5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- Poli House a member of Brown Hotels -

מלון פוליהאוס מבית מלונות בראון תל אביב

Poli House a member of Brown Hotels

פוליהאוס מבית מלונות בראון, הוא מלון בוטיק השוכן במבנה בעל היסטוריה עשירה, בלוקיישן מעולה בליבה של תל אביב. חדרים ברמה גבוהה בעיצוב מודרני, נוחים ומזמינים. על גג המלון ישנם מתקני ספא, בריכה ובר שיקי עם אוכל מעולה. בנוסף, במלון שירות אופניים חינמי לאורחים הרוצים לסייר וליהנות מהעיר. ארוחות הבוקר מוגשות במספר בתי קפה סמוכים כך שיש מגוון, וארוחות צהרים וערב אפשר לאכול ברופטופ בר של המלון.

המלון ממוקם מעל המדרחוב התוסס של נחלת בנימין, בנקודת המפגש של ששת הרחובות המרכזיים של העיר, בכיכר "מגן דוד". בזכות המיקום המעולה של המלון, רוב האטרקציות התיירותיות שיש לתל אביב להציע נמצאות במרחק הליכה של דקות בודדות. המלון מוקף בהמון בתי קפה, ברים מסעדות גלריות אומנות חנויות ועוד. בפאתי המלון ממוקמים שוק הכרמל, שוק בצלאל ושוק האמנים של נחלת בנימין. המלון גם קרוב כ 700 מטר לחופי העיר, לשכונת נווה צדק הטרדנית ושדרות רוטשילד.

בשביל חוויית החופשה המלאה תוכלו להנות משלל דברים מפנקים שיש במלון. גג המבנה עבר שיחזור ושיפוץ, והיום אורחי המלון יכולים להנות בו מבריכה מחוממת, ג'קוזי, סאונה יבשה ומגוון עיסויים. הבר של המלון הוא מלהיטי המקום, המושך אליו תיירים ומקומיים רבים, שתמיד מוזמנים לקוקטייל, אוכל ומוזיקה טובה על גג תל אביב.

החדרים עוצבו על ידי מעצב העל קארים ראשיד. הם משלבים את סגנונו הצבעוני והחי יחד עם אלמנטים אדריכליים של תל אביב הישנה. החדרים ממוזגים, ויש אינטרנט אלחוטי חינם וחזק בכל רחבי המלון. החדר מאובזר במיטת קינג סייז או מיטה זוגית, טלוויזיה גדולה עם מבחר ערוצים ומיני בר. בחלקם של החדרים יש גם פינת ישיבה ושולחן עבודה. חדר האמבטיה האישי מרווח עם מקלחת מפל. מצויד בחלוקים, כפכפים ותכשירי רחצה מפנקים.

המלון זכה לדירוג גבוה בקרב זוגות צעירים שנהנו מהמיקום והאווירה הצעירה של המקום. כמו כן, אנשי עסקים יכולים להיעזר בשירותי המלון המוצעים לנחותם – פקס, מדפסת סורק וחדר ישיבות. ככה שמתאפשר שילוב מעולה לעסקים ונופש.

למי שמגיע עם רכב פרטי, למלון אין חניה. ניתן לחנות בחניונים הסמוכים הכרוכים בתשלום.

מלון פוליהאוס מבית מלונות בראון

כוכבים

⭐⭐⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

40

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

12:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל