש.

מלונות בקרבת קיבוץ עין גדי

אם אתם רוצים לטייל בשמורת הטבע עין גדי וסביבתה הקרובה אך מקומות הלינה בקיבוץ אזלו, או שמא אתם מעדיפים ללון במלון יוקרתי, אכסניית מטיילים או מקום אירוח שאיננו בנמצא בין כתלי הקיבוץ, סביר להניח שתוכלו למצוא משהו מתאים במרחק נסיעה קצרצר.

היכן למשל? המלונות הסמוכים לים המלח כמו אלו הנושקים לבריכה מספר חמש, שם תמצאו מלונות ברמות אירוח שונות כמו גם טווח המחירים שהינו רחב למדי. בנוסף לאלו ישנם מקומות מקסימים כמו "זמן מדבר" הממוקם במדבר יהודה וגם אורחנים מקסימים הנמצאים בערים הסמוכות כמו העיר ערד שנמצאת במרחק שלא עולה על חצי שעת נסיעה.

לפניכם כמה אופציות מצוינות שכדאי לכם לבדוק:

מה לקחת בחשבון לפני שמזמינים מלון בעין גדי

קיבוץ עין גדי זוכה לפופולריות רבה בקרב המטיילים בדרום הארץ בזכות היותו אחד המקומות היפים ביותר בארץ, האטרקציות הרבות ומסלולי הטיול הנמצאים בקרבתו וגם אירועים ופסטיבלים הנערכים באזור לאורך השנה כולה, כמו למשל מרוץ עין גדי, פסטיבל אהבה ים המלח, פסטיבל התמר ופסטיבל האופרה במצדה.

לצד אלו, גם לאקלים המקומי יש תרומה גדולה במשיכת המבקרים והן צריך להתייחס אליו בעת בחירת העיתוי לחופשה הדרומית שלכם במקום הנמוך ביותר בעולם. גובהו מתחת לפני הים והיותו סמוך להרים גבוהים הופכים אותו לחם ויבש בקיץ – מה שמושך אליו בחודשים אלו בעיקר משפחות עם ילדים, תיירים שרוצים ליהנות מחופשת בטן-גב וכל מי שהפעילות האהובה עליו בחופשה היא לבקר בים המלח ולשכשך בבריכות הבוץ.

ביתר השנה לעומת זאת, התיירות לא שוכחת אך היא בהחלט נעימה יותר, האטרקציות הרבה פחות עמוסות וגם המחירים נוחים יותר לכיס. חודשים אלו ובמיוחד עונות המעבר הם זמן מושלם עבור תרמילאים ומיטיבי לכת, חובבי טבע ונופים ורומנטיקנים. גם בחורף מדובר בחוויה עוצמתית אז שמי הלילה הופכים רומנטיים במיוחד, ציידי שטפונות מגיעים לביקור מעת לעת ומרכזי הספא פורחים… כך שאם אתם לא מפחדים מקצת רוח קרירה בלילה – חודשים נובמבר עד אפריל הם עיתוי נפלא לחופשה מדברית.

הדבר החשוב ביותר לזכור בהקשר זה הוא שלא משנה באיזו עונה תבחרו ליהנות מהחופשה שלכם במדבר, קיבוץ עין גדי שוקק חיים גם שלא בשיא עונת התיירות ומקומות הלינה בו נפלאים אך מוגבלים ולכן אם חשוב לכם ללון בקיבוץ עצמו (ובהחלט יש סיבה להתעקש על כך!) – הזמינו את מקום הלינה מראש ואל תחכו לדקה ה-90. האמינו לנו, ברגע שתשריינו את מקום הלינה הראש שלכם יתפנה לתכנון החופשה ותרגישו הרבה יותר טוב.

אזורים מומלצים להזמנת מלון בעין גדי

כאמור, מקום הלינה הוא מבין הדברים החשובים ביותר כאשר מתכננים חופשה ויש לו השפעה גדולה על האווירה הכללית שכן מדובר במקום הראשון והאחרון שתבלו בו במהלך היום ולכן חשוב להתאים אותו להרכב המשתתפים, התקציב אותו תקדישו לנושא וכמובן – המקומות בהם תרצו לבקר.

