5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- Luxury 4 br/3 bath, city center -

דירת לאקז’רי עם 4 חדרי שינה / 3 חדרי רחצה – מרכז העיר ירושלים

Luxury 4 br/3 bath, city center

לאקז’רי עם 4 חדרי שינה / 3 חדרי רחצה – מרכז העיר ירושלים (Luxury 4 br/3 bath, city center) הינה דירה אשר נמצאת בירושלים. דירה לאקז’רי עם 4 חדרי שינה / 3 חדרי רחצה – מרכז העיר ירושלים מציעה לאורחיה בין היתר: בריכת שחייה אחת, חניה חינם, אינטרנט אלחוטי בחינם, חדרי משפחה, מרכז בריאות וספא, חדרים ללא-עישון ובר.

לאקז’רי עם 4 חדרי שינה / 3 חדרי רחצה – מרכז העיר ירושלים

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

דירה

מספר חדרים במתחם

שעת צ׳ק אין

16:00

שעת צ׳ק אאוט

10:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

דירה לאקז’רי עם 4 חדרי שינה / 3 חדרי רחצה – מרכז העיר ירושלים נמצאת במרחק קצר משוק מחנה יהודה (0.3 ק״מ) והתחנה המרכזית בירושלים (0.7 ק״מ). ובמרחק נסיעה ממשכן הכנסת (1.1 ק״מ) ובית הכנסת הגדול (1.4 ק״מ). האטרקציות בסביבת דירה לאקז’רי עם 4 חדרי שינה / 3 חדרי רחצה – מרכז העיר ירושלים כוללות את הכותל המערבי (2.5 ק״מ), הר הבית (2.6 ק״מ), גן גת שמנים (2.9 ק״מ), קבר רחל (7.5 ק״מ) וכנסיית סנט קתרין (9.1 ק״מ).

מבחינת מסעדות ובתי קפה, אלו הם הקרובים ביותר: מסעדות ובֵּית קָפֶה.

שעת הצ'ק אין לדירה מתחילה בשעה 16:00 ושעת הצ'קאווט ב-10:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה ולא ניתן להכניס חיות מחמד. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.