5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

רוצים להשקיע בנדל"ן בישראל? בואו ללמוד איך עושים את זה

השקעות בתחום הנדל"ן נחשבו בעבר להליך שמתאים למביני עניין בלבד. בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי משמעותי בנושא. שכן, תחום זה נחשב כיום לנחלת הכלל, הרי כל אחד רוצה להחזיק בנתח נדל"ן שיעניק לו עתיד כלכלי בטוח. יצאנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי להבין מהם הדברים שכל משקיע מתחיל צריך לדעת. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתקבלו את האינפורמציה שתוביל אתכם להשקעה הנכונה.

 

השלב ה – 1: תבדקו את ההון ההתחלתי

כל מומחה בתחום הנדל"ן יאמר לכם שהדבר הראשון שתצטרכו לעשות בתחילת הדרך זה בירור שנוגע להון העצמי שלכם. שכן, כך תוכלו לדעת אם יש לכם צורך בקבלת מימון חיצוני או שמא, תוכלו לבצע את הרכישה מהסכום הקיים ברשותכם. רגע לפני שנעבור לשלב הבא, נמליץ לכם שלא למהר בביצוע בדיקה זו. הקדישו לכך זמן ותערכו בדיקה מקיפה מעבר לחשבון הבנק שלכם. שכן, כך תוכלו לקבל את התמונה המלאה בכל הנוגע לחסכונות שלכם.

הון ראשוני

השלב ה – 2: תקראו מאמרים מקצועיים בתחום הנדל"ן

אם החלטתם להשקיע בישראל רק לאחרונה, עליכם לקרוא מאמרים מקיפים בתחום שיציגו בפניכם בתור התחלה את כל המושגים החשובים, לדוגמא:

  • מס שבח
  • מס רכישה
  • הון עצמי
  • רכישת קרקע בהליך הפשרה ועוד

לאחר שתכירו במושגים החשובים, תוכלו לעקוב אחר שינויים שבאים לידי ביטוי בכל הנוגע לענף הבנייה והנדל"ן בישראל. שכן, אלה עשויים לשנות את ההחלטות שלכם בכל רגע נתון.

 

השלב ה – 3: תבחרו בסוג הנדל"ן המתאים

בשלב זה יש בידיכם את המידע הדרוש, כך שתוכלו להתחיל באיתור הנכס המתאים לכם. נציין שמומחים בתחום ממליצים למתחילים לבחור בהשקעות נדל"ן בסיכון נמוך. כלומר, רכישה של נכסים שנמצאים באזורי הביקוש שנחשבים למובילים מ – 2 הבחינות הבאות:

  • נגישות
  • תעסוקה

שכן, ההשקעות האלה עשויות להקל עליכם במציאת שוכרים (או רוכשים) לדירה.

 

השלב ה – 4: תבצעו בדיקות לנכס הנבחר

אי אפשר לכתוב מדריך שפונה למשקיעים מתחילים, מבלי לציין את הבדיקות שחשוב לבצע טרם רכישת הנכס הנבחר. נציין שמדובר ב – 3 הבדיקות הבאות:

  1. שמאות: מומלץ להסתייע בשמאי שיבדוק את הערך הריאלי של הנכס, תוך התמקדות במיקום שלו, מצבו הכללי ותנאי השוק
  2. בחינת הסביבה: עליכם לבדוק את הסביבה באופן מעמיק. לדוגמא, יש לבחון אם קיימים מקורות רעש בסביבת הנכס הנבחר. שכן, קיומם של מפגעי רעש עשויה להפחית את ערכו באופן ניכר
  3. בדק בית: בדיקה זו מגלה אם יש ליקויים משמעותיים בדירה שאינם נראים בעין

 

השורה התחתונה – עכשיו אתם יכולים להשקיע!

אלה היו 4 השלבים שעליכם לבצע, כדי שתוכלו להשקיע בנדל"ן באופן מקצועי, למרות שאתם חדשים בתחום. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים החיוניים, כך שתצטרכו רק ליישם אותם ולבצע רכישה חכמה שתעניק לכם ביטחון כלכלי.

נדלן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
פשוט מדריכים

כל מה שרציתם לדעת על ישראל

מדריכים נוספים על ישראל

24 לינואר, 2024

מדריכים נוספים בנושא

וזהה ממש לא הכל...