5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

אילו המקומות שלא כולם מכירים בפריז

פריז, בירת צרפת המהפנטת, היא עיר הידועה בהיסטוריה העשירה שלה, בארכיטקטורה המדהימה ובתרבות התוססת שלה. מאתרי דרך איקוניים כמו מגדל אייפל ומוזיאון הלובר ועד בתי קפה מקסימים ורחובות ציוריים, פריז מציעה שפע של אטרקציות שמושכות מיליוני מבקרים מדי שנה. עם זאת, מעבר לאתרי התיירות המוכרים, מסתתרות פנינים שלא כולם יודעים עליהן. 

במאמר זה, נחקור כמה מהמקומות הפחות מוכרים הללו בפריז שכדאי לגלות.

לפני שנעמיק באוצרות הנסתרים של פריז, חשוב להזכיר שההגעה לשם לא חייבת לשבור את הכיס. עם הופעתן של חברות תעופה בתקציב נמוך וסוכנויות נסיעות מקוונות, מציאת טיסה זולה לפריז הפכה קלה יותר מאי פעם. על ידי מעקב אחר מבצעים וגמישות בתאריכי נסיעה, מטיילים יכולים להשיג מחירי טיסה סבירים ויש להם יותר כסף להוציא על חקר העיר עצמה.

כעת, בואו נצא למסע לגלות את הצד הסודי של פריז.

 

תעלת סן מרטין

תעלת סן מרטין, החבויה ברובע ה-10 וה-11, היא נתיב מים ציורי המציע מפלט שליו מרחובות העיר ההומים. טיילו לאורך גדות התעלה, התפעלו מגשרי הברזל המקסימים, ותראו איך הסירות עוברות דרך המנעולים. פנינה נסתרת זו היא גם ביתם של בוטיקים אופנתיים, בתי קפה מוזרים ואמנות רחוב תוססת, מה שהופך אותה למקום מועדף בקרב המקומיים.

תעלת סן מרטין

פארק Buttes-Chaumont

ממוקם בחלק הצפון מזרחי של פריז, פארק Buttes-Chaumont הוא נווה מדבר נסתר של שלווה. מרחב ירוק רחב ידיים זה כולל אגם, מפלים ואפילו אי סלעי עם מקדש ניצב על גבי. זהו המקום המושלם להירגע, לערוך פיקניק, או לטייל בנחת תוך כדי הנאה מנופים פנורמיים מדהימים של העיר. והכי חשוב, הכניסה לפארק היא בחינם, מה שהופך אותו למקום אידיאלי עבור מטיילים עם תקציב.

 

La Promenade Plantée

הידעתם שלפריז יש גרסה משלה ל-High Line של ניו יורק? La Promenade Plantée, הידוע גם בשם Coulée Verte, הוא פארק מוגבה ייחודי הבנוי על ויאדוקט רכבת ישן. נווה מדבר ירוק זה, המשתרע על פני למעלה מ-3 קילומטרים משכונת הבסטיליה ל-Bois de Vincennes, מציע מפלט שליו מעל רחובות העיר. צאו לטיול נינוח, התפעלו מהגנים המעוצבים בקפידה, ותיהנו מהנוף המדהים של גגות פריז.

 

Musée de la Chasse et de la Nature

בעוד שמוזיאון הלובר ומוזיאון ד'אורסיי גונבים את אור הזרקורים, מוזיאון דה לה שאסה וטבע נשאר פנינה נסתרת בפריז. המוזיאון המוזר הזה מוקדש לאמנות הציד והטבע, ומציג אוסף ייחודי של חיות פחלוץ, כלי נשק עתיקים ויצירות אמנות עכשוויות. זהו מקום מרתק לחקור את ההצטלבות של אמנות, תרבות ועולם הטבע.

 

Petite Ceinture

עבור אלה המחפשים חקר עירוני, Petite Ceinture הוא ביקור חובה. קו רכבת נטוש זה מקיף את פריז והפך לפנינה נסתרת למטיילים הרפתקנים. לכו לאורך המסלולים המגודלים, הסתובבו במנהרות מכוסות גרפיטי וספגו את האווירה המפחידה. ה- Petite Ceinture מציע הצצה מרתקת לעברה של העיר ומספק רקע ייחודי לצלמים ולחוקרים עירוניים.

Petite Ceinture

La Cité Florale

חבוי ברובע ה-13, לה סיטה פלורלה היא מובלעת מגורים נסתרת שמרגישה כמו צעד אחורה בזמן. שכונה מקסימה זו מאופיינת ברחובות הצרים המרוצפים באבן, בבתים צבעוניים המעוטרים בפרחים פורחים, ובאווירה שלווה. זה המקום המושלם לברוח מהמוני התיירים ולטבול את עצמך באווירה פריזאית מובהקת.

