5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- Stunning Penthouse with sea views and private heated pool -

פנטהאוז מדהימה עם נוף לים ובריכה פרטית מחוממת באילת

Stunning Penthouse with sea views and private heated pool

פנטהאוז מדהימה עם נוף לים ובריכה פרטית מחוממת באילת (Stunning Penthouse with sea views and private heated pool) הינה דירה אשר נמצאת באילת. דירה פנטהאוז מדהימה עם נוף לים ובריכה פרטית מחוממת באילת מציעה לאורחיה בין היתר: בריכת שחייה אחת, אינטרנט אלחוטי בחינם, חניה חינם, חדרי משפחה וחיות מחמד מותרות.

פנטהאוז מדהימה עם נוף לים ובריכה פרטית מחוממת באילת

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$

סוג אירוח

דירה

מספר חדרים במתחם

שעת צ׳ק אין

16:00

שעת צ׳ק אאוט

10:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

דירה פנטהאוז מדהימה עם נוף לים ובריכה פרטית מחוממת באילת נמצאת במרחק נסיעה מריף הדולפינים (1.5 ק״מ), טיילת אילת (3.2 ק״מ), פארק המצפה התת ימי (4 ק״מ), הגן הבוטני של אילת (5.1 ק״מ) ומועדון היאכטות המלכותי (6.8 ק״מ). וכן החופים: החוף של מוש (1.4 ק״מ), חוף ריף הדולפינים (1.4 ק״מ), חוף דקל (1.6 ק״מ), חוף פפאיה (2.4 ק״מ) וחוף קיסוסקי (2.5 ק״מ). אלו מאיתנו המחפשים חוויה "טבעית יותר" יכולים לבקר ברשת ים (1.5 ק״מ).

מבחינת מסעדות ובתי קפה, אלו הם הקרובים ביותר: החוף של מוש וחוף שקדים.

שעת הצ'ק אין לדירה מתחילה בשעה 16:00 ושעת הצ'קאווט ב-10:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה וחינם!
ניתן על פי בקשה להכניס חיות מחמד ללא חיוב נוסף.על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.