5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

במיוחד לפני חופשות בחו"ל: למה חשוב ללמוד אנגלית?

חזרנו לאחרונה מחופשה ממושכת בחו"ל וגילינו שהאנגלית שלנו קלוקלת. לכן, החלטנו לעשות 2 דברים מיד לאחר הנחיתה. הדבר הראשון היה כתיבת המדריך הנוכחי שיעלה את המודעות לנושא. הדבר השני הוא רישום ללימודי אנגלית שיאפשר לנו ליהנות מהיתרונות שיוצגו בפניכם בשורות הבאות.

 

כדי שתוכלו לתקשר ביעילות עם אנשים

סביר להניח ששמעתם לא פעם שהאנגלית נחשבת לשפה המדוברת ביותר בעולם (מעל ל 1.5 מיליארד איש ברחבי העולם מדברים בה). עובדה זו גרמה לנו להבין שעלינו להכיר בשפה מקרוב, רגע לפני שנצא לחופשה נוספת. שכן, כך נוכל לגשר על פערי התקשורת עם אנשים שנפגוש בדרך, לדוגמא:

  • מקומיים
  • נהגי מוניות
  • מלצרים ועוד

כדי שתוכלו לתקשר ביעילות עם אנשים

בשביל הבטיחון

היכרות עם השפה האנגלית על כל בוריה, תתרום לביטחון האישי שלכם. שכן, כך תוכלו להבין הוראות שיינתנו על ידי גורמים מקצועיים. נסביר שמצאנו את עצמנו מתקשים בקריאת נהלי חירום שנמסרו לנו בעת ההגעה לאטרקציה ספורטיבית כמו שיט בנהר. כך שלא ידענו כיצד להתנהל ברגעים שבהם נפלנו מהסירה ונותרנו מאחור. נציין שבשלב זה הגענו למסקנה שעלינו להירשם ללימודי קורס אנגלית אונליין שיאפשרו לנו לגשר על הפער.

 

למטרות ניווט בדרכים

חופשה בחו"ל כוללת לא פעם מעברים ממקום אחד לאחר. אתם צריכים להיות בטוחים בכך שתהיה לכם את האפשרות לקרוא את שלטי ההנחיות ולהבין את ההודעות הפומביות שנשמעות בשדה התעופה. שכן, כך תוכלו לנווט את דרככם ממקום אחד לאחר בקלות. נציין שהדבר נכון עבור כל המטיילים באשר הם. כלומר, אלה שמתניידים ברגל, במוניות, באוטובוסים או ברכב מושכר.

 

כדי להעשיר את חוויית הטיול

אחת החוויות המשמעותיות שבאות לידי ביטוי בעת חופשות בחו"ל נוגעות לאינטראקציות עם המקומיים ומטיילים אחרים. שכן, שיח ער עם אנשים אלה יאפשר לכם ליצור קשרים משמעותיים ולהכיר בתרבות המקומית מקרוב. כדי שזה יקרה, עליכם לשוחח באנגלית ברמה גבוהה, משום שאנשים נוטים להתרחק ממי שדוברים את השפה באופן לקוי.

כדי להעשיר את חוויית הטיול

טיפ חשוב שכדאי ליישם טרם הרישום – תבדקו את הסילבוס של הקורס

חשוב שתדעו שעליכם לבדוק את הסילבוס של קורס האנגלית הנבחר. שכן, זה יאפשר לכם לדעת בתור התחלה אם תספיקו להכיר בשפה מקרוב, עד החופשה הבאה. נזמין אתכם לחפש כבר עכשיו אחר קורסי אנגלית מומלצים שעונים על הקריטריונים הבאים:

  • מתאימים לרמת האנגלית שלכם
  • מתקיימים מרחוק
  • מועברים על ידי מורים מוסמכים

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן ללמוד אנגלית!

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את החשיבות הגבוהה שבלימוד אנגלית לפני יציאה לחופשה בחו"ל. בשלב זה אתם יודעים שמדובר בעניין חיוני שיאפשר לכם לטייל בנוחות ובהנאה, כך שנותר לכם רק ליישם את הטיפים שהוצגו לעיל. נסיים את המדריך באיחול "GOOD LUCK" לתלמידים השקדנים שיהפכו לדוברי אנגלית בקרוב.

במיוחד לפני חופשות בחול למה חשוב ללמוד אנגלית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
פשוט מדריכים

כל מה שרציתם לדעת על ישראל

מדריכים נוספים על ישראל

19 ליולי, 2023

מדריכים נוספים בנושא

וזהה ממש לא הכל...