5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

אכסניות בים המלח

לפניכם מגוון אכסניות בים המלח לנופש מושלם. אנו ממליצים להזדרז ולשריין חדרים בהקדם, השווים נחטפים מהר. כל המלונות בהזמנה מיידית. שיהיה נופש נעים, תחזרו בשלום, החופשה המושלמת שלכם מתחילה כאן:

אכסניה בדירוג כוכב 1 באזור נאות הכיכר, הממוקמת טווח מחירים: ‏90 – ‏436 ללילה. מומלץ!
4.7
אירוח ברמה בסיסית
אכסניה באזור נאות הכיכר, הממוקמת במרחק של 1 ק״מ מאמציהו
4.1
אירוח ברמה בסיסית
אכסניה באזור נאות הכיכר, הממוקמת במרחק של 8 ק״מ מצין מומלץ!
3.44
אירוח ברמה בסיסית
צימר הממוקם במרחק של 300 מ' מהחוף הפרטי של נווה זוהר מומלץ!
1.44
אירוח ברמה בסיסית

ים המלח שלנו נמנה בין המקומות המפורסמים ביותר בעולם ושמו הולך לפניו בעיקר בכל הקשור לציפה ללא מאמץ. זהו המקום בו גם הגופים הגדולים והכבדים ביותר אינם שוקעים וככזה הוא זוכה לתשומת לב רבה. זאת בנוסף לאיכויות נוספות כמו הרכב מלחים ומינרלים ייחודי, המיוחסות לו סגולות מרפא שונות, בריכות בוץ טבעיות שעל פי השמועות יחזירו את העור שלכם אחורה בזמן, נופים עוצרי נשימה ומסלולי טיול מאתגרים, הופכים את ים המלח למקום שחובה לבקר בו.

אם אתם רוצים ליהנות מהאטרקציות והפעילויות הרבות שמציע ים המלח למבקריו, אנו ממליצים לכם בחום להקדיש לביקור במקום לכל הפחות לילה אחד. כך תוכלו לחוות אותו בשעות האור כמו גם בשעות הלילה, אז השמים זרועי הכוכבים הופכים למחזה נדיר שאסור לפספס. אם כך, כל שנותר לעשות הוא להזמין מקום לינה ואנחנו כאן בדיוק בשביל זה…

לינה באכסנייה – למי זה מתאים

לינה באכסנייה לא מתאימה לכל אחד, זה נכון. אם אתם אוהבים את החופשה שלכם מפנקת ויוקרתית, סביר להניח שתמצאו את עצמכם נהנים יותר בבית מלון מפונפן. אבל האמת היא שפינוק יכול לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים… למשל – להתעורר בבוקר אל מול נוף עוצר נשימה, לצפות מחלון החדר בשמים בהירים בהם המון כוכבים (שלא נדבר על כוכבים נופלים…) או סתם להיתקל בלהקת יעלים תוך כדי טיול בוקר קצרצר… בעיננו, כל הדוגמאות הללו הן הפינוק החשוב ביותר – פינוק לנפש.

אז אם לינה עבורכם היא רק פונקציה כיוון שאתם ממילא מבלים את עיקר זמנכם בצבירת חוויות ורגעים בלתי נשכחים, אם אתם מטיילים בתקציב נמוך ורוצים לסיים את החופשה עם עודף בכיס, אם אתם מטיילים עם קבוצת חברים שאין לכם בעייה לחלוק איתם מיטת קומותיים ואם אתם סתם, לא ממש מפונקים (במובן החומרי של המילה) – לינה באכסנייה תפורה עליכם.

