5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלון רוטשילד 22 תל אביב

Hotel Rothschild 22

מלון רוטשילד 22, הוא מלון בוטיק מעוצב ומפואר המציע חופשה תל אביבית מפנקת ומפוארת במיוחד. המלון ממוקם במרכז תל אביב, במיקום האסטרטגי והמהנה של מרכז שדרות רוטשילד התוססות והמרכזיות בעיר. המלון מציע חופשה במיקום המושלם לכל הדעות, ובעיצוב ורמת שירות גבוהים ומרשימים מאד שיבטיחו את הנוחות והפינוק שלכם. יוקרתו ומיקומו של המלון, הופכים אותו לאחד המלונות המבוקשים והמרשימים בתל אביב כיום.

צפו בסרטון והזמינו חדר עכשיו:


מיקומו של המלון, יבטיח לכם את החוויה התל אביבית המושלמת ללא ספק. מיקומו על שדרות רוטשילד, מאפשר לנוע בקלות ובהליכה בלבד בתוך העיר. תוך רבע שעה בלבד של הליכה תוכלו להגיע הן לשדרות קינג ג'ורג' ודיזינגוף, והן לשכונת נווה צדק הציורית והקסומה, ובהמשך אף ליפו ולחופי הים של תל אביב. המלון ממוקם לצד המסעדות הטובות ביותר בעיר ובתי הקפה הנפלאים שתל אביב מציעה. בזכות מיקומו של המלון, אתם יכולים בקלות וביעילות ליהנות מכל מה שיש לעיר התוססת להציע.

המלון כולל 156 חדרים מעוצבים ואסתטיים, המבטיחים רמה גבוהה ומרשימה של אירוח עבור אורחי המלון. חדרי המלון מאובזרים במגוון שירותים נוחים ואיכותיים להנאתכם, החל מהמצעים ועד למכונת הקפה ומוצרי הטיפוח היוקרתיים. תוכלו ליהנות מחדרי דלוקס זוגיים, חדרי אקזקיוטיב וחדרי קלאב זוגי. החדרים פונים לנוף הים, או לנוף העיר תל אביב. החדרים כולם מעוצבים בדקדקנות ומאפשרים נוחות ופאר, המורגשים בכל הפרטים הקטנים.

המלון כולל ארוחת בוקר מגוונת ומפנקת, הניתנת לאורחי המלון בקומת הגלריה, לנוף העיר תל אביב ושדרותיה. המלון כולל לאונץ' עם נוף מרשים לעיר, המאפשר ליהנות משתייה וכיבוד לאורך כל היום. לצד המלון, תוכלו אף ליהנות מספא מפנק ומסאז'ים מרגיעים שישדרגו לכם את החופשה.

אורחי המלון נוהגים לציין לטובה את הרמה הגבוהה והייחודית של המלון, ואת העיצוב המתקדם והמפואר של המלון וחדריו. המיקום, העיצוב ורמת השירות הגבוהה, מאפשרים את החוויה האולטימטיבית בתל אביב, זו שמרגישה מפוארת ומפנקת, תוך שמאפשרת לכם ליהנות ביעילות ובנוחות מכל האטרקציות בעיר.

מלון רוטשילד 22

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

156

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

12:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל