5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

אילו סוגי ספורט אתגרי אפשר לעשות בים?

הים, בין אם בארץ ובין אם בחו"ל, על גליו העצומים ורוחו המרעננת, מציע מגוון רחב של אפשרויות לספורט אתגרי. אז אם אתם מחפשים אתגרים שיעלו לכם את האדרנלין או פעילות רגועה יותר ומרעננת, הים הוא המקום המושלם עבורכם. במאמר זה נסקור כמה מסוגי הספורט האתגרי הפופולריים ביותר שניתן לעשות בים.

 

גלישה

גלישה היא אחד מסוגי הספורט האתגריים המוכרים והאהובים ביותר. ניתן לגלוש על גלים עם גלשן, עם הגוף, או עם סאפ. גלישה היא פעילות מאתגרת ומהנה, הדורשת כושר גופני טוב, שיווי משקל ואיזון. בישראל קיימים חופים רבים המתאימים לגלישה, ביניהם חופי תל אביב, חיפה, נהריה, ואילת. בחו"ל תוכלו לגלוש בחופי נאזרה שבפורטוגל, סרי לנקה, הוואי או קוסטה ריקה.

 

קייטסרפינג

קייטסרפינג הוא ספורט אתגרי משלב גלישה ורוח. הספורטאי משתמש במצנח ענקי (קייט) כדי להיגרר על פני המים בעזרת גלשן, סאפ, או הגוף. קייטסרפינג הוא ספורט מלא אדרנלין, ומהיר, הדורש ידע טכני רב וליווי מקצועי.בישראל קיימים מספר מועדוני קייטסרפינג המציעים קורסים והדרכות.

גְלִישָׁה

 

ג'ט סקי

ג'ט סקי הוא כלי שייט קטן ומהיר, המאפשר ליהנות מרכיבה מאתגרת על פני המים. ספורט זה קל יחסית לתפעול ויכול להתאים גם למי שאין להם ניסיון קודם בספורט ימי. בישראל ישנן מספר חברות המציעות השכרת ג'ט סקי, כמו גם טיולים מודרכים.

 

צלילה

צלילה היא דרך מרתקת לחקור את העולם התת-ימי. ניתן לצלול עם ציוד צלילה פשוט (שנורקל ומסיכה) ולעשות שנורקלינג, או עם ציוד צלילה מורכב יותר (בלוני חמצן). צלילה היא פעילות מרגיעה ומעוררת השראה ולכן אנשים רבים צוללים במקומות מדהימים כמו בורקאי בפיליפינים, תאילנד, המלדיביים ומקומות אקזוטיים נוספים. בישראל קיימים מועדוני צלילה רבים, בעיקר באילת, המציעים קורס קצר וצלילה.

 

סנובורד מים

סנובורד מים הוא גרסה ימית של סנובורד שלג. הוא כרוך ברכיבה על לוח מיוחד המחובר לסירה, תוך ביצוע תרגילים אקרובטיים על המים. ספורט זה מחייב כושר גופני גבוה, שיווי משקל טוב ויכולת תיאום.

אופנוע ים

 

רפטינג בים

רפטינג בים הוא פעילות אקסטרימית ומהנה, המאפשרת לכם לחתור בסירת גומי מיוחדת במורד נהרות זורמים או בים סוער. ספורט זה דורש עבודה משותפת, תיאום וסנכרון, ויכול להיות פעילות מחזקת קשרים וחוויה בלתי נשכחת.

 

שיט

שיט הוא ספורט המתאים לכל המשפחה ודרך נהדרת ליהנות מהים ומהנוף. ניתן לשוט בסירת מפרש, סירת מנוע, או קיאק כמעט בכל מקום. בישראל קיימות ניתן להשכיר  סירות בפארק הירקון בתל אביב, באילת ועוד ובחו"ל כמעט בכל חוף רחצה תמצאו גם סירות.

 

סיכום

הים מציע מגוון רחב של אפשרויות לספורט אתגרי בכל מקום בעולם ולכל אדם בהתאם ליכולות שלו ולמה שהוא אוהב לעשות. יחד עם זאת, חשוב לזכור להקפיד על הבטיחות ולהיות אחראים לסביבה.

שַׁיִט

אז מה היה לנו עד עכשיו?
פשוט מדריכים

כל מה שרציתם לדעת על ישראל

מדריכים נוספים על ישראל

5 לספטמבר, 2023

מדריכים נוספים בנושא

וזהה ממש לא הכל...