5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- Stunning Studio By The Beach With Free Parking -

סטודיו מהמם ליד הים עם חנייה תל אביב

Stunning Studio By The Beach With Free Parking

סטודיו מהמם ליד הים עם חנייה תל אביב (Stunning Studio By The Beach With Free Parking) הינה דירה אשר נמצאת בתל אביב. דירה סטודיו מהמם ליד הים עם חנייה תל אביב מציעה לאורחיה בין היתר: אינטרנט אלחוטי בחינם, חניה חינם וחדרים ללא-עישון.

סטודיו מהמם ליד הים עם חנייה תל אביב

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$

סוג אירוח

דירה

מספר חדרים במתחם

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

12:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

דירה סטודיו מהמם ליד הים עם חנייה תל אביב נמצאת במרחק קצר מהמכללה האקדמית תל אביב יפו (0.6 ק״מ), מתחם התחנה (0.7 ק״מ) וחוף צ'ארלס קלור (0.9 ק״מ). ובמרחק נסיעה ממוזיאון העצמאות (1.6 ק״מ). האטרקציות בסביבת דירה סטודיו מהמם ליד הים עם חנייה תל אביב כוללות את פארק מאיר (2.6 ק״מ), כיכר דיזנגוף (3.1 ק״מ), תיאטרון הקאמרי (3.6 ק״מ), מוזיאון תל אביב לאמנות (3.8 ק״מ) ובריכת גורדון (3.8 ק״מ). וכן החופים: חוף עלמה (450 מ'), חוף צ'ארלס קלור (750 מ'), חוף אביב (1.7 ק״מ), חוף גבעת עלייה (1.8 ק״מ) ובננה ביץ' (2 ק״מ).

מבחינת מסעדות ובתי קפה, אלו הם הקרובים ביותר: קפה ארומה ושאפה.

שעת הצ'ק אין לדירה מתחילה בשעה 15:00 ושעת הצ'קאווט ב-12:00. אין אפשרות להתארח עם ילדים ולא ניתן להכניס חיות מחמד. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.