5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- Crowne Plaza Tel Aviv City Center, an IHG Hotel -

מלון קראון פלזה סיטי סנטר תל אביב

Crowne Plaza Tel Aviv City Center, an IHG Hotel

קראון פלזה סיטי סנטר תל אביב הוא מלון 5 כוכבים מפנק במיוחד במרכז העיר תל אביב, שמבטיח מיקום מדהים ומרכזי וגם מספק שירות ומתקנים מעולים ואיכותיים, ברמה גבוהה. אלה מבטיחים חוויה וחופשה נעימה, במיקום התוסס והנוח בתל אביב.

צפו בסרטון והזמינו חדר עכשיו:


המלון כולל 273 חדרים וסוויטות, המעוצבים כולם באופן מודרני, נקי ונעים לשהייה. כלל החדרים משקיפים על נופה המרהיב של העיר תל אביב. המלון מציע חדרי סטנדרט, חדרי דלוקס לזוגות, חדרי סטודיו וחדרי אקזקיוטיב. הסוויטות שהמלון מציע הן סוויטות ג'וניור, אקזקיוטיב, רויאל ונשיאותיות. החדרים מכילים את כל השירותים שתזדקקו להם במהלך השהות – כמו אינטרנט אלחוטי, טלוויזיה, כספת, מיזוג אוויר, מיני בר ועמדת קפה ותה, חלוקים, מגהץ ועוד.

המלון מכיל טרקלין עסקים שפועל 24 שעות ביממה, ומשקיף על העיר תל אביב כולה. במלון אף מספר חדרי ישיבות ופגישות לאנשי עסקים, שניתן להשתמש בהם באופן חופשי במהלך החופשה שלכם.

במלון מועדון כושר וספא, החופשיים לשימוש אורחי המלון. טיפולי הספא והמסז'ים שניתן להזמין מגוונים ומבטיחים שדרוג אמתי ומדהים לחופשה שלכם. חדר הכושר מכיל מגוון של מתקנים כמו סטודיו אירובי, מערכת חוגים, בריכות שחייה מחוממות, מתקני ספינינג וכדומה. תוכלו ליהנות גם מג'קוזי, סאונה יבשה ורטובה ועוד.

בקומה ה11 במלון, נמצאת מסעדת גורמה שפתוחה לאורחי המלון. המסעדה משקיפה על נופה המרהיב של תל אביב, ומציעה עיצוב מודרני ואיכותי לצד מנות מצטיינות. ארוחות הבוקר במסעדה כוללות בופה עשיר, שהאורחים נוהגים לציין לטובה. בלובי המלון ממוקם בר 24, בר מעוצב ומודרני עם תפריט חלבי, ומבחר של קפה, יינות וקוקטיילים.

המלון דואג לרמת שירות גבוהה בכל התחומים ובכל מה שכולל, כך שאף תוכלו לבחור את הכריות הרצויות לכם מתוך תפריט כריות, תוכלו ליהנות משאטל חינמי לחוף הים, ועוד מגוון הטבות שהמלון מאפשר לאורחיו.

המיקום של המלון, מהווה יתרון ואדיר ונוסף שמביא אליו אורחים רבים ומרוצים. המלון ממוקם ממש במרכזה של תל אביב, כך שתוך כמה דקות הליכה תוכלו להגיע למתחם שרונה הכוללות חנויות ומסעדות רבות, לשדרות אבן גבירול, רוטשילד ודיזינגוף. בהמשך, תוכלו להגיע בקלות לים, למרכזי קניות רבים ולמגוון אטרקציות נוספות שיש לעיר התוססת הזו להציע.

קראון פלזה סיטי סנטר תל אביב

כוכבים

⭐⭐⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

273

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל