5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- Rimonim Madison Hotel Nahariya -

מלון רימונים מדיסון נהריה, הגליל המערבי

Rimonim Madison Hotel Nahariya

רימונים מדיסון נהריה, נהריה, הגליל המערבי (Rimonim Madison Hotel Nahariya) הינו מלון ברמת 4 כוכבים אשר נמצא בגליל המערבי באזור נהריה. מלון רימונים מדיסון נהריה, נהריה, הגליל המערבי מציע לאורחיו בין היתר: בריכת שחייה אחת, חניה, אינטרנט אלחוטי בחינם, חדרי משפחה ובר.

מלון רימונים מדיסון נהריה, נהריה, הגליל המערבי

כוכבים

⭐⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

89

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

במלון מוגשת ארוחת בוקר (הערות: כשרה). במלון 89 חדרים.

מלון רימונים מדיסון נהריה, נהריה, הגליל המערבי נמצא במרחק קצר מנחל הגעתון (0.6 ק״מ) וחוף סוקולוב (0.8 ק״מ). ובמרחק נסיעה מבית החולים נהריה של הגליל המערבי (2.6 ק״מ), פארק לאומי חוף אכזיב (4.2 ק״מ) והפארק הלאומי אכזיב (4.3 ק״מ). האטרקציה הקרובה ביותר למלון היא העיר העתיקה של עכו ונמצאת במרחק של 10.1 ק״מ. וכן החופים: חוף גלי גליל (100 מ'), חוף הדקל (200 מ'), חוף סוקולוב (450 מ'), חוף טיילת (1.9 ק״מ) וחוף אכזיב (4.1 ק״מ).

שעת הצ'ק אין למלון מתחילה בשעה 15:00 ושעת הצ'קאווט ב-11:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה ולא ניתן להכניס חיות מחמד. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.