5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

חאן עין גדי

Ein Gedi Camp Lodge

חאן עין גדי, הוא חאן הממוקם על שפת ים המלח, כך ששוררת בו אווירה קסומה ועוצרת נשימה ממש במרכז הטבע ובניתוק גמור מן המולת העיר. המבקרים בו מציינים לטובה את הפרטיות והשלווה שמציע. לעומת חאנים רגילים שלרוב ניתן להתארח בהם באוהלים בלבד – חאן עין גדי הוא חאן אהוד ומיוחד בעיקר בגלל פתרונות הלינה המגניבים והמגוונים שמציע, כך שלצד קמפינג זול ונוח, תוכלו ללון בבקתות נוחות, או בקרוואנים יפים.

צפו בסרטון והזמינו חדר עכשיו:


החאן מציע מגוון רחב של חדרים ואפשרויות לינה, ומאפשר לכל אורחיו חניה חופשית, אינטרנט אלחוטי, שקעים לטעינת טלפונים, אזורים להבערת אש ומנגל, אזורי רחצה משותפים וכן אזורי בישול ומקררים גדולים. תוכלו למצוא בחאן גם מרפסת שמש ובר עם מקומות ישיבה למול הנוף, שולחן פינג פונג וסנוקר, וכן אזורי שעשועים לילדים.

סוגי הלינה השונים שמציע החאן, מגוונים ונעים בין אזור קמפינג עם אוהל מהבית ועד קרוונים מרוהטים ובקתות לינה נוחות. האופציות השונות מתומחרות בהתאם באופן שונה והגון. ראשית, תמצאו מתחם קמפינג לאוהלים פרטיים ומתחם לחניית קרוונים פרטיים. אלה כוללים חיבור לחשמל ולמים ומציעים גם השכרה של מזרונים. מעבר לכך, החאן משכיר וואנים זוגיים מרוהטים עם מיזוג אוויר ועם מיטות זוגיות מפנקות, מחוץ לכל וואן יש פינת ישיבה עם ערסל. החאן מציע אופציה רביעית ללינה, והיא אוהלים משפחתיים ומרווחים המאפשרים גם מיזוג אוויר ופינת ישיבה פרטית. כל אפשרויות הלינה הללו, נעות במחירים שונים ומאפשרות לכל מי שחפץ, לבחור בפתרון הלינה המתאים לו ולהגיע. כל האורחים נהנים מן המתקנים המשותפים ומפינות ישיבה למול הנוף עוצר הנשימה של ים המלח.

החאן מציע שירותים שונים ומגוון פינוקים שיעזרו לכם להירגע, כמו עיסויים ומסאז'ים שונים, תרגילי יוגה וכדומה. מעבר לכך, בר החאן יציע לכם מגוון משקאות לאור שקיעה, ואף מזנון שמותאם גם לילדים. תוכלו למצוא מינימרקט וכספומט בקיבוץ לנוחיותכם במרחק כמה דקות הליכה.

בחאן עין גדי שוררת אווירה קסומה ומרגיעה, בזכות היותו ממש על שפת ים המלח ובריחוק מן העיר, מה שיוצר אווירה מבודדת ושלווה. למרות זאת, תוכלו ליהנות ממגוון של אתרים ואטרקציות קרובות משחשבתם. בתוך עין גדי, תוכלו ליהנות מן הגן הבוטני שנמצא רק כ- 300 מטרים מן החאן, וכן מחוף עין גדי, ומהפארק הלאומי עין גדי. מעבר לכך, הר מצדה נמצא רק כ- 15 ק"מ מן החאן וניתן להגיע אל יופיו ולהתרשם מהעתיקות בו בקלות ובמהירות.

החאן נחשב למבוקש בשנים האחרונות ולכן מומלץ מאד להזמין בו מקומות מראש, גם בחגים ואף גם בימות החול, כדי להבטיח את מקומכם. דלפק הקבלה בחאן פתוח 24/7 לנוחות הדיירים בו, ותגובות המבקרים בחאן מציינות באופן חזרתי את השירות האדיב, האווירה המגניבה והמבודדת ואת המיקום הנוח. גם משפחות עם ילדים קטנים וגדולים מציינות את המקום לטובה ומרוצות מן האירוח. שימו לב כי לא ניתן להכניס כלבים למקום.

חאן עין גדי

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

חאן

מספר חדרים במתחם

-

שעת צ׳ק אין

14:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל