5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

רבתם בזמן הטיול המשפחתי? כך תוכלו להתגבר על זה

יציאה לטיול משפחתי בארץ או בחו"ל עשויה להיות חלום שמתגשם עבור רבים מאתנו. יש מי שמחכים לרגע הזה במשך חודשים ארוכים, מתוך ציפייה ליהנות מהנופים השונים, התרבות החדשה וזמן האיכות עם המשפחה. העניין הוא שמעטים לוקחים בחשבון את האינטנסיביות שעשויה להוביל לא פעם לריבים קשים. יצאנו לבדוק מה צריך לעשות כדי "לצאת מהבוץ" במידה והריבים לא פוסקים. הישארו כאן ותגלו איך תוכלו להמשיך בחופשה על הצד הטוב ביותר.

 

קודם כל – תערכו תיאום ציפיות

אם הגעתם למדריך זה טרם היציאה לטיול המשפחתי, עליכם לדעת שניתן למנוע את המצב מראש. שכן, מרבית הריבים מתרחשים לאחר שאחד מבני הזוג "שמר את הכעס בבטן" לאורך זמן. תרחיש מסוג זה מוביל לקושי גדול שקשה להתמודד עמו, במיוחד בזמן חופשה. לכן, נציע לכם לשוחח מראש, טרם היציאה לטיול ולערוך תיאום ציפיות. כך יתאפשר לכם לדעת מה תעשו בכל יום ואיך תתמודדו עם מצבי כעס ותסכול שעשויים לעלות בהמשך הדרך.

קודם כל – תערכו תיאום ציפיות

 

תבדקו אפשרות להפרדת כוחות

סביר להניח שהחלטתם לצאת יחד לטיול משפחתי כדי ליהנות מזמן איכות משותף. אנחנו כאן כדי לומר לכם שאתם לא חייבים לשבור את הראש, כדי להמשיך ב"זמן האיכות". אם תגלו שקשה לכם יחד ושהריבים מתעצמים, אתם יכולים פשוט להחליט על הפרדת כוחות. אין מדובר פה בהחלטה חד משמעית על פרידה או הליך גירושין, אלא פשוט על רצון ליהנות מזמן איכות לבד. נדגיש שאם נהגתם לריב עוד קודם לכן והבנתם שהגיע הזמן "לפרק את החבילה", תצטרכו לפנות לסיוע מצד עורך דין. נמליץ ליצור קשר טלפוני עם עו"ד רחל שחר שתוכל לסייע בהליך מרחוק.

 

אל תשכחו את הילדים

בני זוג שמתקשים להגיע להבנות לאחר ריב בטיול משפחתי, צריכים לזכור שיש עמם ילדים שתלויים בהם. אלה נמצאים במרחק רב מהבית, במקום שאינו מוכר להם. כך שהם זקוקים לביטחון מידי. מומלץ להניח לרגע את האגו בצד ולשים לב שאתם מעניקים לילדים שלכם את מלוא תשומת הלב, למרות הקושי שאתם חווים באותם רגעים. תדברו איתם בגובה העיניים ותשתפו אודות שאירע ואין זה משנה אם מדובר בילדים צעירים או בוגרים. שכן, הם צריכים להיות בטוחים שלא משנה מה קורה, אתם תהיו שם להגן עליהם.

 

עובדה חשובה לסיום: כולם חווים את זה

זוגות שרבים במהלך טיול משפחתי עשויים לסבור שהם היחידים שחווים את הקושי הזה. חשוב לציין שמדובר בתרחיש ידוע שעולה לא פעם בקרב משפחות שונות וזאת בעקבות שינוי השגרה והאינטנסיביות שבאים לידי ביטוי במהלך טיול שכזה.

 

השורה התחתונה

טיולים משפחתיים עשויים להוביל לריבים בין בני זוג והילדים. תרחיש זה מצריך הכנה מראש, כדי שכולם יידעו איך להתמודד עמו מבלי להשתגע. בשלב זה אתם מכירים בכל הכלים הדרושים, כך שנותר לכם לקחת אותם עמכם ולהשתמש בהם בעת הצורך.

עובדה חשובה לסיום_ כולם חווים את זה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
פשוט מדריכים

כל מה שרציתם לדעת על ישראל

מדריכים נוספים על ישראל

5 לפברואר, 2024

מדריכים נוספים בנושא

וזהה ממש לא הכל...