5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

אתם חובבי ספורט ישראלי? אלו התחביבים ששווה שתכירו

ספורט הוא חלק בלתי נפרד מהחיים בישראל. בין אם מדובר במשחקי כדורגל בליגת העל הישראלית, תחרויות שחייה אולימפיות או טורנירי טניס בינלאומיים – הספורט מלהיב את ליבם של ישראלים רבים. חלקם בוחרים להשתמש בידע שצברו לצורכי הימורים, ואחרים כדי לעסוק בענף האהוב עליהם באופן חובבני.

 

הימורים על הספורט הישראלי

יש מהמרים ישראלים שהתחילו כחובבי ענף ספורט אחד או יותר, והבינו בשלב מסוים שהתחביב יכול להפוך לפרנסה. בזכות הידע הרב שהם צברו כאוהדים ושחקנים חובבנים חלק מהם החליטו לשים כסף ולהמר באתר 365 בט על תוצאות משחקים.

הם עוקבים מקרוב אחרי הליגות המקומיות בכדורסל, כדורגל וענפים נוספים, ואוספים נתונים על שחקנים, פציעות, מגמות וסטטיסטיקות. בהתבסס על ניתוחים אלו אפשר להעריך את הסיכויים בכל משחק ונסות לזהות הזדמנויות רווחיות להימורים. זה לא תמיד יצליח אך עם התמדה, למידה ושליטה עצמית אפשר גם להגיע לרווחים.

ליגת העל הישראלית

כדורסל – מלך הספורט בישראל

הספורט המצליח ביותר בישראל הוא ללא ספק כדורסל. מדובר בענף שבו ישראל מצטיינת הן בזירה המקומית והן בזירה הבינלאומית. בליגת העל בכדורסל משחקות 12 קבוצות, ולרובן יש קהל אוהדים נאמן. קבוצות הכדורסל הישראליות אף זוכות להצלחה במסגרות אירופאיות, כאשר מכבי תל אביב זכתה 6 פעמים ביורוליג. ענף הכדורסל בישראל פורח ורבים מאוהדיו נוהגים לשחק אותו בקביעות במסגרות פורמליות יותר כמו ליגות למקומות עבודה או ליגות נמוכות ואחרים מקיימים מפגשים קבועים בשכונה.

 

כדורגל – פופולרי מאוד אך שנוי במחלוקת

ענף הספורט הכי פופולרי בקרב חובבי הספורט בישראל הוא כדורגל. באוהדים עוקבים בשקיקה אחרי משחקי הליגות השונות. רבים מהם נותרים נאמנים לקבוצות שלהם גם אחרי שירדו ליגה או כשהן בתקופות קשות. רבים מהאוהדים מיישמים את חיבתם לענף זה במשחקי שכונה, או בליגות למקומות העבודה. אחרים בוחרים להמר על התוצאות. למרות הפופולאריות הגדולה של המשחק בארץ, נבחרת ישראל וקבוצות הכדורגל המקומיות מתקשות להגיע להישגים משמעותיים במסגרות בינלאומיות .

כדורסל

ספורט מוטורי – מרוצי מכוניות ואופנועים

ישראלים רבים חובבי ספורט מוטורי, הכולל מרוצי מכוניות, אופנועים ועוד. מדי שנה מתקיים מרוץ ראלי ישראל המושך אלפי צופים, ויש גם תחרויות דראג ודריפט פופולריות. נהגי מרוץ ישראלים אף זוכים להצלחה בתחרויות בינלאומיות. הפופולריות של ספורט מוטורי בישראל הולכת וגדלה ומושפעת מצמיחת הענף בחו"ל.

 

ריצה – כל אחד יכול

ריצה הוא ענף ספורט שכל גבר או אישה בריאים יכולים לעסוק בו. יש אצנים ורצי מרתון מקצועיים, אך הלכה למעשה כל ישראלי או ישראלית יכולים לרוץ, ברמות שונות אמנם, אך תחביב זה יכול להימשך שנים רבות, גם לתוך גיל הפנסיה.

 

ספורט מים – שחייה וצלילה

ישראל מוקפת בים התיכון ממערב, ים המלח המצטמק במזרח וים סוף בדרום, מה שהופך ספורט מים לפופולרי מאוד. רבים עוסקים בשחייה תחרותית, כאשר השחיינים הישראלים זוכים להישגים נאים בתחרויות האולימפיות. צלילה רדודה היא פעילות פנאי פופולרית בים האדום, עם שוניות ונופים תת-ימיים מרהיבים. חופשי הקיץ מושכים ישראלים רבים לחופים ופעילויות ספורט ימי.

ספורט מים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
פשוט מדריכים

כל מה שרציתם לדעת על ישראל

מדריכים נוספים על ישראל

25 לאוגוסט, 2023
17 לאוקטובר, 2023

מדריכים נוספים בנושא

וזהה ממש לא הכל...