5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מהם המועדוני לילה והברים הפופולריים ביותר בדובאי?

דובאי נמנית בין מוקדי הנופש הכי מבוקשים בעולם. יש בה מלונות מפנקים, אטרקציות היסטריות וחוויה קולינרית משובחת, אבל מעל הכל, דובאי ידועה בזכות סצנת חיי לילה תוססת וצבעונית. רוצים לבלות במועדונים הנוצצים ביותר? המשיכו לקרוא.

 

חיי לילה בדובאי

אחרי רדת החשכה, דובאי עוטה שמיכה צבעונית המוארת באורות ניאון וכעת היא מוכנה – מלכת הלילה. בשעות אלה תכירו דובאי אחרת, מחשמלת ומכשפת, עם המון מועדונים, ברים ומקומות בילוי בהם מוזיקה מעולה עליה אמונים הדיג'ייז המפורסמים בעולם, ריקודים עד אור הבוקר ואווירת חופש שאי אפשר להסביר במילים. לפרטים נוספים הקליקו  www.dubai.co.il

ותיהנו מטיפים שווים על חופשה בלתי נשכחת בדובאי.

חיי לילה בדובאי

 

הפנטהאוז דובאי (The Penthouse Dubai)

בר הפנטהאוז נמצא בקומה ה-16 של המלון היוקרתי פייב פאלם ג'ומיירה ובשעות הלילה הוא עובר הסבה מלאונג' למועדון רופטופ הצופה לגורדי השחקים של דובאי ורצועת החוף הקסומה. נוסף לנוף מדהים, תיהנו מתפריט אוכל שהוא לא פחות ממעולה, אבל המחיר בהתאם.

שעות פתיחה: ראשון עד שבת, 17:00-04:00

 

ביץ' ביי פייב (Beach by five)

נוסף למועדון הלילה הנמצא על גג המלון, פייב פאלם ג'ומיירה מציע גם מועדון חוף שמציע מדי לילה את מסיבות החוף הטובות ביותר בדובאי, לצד הופעות חיות ואירועים מיוחדים המתקיימים בעיקר בסופי שבוע. עוד במועדון – מיטות שיזוף, ג'קוזי, בריכת אינפיניטי ומתחם VIP.

שעות פתיחה: ראשון עד שבת 9:00-02:00

 

סוהו גרדן דובאי (Soho Garden DXB)

אם אתם מחפשים מועדון ברמה לרקוד בו עד אור הבוקר (או אם נדייק, השעות הקטנות של הלילה) – הסוהו גרדן המקום בשבילכם. לבחירתכם 2 במות ריקודים (טכנו והיפ הופ, עליהם מנצחים זמרים ודיג'ייז, מקומיים לצד בינלאומיים) ומתחם לאונג' מפנק באווירה לונדונית מוקפדת.

שעות פתיחה: מדי יום 19:00-04:00 למעט ראשון ושלישי בהם המקום סגור

 

זירו גרביטי (Zero Gravity)

שמו של מועדון החוף הפנטסטי הזה איננו מקרי – הוא נמצא במתחם צניחה חופשית ומציע אווירה שאין שניה לה בדובאי – בריכה אינסופית, עצי דקל, תפריט אלכוהול היסטרי, מוזיקה טובה ואוכל מעולה. טרם הביקור כדאי להתעדכן בלו"ז ואם יתמזל מזלכם, תוכלו להשתתף במסיבת קונספט מגניבה. שימו לב כי הכניסה מותרת מגיל 21 ומעלה.

שעות פתיחה: חמישי עד שני 10:00-21:00, שלישי וחמישי 09:00-21:00

 

בלה בלה (Bla Bla)

בדרום טיילת JBR תמצאו את אחד ממתחמי הבילוי השווים ביותר בדובאי, בו מתקיימת מסיבת חוף לוהטת מבוקר עד לילה. נוסף למוזיקה מעולה, תמצאו במקום מתחמים שונים בהם תוכלו לרקוד, לאכול וגם לנוח ואם תרצו להתרענן, הטיילת של ג'ומיירה והגלגל הענק, נמצאים ממש בסמוך.

שעות פתיחה: ראשון עד שבת 08:00-03:00 – מומלץ להתעדכן טרם הביקור לגבי שעות הפעילות הספציפיות של המתחמים השונים וכניסת ילדים. בהזדמנות זו, ריכשו כרטיסים אונליין.

בלה בלה (Bla Bla)

אז מה היה לנו עד עכשיו?
פשוט מדריכים

כל מה שרציתם לדעת על ישראל

מדריכים נוספים על ישראל

10 לספטמבר, 2023

מדריכים נוספים בנושא

וזהה ממש לא הכל...