5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- Stunning Studio on The Water -

דירת סטודיו מקסימה על המים חיפה

Stunning Studio on The Water

סטודיו מקסים על המים חיפה (Stunning Studio on The Water) הינה דירה אשר נמצאת בחיפה. וממוקמת במרחק קצר מחוף הכרמל. דירה סטודיו מקסים על המים חיפה מציעה לאורחיה בין היתר: בריכת שחייה אחת, חניה חינם, אינטרנט אלחוטי בחינם, מול הים, חדרי משפחה ובר.

סטודיו מקסים על המים חיפה

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

דירה

מספר חדרים במתחם

שעת צ׳ק אין

14:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

דירה סטודיו מקסים על המים חיפה נמצאת במרחק נסיעה ממת"מ מרכז תעשיות מדע (1.9 ק״מ), הכנסייה האורתודוקסית הרוסית (2.3 ק״מ), סינמטק חיפה (2.5 ק״מ) וגן הפסלים (2.6 ק״מ). האטרקציות בסביבת דירה סטודיו מקסים על המים חיפה כוללות את מדע-טק – המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל (3.7 ק״מ), חוף בת גלים (3.9 ק״מ), התיאטרון העירוני של חיפה (3.9 ק״מ), בית החולים רמבם (4 ק״מ) ונמל חיפה (4.1 ק״מ). וכן החופים: חוף הכרמל (100 מ'), חוף דדו (1.2 ק״מ), חוף בת גלים (3.8 ק״מ), החוף השקט (4 ק״מ) וחוף קרית חיים (9 ק״מ).

שעת הצ'ק אין לדירה מתחילה בשעה 14:00 ושעת הצ'קאווט ב-11:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה ולא ניתן להכניס חיות מחמד. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.