אכסניות מומלצות בים המלח

אזור ים המלח נמנה בין האזורים המתויירים ביותר בישראל וככזה מגיעים אליו המוני מבקרים לאורך השנה כולה, בהם תושבי ישראל לצד אורחים מחוץ לארץ, כאשר המשותף לכולם הוא הרצון לצפות, ליהנות ולחוות לעומק את פלא הטבע הזה הקרוי "ים המלח". בשל מיקומו האטרקטיבי, שאיננו רחוק מדי גם מהאזורים המרוחקים יותר בארץ, אנחנו מאמינים שבהינתן הזדמנות, כל אחד מאיתנו חייב לבקר במקום המופלא הזה… אם תשאלו אותנו, לכל הפחות פעם בשנה. אז אם עוד לא מימשתם את חובתכם השנה 😉 זה לגמרי הזמן לשריין תאריך לחופשה בלתי נשכחת ועל מנת להקל עליכם, ריכזנו לפניכם את האכסניות הטובות ביותר באזור:

חאנים וגלמפינג בים המלח

אם אתם אוהבים את החופשה שלכם בתקציב נמוך, או לפחות את כל מה שקשור לנושא הלינה, אבל אכסנייה היא לא בדיוק כוס תה הצמחים שלכם, תשמחו לשמוע כי באזור ים המלח יש עוד אפשרויות לינה אותנטיות ומיוחדות, אשר יאפשרו לכם להכיר את ים המלח האמיתי, להתחבר לטבע ולעצמכם וליהנות מזמן איכות אינטימי עם היקרים לכם מבלי להוציא סכומים גדולים. אז מה אתם אומרים, מוכנים לחזור למקורות? לפניכם כמה מקומות לינה שיעשו לכם טוב בנשמה:

מלונות זולים בים המלח

עבור מי מכם שמצד אחד רוצה להיצמד לתקציב מסוים ומצד שלי לא רוצה לפספס את חווית הלינה והאירוח במלון, הבחירה הבטוחה והטובה ביותר היא לינה במלון זול אך נעים. מקום שיאפשר לכם מצד אחד ליהנות ממתקנים נוחים, כרית רכה ומקלחת אישית ומצד שני לא יגרור אתכם להוצאות לא מתוכננות. אם תשאלו אותנו בפשוט ישראל – זו האופציה הטובה ביותר מבחינת יחס תמורה-מחיר עבור הנופשים בתקציב נמוך ואם אתם לא מאמינים לנו שכל הטוב הזה קיים, הנה כמה מלונות שלא יאכזבו אתכם:

לינה בתקציב נמוך – כל האפשרויות בים המלח

עבור הנופשים בתקציב נמוך, ים המלח מפתיע לטובה עם אכסניות מטיילים, מלונות זולים, דירות אירוח, גלמפינג ועוד. אם זהו סגנון החופשה המועדף עליכם ולא מצאתם את מבוקשכם בנבחרת המעולה למעלה, הוא ככל הנראה מסתתר ממש כאן.

ים המלח הוא לא רק אתר תיירות תוסס, אלא פלא טבע של ממש והמקום בו שכנו הערים התנכיות המפורסמות סדום ועמורה. אזור זה מושך אליו מבקרים רבים לאורך השנה כולה, בהם תרמילאים, כאלה המגיעים אליו עבור מה שנקרא "תיירות מרפא", משפחות עם ילדים ועוד ועוד. המלונות המעולים, האטרקציות, מסלולי הטיול והנופים המרהיבים הופכים אותו למקום שנהדר לבקר בו בכל הרכב ולא משנה מהי הסיבה שמשכה אתכם אליו – ההנאה מובטחת.

אז אם אתם כבר משתוקקים להתחיל לתכנן את הביקור שלכם בנקודה הכי נמוכה בעולם, אנחנו לגמרי איתכם. אבל לפני שאתם אורזים מזוודה (או תרמיל), יש כמה דברים שכדאי שתכירו:

מזג האוויר בים המלח – מהו הזמן הכי טוב לחופשה באזור

ים המלח אמנם קטנטן בקנה מידה אובייקטיבי, אבל זוכה לתשומת לב אדירה – לא רק שמדובר בפלא טבע שאין בשום מקום אחר בעולם, הוא גם הולך ונעלם. השילוב המיוחד (והעצוב משהו) הזה, הופך אותו למקום חם, ולא רק בגלל מזג האוויר, כך שאם תמיד רציתם לבקר בו ודחיתם את זה לאחר כך, הגיע הזמן להוציא את זה לפועל.

