5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

ברומא התנהג כרומאי: הכירו את האטרקציות הכי מדהימות ברומא!

צמאים לחופשה בחו"ל? רומא היא היעד המושלם בשבילכם – היא משלבת בצורה מופלאה בין היסטוריה לקדמה, מציעה סצנת חיי לילה תוססת, הקולינריה בה הינה חוויה לכל החושים ובכל נשכח את האטרקציות המופלאות שיספקו לכם שעות של הנאה. היכן כדאי לטייל ואיזה אטרקציות אסור לפספס? ריכזנו לפניכם רשימה מנצחת. 

 

טיול ברומא – אטרקציות לכל המשפחה

אם אתם מתכננים חופשה ברומא וחוששים שיהיה לכם משעמם, צפויה לכם הפתעה נעימה. ברומא יש אטרקציות, פעילויות, אתרים ומופעים שיספקו לכם המון פאן ולא משנה אם אתם מטיילים בגפכם או בהרכב משפחתי עם ילדים קטנים, לא תתאכזבו. איזה אטרקציות ברומא מומלצות? פארקי מים, שווקים, נקודות תצפית, אתרים היסטוריים ועוד. מבולבלים? לפניכם 10 מקומות שלא כדאי לפספס.

טיול ברומא – אטרקציות לכל המשפחה

הוותיקן

אי אפשר שלא לפתוח את רשימת האטרקציות המומלצות של רומא במקום מושבו של האפיפיור והאתר הקדוש ביותר לנצרות הקתולית, בו תיהנו מסיורים מרתקים, תתרשמו מהאוספים המרהיבים של מוזיאוני הוותיקן ותתאהבו בגני הוותיקן היפהפיים.

 

מזרקת טרווי

רוצים להביע משאלה? זה ה-מקום לעשות זאת. המזרקה המפורסמת מושכת אליה המוני מבקרים אופטימיים מדי יום ואם יש לכם ספק, פשוט תנסו. אין מה להפסיד.

 

המדרגות הספרדיות

המדרגות האייקוניות של רומא נבנו במאה ה-18 ומאז ועד היום נחשבות לאחד ממוקדי המשיכה המרכזיים בעיר. הן מחברות בין כיכר ספרד וכנסיית טרינירטה די מונטי ונוסף לחשיבותן ההיסטורית, הן זכו לככב בלא מעט הפקות מפורסמות.

 

מרחצאות קרקלה

שרידי מרחצאות פומביות מהמאה ה-3 לספירה הן חוויה של ממש לחובבי היסטוריה ומי שרוצים לזכות בהצצה לאחד המקומות הכי תוססים בימי הזוהר של האימפריה הרומית.

 

הקטקומבות

סיור במרחבי קבורה פתלתלים ואפלים היא חוויה מרתקת ומסתורית שמתאימה גם לילדים (לא קטנים במיוחד, זה עשוי להיות מפחיד).

הקטקומבות

שוק פורטה פורטזה

השוק הוותיק הוא מקום מהמם לחובבי שווקים, בדגש של שווקי פשפשים בהם יש הכל מהכל ובעיקר המון מציאות מעניינות. פתוח בימי ראשון.

 

פארק המים Zoomarine

פארק מים הוא בחירה מצוינת לכל מי שצעיר בנפשו ורוצה להתרענן ביום קיץ חם. בפארק שלל מתקנים לגדולים וקטנים, מופעי חיות, מתחם דינוזאורים ודוכני אוכל.

 

הקולוסיאום

אמפיתיאטרון עתיק שנמנה בין שבעת פלאי תבל. הוא הגדול ביותר מסוגו ובימי הזוהר שלו שימש לקרבות הגלדיאטורים המפורסמים, הוצאות להורג ועוד.

 

גבעת אבנטין

זו אחת משבע הגבעות עליהן נבנתה רומא והיא נחשבת לאחד האתרים הרומנטיים ביותר בעיר, בין היתר בזכות גן התפוזים הקסום ונקודת התצפית היפהפיה על מרכז העיר וקריית הוותיקן.

 

קרוז בנהר הטיבר

רוצים להכיר את רומא מזווית מרעננת ומיוחדת? שייט בנהר הטיבר תפור עליכם. בדרך תחלפו על פני אתרים היסטוריים וסמליה האייקוניים של העיר, פלוס אווירה רומנטית, עם או בלי ארוחת ערב.

ברומא התנהג כרומאי הכירו את האטרקציות הכי מדהימות ברומא!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
פשוט מדריכים

כל מה שרציתם לדעת על ישראל

מדריכים נוספים על ישראל

24 לאוקטובר, 2023

מדריכים נוספים בנושא

וזהה ממש לא הכל...