5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

רוצים לטייל בעולם אבל אתם מוגבלים בחשבון הבנק? יש פתרון!

טיול ממושך ברחבי העולם הוא חלומם של רבים. כידוע, מעטים הם האנשים שמצליחים להביא אותו לפועל. שכן, מדובר בהליך שמצריך הכנה מראש, מציאת יעד מתאים וכסף נזיל. מדריך זה יתמקד בשלושת הפרמטרים הללו, תוך הסבר מעמיק אודות ההתנהלות הנכונה שצריכה לבוא לידי ביטוי במידה ויש לכם חשבון בנק מוגבל. הישאר אתנו ותגלו מהו הפתרון שיגשים לכם את החלום ברגע. 

 

חשבון בנק מוגבל –  ההגדרה

מדריך שעוסק בחשבונות בנק מוגבלים, חייב להיפתח בהסבר קצר אודותיהם. שכן, ייתכן שיגיעו למדריך זה גולשים שיגלו זה עתה את ההשלכות חשבון מסוג זה. נסביר שמדובר בחשבון בנק של אדם ש – 10 שיקים שהוא הוציא התגלו כשיקים ללא כיסוי. תרחיש שכזה הופך את החשבון באופן מידי למוגבל. ההשלכה העיקרית היא הקפאה של חשבון הבנק למשך שנה, כך שזהו עניין שמשנה את חייהם של המוגבלים כלכלית מקצה לקצה.

חשבון בנק מוגבל -  ההגדרה

תכירו את הפתרון המתקדם – הלוואות למוגבלים

מי שמכירים את הגבלות הבנקים מקרוב, יודעים שיש כל מיני הלוואות למוגבלים בבנק. הכוונה להלוואות חוץ בנקאיות שניתנות על ידי גופים פיננסיים פרטיים והן מתאימות לבעלי חשבונות מעוקלים או מוגבלים. ניתן לערוך חיפוש קצר ברחבי הרשת שיאפשר להגיע לגופים שמציעים את ההלוואות הללו.

 

קיבלתם הלוואה שסגרה לכם את המינוס? זה הזמן לחסוך!

חשוב לציין שאנחנו לא מעודדים שימוש בכספי הלוואה למטרות טיול, בזמן שהחשבון שלכם נמצא במצב בעייתי. לכן, אנו מבקשים להדגיש שקבלת ההלוואה תאפשר לכם לסגור את המינוס ולחזור קודם כל לשגרה מבחינה כלכלית. לאחר שתעשו זאת, תוכלו להיכנס לשגרת עבודה שתחזיר את ההלוואה ותאפשר לכם לחסוך מספיק כסף שישמש לטיול שתמיד חלמתם עליו.

קיבלתם הלוואה שסגרה לכם את המינוס זה הזמן לחסוך!

טיפים לקראת טיול ממושך ברחבי העולם

רגע לפני סיום המדריך, נציג בפניכם כמה טיפים חשובים שיאפשרו לכם להשתמש בכסף שנחסך על הצד הטוב ביותר. תחילה נמליץ לבצע רכישה של ציוד יד שנייה ככל הניתן. שכן, כך תוכלו לחסוך מאות שקלים. בנוסף לכך, כדאי לערוך סקר שוק בכל הנוגע להליכים הבאים:

  • כרטיס טיסה (העדיפו טיסות לואו קוסט)
  • שהות באכסניות או גסטהאוסים

שימו לב, התנהלות כלכלית נכונה צריכה לבוא לידי ביטוי לא רק לפני היציאה לטיול, אלא גם במהלכו. לכן, כדאי להציב מראש תקציב ולשים לב שאתם ממשיכים את השוואות המחירים במהלך המעברים מיעד אחד לאחר.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן להחתים את הדרכון

בעלי חשבונות מוגבלים יכולים לצאת לטיול חלומי ברחבי העולם. שכן, אלה צריכים פשוט ליטול הלוואה שמתאימה למוגבלים ולשים לב שהם מתנהלים נכון מבחינה כלכלית לאורך כל הדרך. מי שייקחו את העניין לידיים ויפעלו בהתאם להנחיות המפורטות שהוצגו לעיל, צפויים למצוא את עצמם על מטוס, בדרך להגשמת החלום שלהם.

רוצים לטייל בעולם אבל אתם מוגבלים בחשבון הבנק יש פתרון!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
פשוט מדריכים

כל מה שרציתם לדעת על ישראל

מדריכים נוספים על ישראל

12 לספטמבר, 2023

מדריכים נוספים בנושא

וזהה ממש לא הכל...