 

Musée de la Vie Romantique

שוכן בלב רובע פיגאל התוסס, מוזיאון דה לה וי רומנטיקה הוא פנינה נסתרת המוקדשת לתקופה הרומנטית. שוכן בבית עירוני מקסים מהמאה ה-19, מוזיאון זה מציג אוסף של חפצים, ציורים ומזכרות המציעים הצצה לחייהם של אמנים וסופרים מהתקופה הרומנטית. הגן השליו של המוזיאון וסלון התה המוזר מספקים את התפאורה המושלמת להפסקה שלווה מהמולת העיר.

 

Marché d'Aligre

לחוויה פריזאית אותנטית באמת, לכו ל-Marche d'Aligre. ממוקם ברובע ה-12, השוק ההומה הזה הוא פנינה נסתרת לאוהבי אוכל ולציידי מציאות. חקור את הדוכנים התוססים שמוכרים תוצרת טרייה, גבינות, פירות ים ומוצרים מלאכותיים. אל תשכחו להתפנק עם קרפ או מאפה טעימים מאחד מהספקים המקומיים. האווירה התוססת והמגוון המגוון של סחורות הופכים את Marché d'Aligre לביקור חובה עבור אלה המחפשים לטבול את עצמם בתרבות המקומית.

 

מוזיאון דה לה שוקולד

קורא לכל חובבי השוקולד! ממוקם בלב פריז, מוזיאון דה לה שוקולד הוא פנינה נסתרת המוקדשת לאמנות ולהיסטוריה של ייצור שוקולד. גלה את הסודות שמאחורי הפינוק המענג בזמן שאתה חוקר את תערוכות המוזיאון וללמוד על תהליך ייצור השוקולד. מתבניות שוקולד עתיקות ועד תצוגות אינטראקטיביות, המוזיאון הזה מציע חוויה מענגת וחינוכית למבקרים בכל הגילאים.

 

Parc des Buttes Chaumont

בעוד תיירים רבים נוהרים לפארקים הידועים כמו גן לוקסמבורג וגן טווילרי, פארק דה בוט שאומון נותר נווה מדבר נסתר שמחכה לחקור. ממוקם ברובע ה-19, פארק רחב ידיים זה כולל צוקים, מפלים ואגם ציורי. צאו לטיול נינוח, עשו פיקניק, או פשוט מצאו מקום שקט להירגע בו ולספוג את יופיו של הטבע. Parc des Buttes Chaumont מציע מפלט שליו הרחק מההמונים, מה שהופך אותו למקום המושלם להירגע בו.

 

Musée de la Préfecture de Police

עבור אלה המסוקרנים מפשע וסיפורי בלשים, ביקור במוזיאון דה לה פרפקטורה של המשטרה הוא חובה. פנינה נסתרת זו, הממוקמת ברובע החמישי, מציגה את ההיסטוריה של המשטרה הפריזאית באמצעות אוסף של חפצים, תצלומים וארכיונים. למד על מקרים פליליים מפורסמים, חקור מדי משטרה וציוד ישנים, וקבל תובנה על ההיסטוריה של אכיפת החוק של העיר. זהו מוזיאון מרתק ובלתי אופטימי המספק נקודת מבט ייחודית על התרבות הפריזאית.

 

Palais-Royal Gardens

גנים יפים אלה, החבויים מאחורי פאלה-רויאל, מספקים מפלט שליו בלב העיר. טיילו לאורך שבילי העצים, התפעלו מהמדשאות המטופחות והקדישו רגע להירגע על אחד מספסלי הפסים השחור-לבן הקלאסיים. הגני פאלה-רויאל מציעים הפוגה שלווה מהרחובות העמוסים של פריז ולעתים קרובות מתעלמים מהם על ידי תיירים, מה שהופך אותו למקום אידיאלי לרגע שקט של הרהור.

 

סיכום

פריז היא עיר מלאה באוצרות חבויים שמחכים להתגלות. מעבר לציוני הדרך הפופולריים והאטרקציות התיירותיות, ישנם מקומות פחות מוכרים המציעים חוויה פריזאית ייחודית ואותנטית. מפארקים שלווים וגנים נסתרים ועד למוזיאונים יוצאי דופן ושכונות מקסימות, אבני חן נסתרות אלו מספקות הצצה אל ההיסטוריה העשירה והתרבות התוססת של העיר.

אז בפעם הבאה שתמצאו את עצמכם מתכננים טיול לפריז, אל תשכחו לצאת מהשביל המפורש ולחקור את האוצרות החבויים הללו. זכרו, מציאת טיסה זולה לפריז היא קלה ממה שאתם חושבים, ומאפשרת לכם להפיק את המרב מתקציב הנסיעות שלכם וליצור זיכרונות בלתי נשכחים בעיר האור.

אילו המקומות שלא כולם מכירים בפריז

אז מה היה לנו עד עכשיו?
פשוט מדריכים

כל מה שרציתם לדעת על ישראל

מדריכים נוספים על ישראל

7 לאוקטובר, 2023

מדריכים נוספים בנושא

וזהה ממש לא הכל...