5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלון ישרוטל טאואר תל אביב

Isrotel Tower Hotel

מלון ישרוטל טאואר הוא מלון 4 כוכבים מרשים ומפואר שממוקם מעל הטיילת וחוף הים של תל אביב. המלון הוא למעשה מגדל גבוה בן 30 קומות, המשקיף על רחבי תל אביב ומספק נוף פנורמי מדהים ומרהיב אל העיר כולה ובפרט אל הים. זהו מלון מרשים ומפנק במיוחד, הן בזכות המיקום המדהים במרכז תל אביב, והן בזכות הרמות הגבוהות של השירות האיכותי והחופשה במלון זה.

צפו בסרטון והזמינו חדר עכשיו:


המלון כולל 120 חדרים, ומציע חדרים זוגיים וכן סוויטות ג'וניור וסוויטות. החדרים מספקים חופשה ברמה גבוהה, כולל מיזוג אוויר, מסך טלוויזיה שטוח עם כבלים, ועוד מגוון פינוקים שישפרו את החופשה ויהפכו אותה לנוחה במיוחד. החדרים במלון פונים לנוף הים, או לנוף העיר תל אביב.

במלון בריכת גג עגולה, שנמצאת בראש מגדל המלון וכך משקיפה פנורמית על כל תל אביב וחופי הים. זו חוויה עוצרת נשימה ומהנה במיוחד, אותה אורחי המלון נוהגים לציין לטובה בתגובותיהם לאחר האירוח. הבריכה פתוחה לאורחי המלון בחודש הקיץ, ממאי ועד נובמבר. מעבר לכך, המלון כולל חדר כושר חופשי לנוחיות אורחיו, שפתוח 24 שעות ביממה.

המלון כולל בר טרקלין ומסעדה שמגישה בכל יום ארוחת בוקר חלבית, עשירה ומגוונת. בהמשך היום, הטרקלין המפואר והמרשים של המלון פתוח לאורחים עם מגוון אוכל ושתייה לבקשתם. הטרקלין מתאים גם לפגישות עסקים ומהווה מקום רגוע ושקט לשם כך.

המיקום המדהים של המלון, מאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות והאפשרויות שבעיר תל אביב, בקלות ותוך הליכה בלבד. המלון נמצא ממש מעל טיילת תל אביב ומשקיף עליה, כך שתוך מספר דקות בלבד תוכלו ליהנות מהים ושלל בתי הקפה והמסעדות שמציע האזור התוסס. מעבר לכך, תוך מספר קילומטרים בודדים תוכלו להגיע למרכז העיר, יפו העתיקה ושלל קניונים ואטרקציות מקומיות.

המלון מציע לאורחיו חופשה מיטבית בתל אביב, במיקום מעולה ועם בריכת הגג עוצרת הנשימה שלו. אין ספק שהאיכות והרמה הגבוהה של המלון יחד עם הקרבה שלו אל הים ואל שלל המסעדות והאטרקציות של העיר תל אביב – הופכות את החופשה בו לנוחה ומרשימה באופן ניכר.

מלון ישרוטל טאואר

כוכבים

⭐⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

120

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

12:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל