5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- Luxury suite private Owned ocean view -

סוויטת לאקז’רי בבעלות פרטית עם נוף לים, חיפה

Luxury suite private Owned ocean view

סוויטת לאקז’רי בבעלות פרטית עם נוף לים, חיפה (Luxury suite private Owned ocean view) הינו מלון אשר נמצא בחיפה. וממוקם במרחק קצר מחוף הכרמל. מלון סוויטת לאקז’רי בבעלות פרטית עם נוף לים, חיפה מציע לאורחיו בין היתר: חניה חינם, אינטרנט אלחוטי בחינם, מול הים, חדרי משפחה, חדרים ללא-עישון, מסעדה ובר.

סוויטת לאקז’רי בבעלות פרטית עם נוף לים, חיפה

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

שעת צ׳ק אין

13:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

מלון סוויטת לאקז’רי בבעלות פרטית עם נוף לים, חיפה נמצא במרחק נסיעה ממת"מ מרכז תעשיות מדע (1.9 ק״מ), הכנסייה האורתודוקסית הרוסית (2.4 ק״מ), סינמטק חיפה (2.6 ק״מ) וגן הפסלים (2.6 ק״מ). האטרקציות בסביבת מלון סוויטת לאקז’רי בבעלות פרטית עם נוף לים, חיפה כוללות את מדע-טק – המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל (3.8 ק״מ), התיאטרון העירוני של חיפה (4 ק״מ), חוף בת גלים (4 ק״מ), בית החולים רמבם (4.1 ק״מ) ונמל חיפה (4.2 ק״מ). וכן החופים: חוף הכרמל (40 מ'), חוף דדו (1.1 ק״מ), חוף בת גלים (3.9 ק״מ), החוף השקט (4.1 ק״מ) וחוף קרית חיים (9 ק״מ). אלו מאיתנו המחפשים חוויה "טבעית יותר" יכולים לבקר בחוף הכרמל (0.1 ק״מ).

מבחינת מסעדות ובתי קפה, אלו הם הקרובים ביותר: מַנדָרִין וקניון קסטרה.

שעת הצ'ק אין למלון מתחילה בשעה 13:00 ושעת הצ'קאווט ב-11:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה ולא ניתן להכניס חיות מחמד. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.