5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

בית הארחה רוזאנא נצרת

Rosana Guest House

בית הארחה רוזאנא הוא בית הארחה הממוקם במרכז העיר העתיקה של נצרת, במיקום מצוין ונוח במיוחד עבור כל מי שמעונין לחקור וליהנות מהעיר העתיקה. בית ההארחה הוצב למעשה בתוך שני בתים מקומיים, ישנים ומשופצים לחלוטין משנות ה- 30. בית ההארחה כולל מרפסות הפונות לנופיה של העיר העתיקה והקסומה של נצרת.

בית הארחה רוזאנא כולל 6 חדרי הארחה, כאשר בכולם תוכלו ליהנות מפינות ישיבה, ומטרסה או פטיו הפונים לנוף העיר נצרת. החדרים כוללים מייבש שיער ומוצרי טיפוח, חדרי רחצה פרטיים, אינטרנט אלחוטי, מיזוג אוויר, מיני בר ומקרר ושירות חדרים. חדרי המקום מגוונים ומתאימים לכל קבוצה וכמות אורחים המעוניינים לשהות במקום: חדר טווין או חדר זוגי, חדרי משפחה, חדר סופריור טריפל וחדרי טריפל. ניתן לציין בעת ההזמנה, בקשה למיטות זוגיות או למיטות יחידניות, לנוחיותכם. החדרים מעוצבים בעיצוב מקומי וכולם נקיים במיוחד, כך שמאפשרים לאורחים את כל המוצרים והשירותים הנדרשים לשהות נוחה במיוחד.

המקום כולל מרפסת משותפת יפה במיוחד, המשקיפה על העיר העתיקה של נצרת. המקום מציע גם ארוחת בוקר עשירה ומגוונת שרבים מאורחי בית ההארחה מציינים לטובה במהלך האירוח שלהם.

אורחי המקום נוהגים לדרג את בית ההארחה רוזאנא בדירוג גבוה ולהמליץ עליו בעיקר בזכות מיקומו המעולה בעיר העתיקה של נצרת, בקרבת שלל האטרקציות המרכזיות בעיר, ולצד מסעדות ובתי קפה רבים. העיר העתיקה של נצרת ובמיוחד כיכר המעיין, ניצבות ממש כ- 300 קילומטרים מבית ההארחה רוזאנא, כמו גם כנסיית סנט גבריאל, וכנסיית המשיח נמצאת כ- 400 מטר מבית ההארחה בלבד. למי שמחפש קצת טבע ומסלולים, הר תבור נמצא רק כ- 8 קילומטר מבית ההארחה רוזאנא, כך שניתן להגיע לשם ולחוות טיול רומנטי בטבע, או טיול עם הילדים.

המקום אהוד במיוחד על ידי זוגות ומתאים לטיולים רומנטיים בעיר העתיקה של נצרת. המבקרים נוטים לציין את רמת הניקיון הגבוהה שמציע המקום, וכן את השירות האדיב של בעלי המקום והעזרה בכל עניין ודבר במהלך השהות, ובקבלת המלצות לאטרקציות ואתרים מרכזיים בעיר.

ילדים מתקבלים בכל גיל וניתן להוסיף מיטות תינוק או מיטות מתקפלות לחדר בהתאם לכמות האנשים וההזמנה. לא ניתן להכניס למקום חיות מחמד.

בית הארחה רוזאנא

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$

סוג אירוח

בית הארחה

מספר חדרים במתחם

6

שעת צ׳ק אין

15:00 - 20:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל