5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

המר על הקבוצה האהובה עליך: כיצד הימורי ספורט מקוונים מוסיפים התרגשות ליום המשחק

זה בכלל לא משנה אם בבית שלך אוהדים כדורגל, מעודדים כדורסל או לובשים צעיפים רק בצבע אחד – כשצבע אחר מוקצה, אסור להכניס אותו הביתה. יש לך קבוצה אהודה? זהו, זה לעולמים. לא סתם אומרים שקבוצה לא מחליפים בחיים. דוגמא מעניינת לכך ניתן למצוא בשפה האיטלקית שבה אוהד ספורט נקרא "tifoso", היינו "חולה בטיפוס", מחלה קשה ומדבקת, שבעבר הייתה חשוכת מרפא. לעתים אנו מזדהים עם ספורטאי או עם קבוצה עד כדי כך שהם מהווים חלק בלתי נפרד מהשגרה שלנו. מה קורה כשמהמרים על קבוצה כזו?

 

לעודד את הסמל

בכדורגל למשל, אם להשתמש כדוגמא בספורט מאוד פופולרי, ניתן לראות יציעים בהם אלפי או אף עשרות אלפי מושבים מאוכלסים בצפיפות באוהדים שבאו לצפות במשחק ולעודד את קבוצתם האהובה. רובם ככולם בתלבושת אחידה בצבעי הקבוצה, חלקם עם צעיפים, דגלים וסמלי המועדון. חלק מהם אף משקיעים בכך את כל מרצם ונוסעים מרחקים גדולים כדי לנכוח במגרשים שבהם קבוצתם מתמודדת. הם רוכשים במיטב כספם מנויים וכרטיסים למשחקים, אביזרי עידוד וממורביליה, מתאגדים בקבוצות תחת המכנה המשותף של הקבוצה ושם המועדון נישא בפיהם בתור הדבר החשוב ביותר שממלא את זמנם הפנוי (ולעתים מזומנות אף מעבר לכך).

 

להשקיע בתחביב

כשאהדה לקבוצת ספורט גוברת ומגיעה לשיאים חדשים, נניח ביום של משחק, בעיקר אם זו התמודדות חשובה או משמעותית (בגלל ההשפעה על המיקום בטבלה, או זהות הקבוצה היריבה, או משחקי גמר וכו'), ההתרגשות גוברת יחד איתה במקביל. דרך מצוינת לשלב אהדה לקבוצה עם כיף נמצאת באתר 365bet ישראל שבו ניתן להמר על תוצאות המשחק ולהעצים את החוויה. כך, זו לא רק ההימצאות במגרש עם כל האוהדים שחולקים איתך את אותה התפילה המיוחלת לניצחון, זו לא רק הצפייה בקבוצה האהובה והספורטאים שמוציאים את כל מרצם על המגרש, אלה לא רק הצלילים הרועשים והמראות הססגוניים, אלא גם המתח, הריגוש, הייחול והתקווה.

 

הנוחות של המשחק המקוון

כיום, כשעולם האונליין כולו נגיש דרך הטלפון שלנו, אפילו לא צריך להתאמץ במיוחד לשמור על נאמנות לקבוצה. דרך האתר ניתן להמר על הקבוצה שלך בהינף אצבע מבלי לצאת מהכיסא. אפשר לעקוב בלייב דרך אפליקציה אחרי המשחקים כולם, לא רק אלו שבהם צופים באותו הרגע, להתעדכן באופן מיידי בכל שינוי במגרשים, לקבל עדכונים שוטפים ולהישאר מחוברים כל הזמן. אם בדרך כלל הנטייה האנושית שלנו היא להמר שהקבוצה שלנו תנצח או לכל הפחות תשיג תוצאת שוויון, הרי שאפשר תמיד גם לפזר סיכונים: להמר נגד הקבוצה שלנו וכך גם אם היא תפסיד הרי שהרווח הכספי ישמש עידוד מסוים להמתקת הגלולה המרה.

 

סיכום

חשוב לזכור שזה ספורט. המשחק חווייתי ומסעיר אך תכליתו לגרום להנאה. המרו בכיף ושמרו תמיד על אופטימיות: אנחנו ננצח! וגם אם לא – תמיד יש עוד משחק בשבוע הבא.

הימורים מקוונים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
פשוט מדריכים

כל מה שרציתם לדעת על ישראל

מדריכים נוספים על ישראל

23 ליולי, 2023

מדריכים נוספים בנושא

וזהה ממש לא הכל...