על מנת ליהנות מחופשה או טיול באזור בצורה הטובה ביותר, אנו ממליצים לכם להקדיש לכך לכל הפחות לילה אחד ושני ימים מלאים ולבחור במועד מוצלח שיאפשר לכם ליהנות ממזג האוויר המועדף עליכם מהאתרים, האטרקציות והפעילויות שמעניין אתכם לקחת בהם חלק.

למשל, סוף האביב עד תחילת הסתיו (החודשים מאי עד אוקטובר) זו התקופה העמוסה ביותר באזור, אז פוקדים את ים המלח המוני מבקרים מכל קצוות תבל והופכים אותו לעמוס במיוחד. חופשה בתקופה זו מתאימה למשפחות עם ילדים בעיקר, מי שאוהב את החופשה שלו קיצית וחמה ומי שכפוף ללוח החופשות. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי המחירים בחודשים אלו גבוהים מהממוצע ולכן חשוב לשריין את מקום הלינה כמה שיותר זמן מראש ולא להשאיר זאת לדקה ה-90.

אם אין משהו שמאלץ אתכם לנפוש באזור דווקא בשיא עונת התיירות, אנו ממליצים לכם לבקר בים המלח בתקופות פחות עמוסות. כך תוכלו ליהנות מחופשה נינוחה יותר, טיולים בחיק הטבע מבלי שתצטרכו לנגב אגלי זיעה הזולגים במורד הגב ומחירים הרבה יותר נוחים בכל הקשור ללינה. את העיתוי המדויק תוכלו לבחור בהתאם לאטרקציות בהן תרצו לבקר – למשל, אם אתם רוצים ליהנות משכשוך במי הים, כדאי להגיע לפני שהם מתקררים ואם אתם מגיעים דווקא בשביל הנוף ומסלולי הטיול, תוכלו להגיע בכל תקופה, למעט זמנים בהם קיימת סכנת שטפונות.

כך או כך, מזג האוויר המקומי מאפשר ליהנות משהות באוויר הצח כמעט בכל עונה בשנה – אפילו בשיא החורף הטמפרטורות הממוצעות עומדות על 11-24 מעלות – בהחלט מזג אוויר מעולה לטיול. בשיא הקיץ לעומת זאת, הטמפרטורות יכולות לטפס עד כדי 40 מעלות, כך שמוטב להישאר בצל ולצאת לטבילות מבוקרות בים, בשעות הנעימות.

אזורים מומלצים ללינה בים המלח

לוקיישן הוא בין הדברים החשובים ביותר כאשר מתכננים חופשה או טיול, אם לא החשוב ביותר, במיוחד עבור מי שמתכוון להגיע לים המלח בתחבורה ציבורית ואין ברשותו רכב צמוד – המיקום יקבע לאיזה אטרקציות תהיו קרובים (במרחק הליכה) ועבור איזה אתרים תצטרכו להתאמץ יותר, מהו הנוף שתראו מדי בוקר ואיזה אווירה תלווה את הנופש שלכם.

בין האזורים המומלצים ביותר ללינה בים המלח תמצאו בראש ובראשונה את אזור קו המים, או כמה שיותר קרוב אליו – לינה במקום שנמצא במרחק הליכה מחופו של ים המלח תאפשר לכם לבקר בו וליהנות ממנו בשעות האור כמו גם תחת שמי הלילה ולחוות אותו בצורה אותנטית ועוצמתית במיוחד.

אם אתם מטיילים בים המלח בתקופה בה המים פחות נעימים לרחצה, או שמא לא זו האטרקציה המרכזית לשמה הגעתם לאזור, תוכלו ללון למשל בקרבת אחד החניונים המרכזיים מהם יוצאים מסלולי ההליכה הפופולריים בקרב המטיילים באזור, או לחילופין, בקרבת אחת מתחנות התחבורה הציבורית העוברת במקום.

כך או כך, לא משנה מהי הבחירה המועדפת עליכם – זיכרו כי מדובר באזור תיירות פופולרי וככזה הוא עמוס במבקרים לאורך השנה כולה, לרבות תקופות שבאזורים אחרים בארץ נחשבות פחות עמוסות. לכן, אם אתם רוצים ליהנות ממחירי לינה אטרקטיביים, בלוקיישן טוב ואווירה נעימה, שריינו את מקומכם כמה שיותר זמן מראש.