באשר לאחרון – במיוחד אם אינכם מתניידים עם רכב, חשוב לבחור במלון אשר יהיה קרוב לאטרקציות והאתרים בהם תרצו לבקר, מה שיחסוך לכם זמן רב על התניידות (במיוחד אם יש צורך להשתמש בשירות תחבורה ציבורית ומוניות) וגם כסף רב. בסופו של דבר, מדובר בחופשה קצרצרה כך שמשאבים אלו מוגבלים וכדאי לנצל אותם על מנת ליהנות כמה שיותר.

לכן ההמלצה שלנו היא ללון בקיבוץ עצמו – אופציות הלינה אינן רבות כאמור אך הן מספיק מגוונות הן מבחינת סגנון והן מבחינת טווח המחירים על מנת שכל אחד יוכל למצוא מקום אשר משקף את סגנון החופשה המועדף עליו ולא משנה אם אתם תרמילאים המטיילים בתקציב נמוך או זוג אוהבים הנמצא בחופשת ירח דבש ורוצה ליהנות מחויית פינוק מירבית – יש בקיבוץ עין גדי הכל מהכל.

כשזה נאמר, חשוב לציין שלינה בקיבוץ מתאימה לכל מי שרוצה ליהנות מהשקט של המדבר ומחוויה דרומית אותנטית ומופלאה שאין שניה לה בארץ, ופחות מתאימה לבליינים שרוצים להיות קרובים לסצנת חיי הלילה של הדרום ומי שהשקט קשה לו.

אם האווירה פחות מדברת אליכם אנו מזמינים אתכם להציץ שוב ברשימת מקומות הלינה שאינם בקיבוץ עצמו אלא בקרבתו, כמו למשל במלונות של הרשתות הגדולות הנמצאים בסמוך לבריכה מספר חמש של ים המלח ואם יש ברשותכם רכב תוכלו כאמור להתרחק אפילו לערים הסמוכות כמו ערד ולהגיע תוך זמן נסיעה קצר לקיבוץ והאטרקציות הקרובות לו. במקרה זו אנו ממליצים לכם להציץ שוב ברשימת המלונות בקרבת עין גדי.

כל המלונות בעין גדי

ריכזנו בשבילכם את כל המלונות בקיבוץ עין גדי וסביבתו הקרובה המופיעים באתר, כך שתוכלו לבחור מקום מתאים לחופשת החלומות שלכם במה שנחשב לאחד המקומות היפים ביותר בעולם. אם טרם מצאתם מלון ברשימות המופיעות מעלה, סביר להניח שלאחר שתעברו על רשימה זו תמצאו את מבוקשכם ותוכלו להתחיל לתכנן את החופשה. בהצלחה!

קיבוץ עין גדי שבדרום הארץ מציע חוויית אירוח יוצאת דופן המתאימה לכל מי שאוהב את השקט והשלווה שמביא עמו המדבר אך לא רוצה לוותר על אטרקציות מהנות, פסטיבלים צבעוניים ומסלולי טיול מהיפים והמאתגרים ביותר בארץ.

ככזה, מבקרים בעין גדי המוני מבקרים מדי שנה בהם משפחות עם ילדים במהלך חופשת הקיץ והחגים, זוגות אוהבים הרוצים ליהנות משמי המדבר הרומנטיים בחודשי החורף, תרמילאים המגיעים בהמוניהם בעונות המעבר כאשר הטמפרטורות אופטימליות ורבים נוספים.

על מנת לדייק את החופשה שלכם ולהפוך אותה לבלתי נשכחת, אנו ממליצים לכם לבחור את מקום הלינה שלכם בקפידה – הרי זהו המקום בו תתעוררו מדי יום ואליו תחזרו לישון מדי ערב, כך שיש לו השפעה גדולה על חופשת החלומות שלכם. למרבה השמחה, אנחנו כאן עם הפרטים החשובים ביותר ונשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בבחירת המקום המושלם עבורכם.