5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- Isrotel Ganim Hotel Dead Sea -

מלון ישרוטל גנים ים המלח

Isrotel Ganim Hotel Dead Sea

מלון ישרוטל גנים ים המלח הוא מלון 4 כוכבים שנמצא באזור עין בוקק, במרחק 2 דקות מחוף ים המלח. כל אורחי המלון יכולים ליהנות החוף הים המיוחד, וכן מבריכות הכוללות את מי ים המלח. במלון גם פועלים סאונה, ג'קוזי, מכון כושר מאובזר ומבחר רחב של פעילויות ספורט ובריאות. צוות המלון מקפיד על אדיבות ושירותיות ברמה גבוהה כלפי כל האורחים.

סמוך למלון, במרחק של 150 מטר בלבד, שוכן חוף עין בוקק הנהדר. החוף הציבורי של ים המלח שוכן במרחק של 300 מטר, וחוף קניון ים המלח נמצא במרחק של 350 מטר בלבד. אם תרצו להתרחק מעט, תוכלו לנסוע לחוף חמי זוהר ששוכן במרחק של 3.1 ק"מ – נסיעה קצרה ברכב או מונית. המלון אף מציע שירותי הסעה חינמיים שתוכלו להיעזר בהם על מנת להגיע לחופים השונים.
במהלך שהותכם במלון תוכלו ליהנות משירותי ספורט רבים, כמו שיעורי יוגה, שיעורי כושר או מתקני מכון הכושר המאובזר. בנוסף, תוכלו להירגע עם טיפולי הספא "אספרי" המפנקים – עיסויים, טיפולי פנים, טיפולי יופי ועוד. ניתן גם להשתכשך באחת מבריכות מי ים המלח או פשוט לשבת בסאונה.
כל חדרי המלון הם ממוזגים וכוללים חדר רחצה פרטי, עם מקלחת ואמבטיה. החדרים מגיעים בעיצוב אלגנטי ונעים, ובגדלים וסגנונות שונים. מרבית החדרים הם בעלי נוף לים המלח וחלקם אף יש מרפסת פרטית. הם גם כוללים כספת, ערכת קפה ואינטרנט אלחוטי בחינם.

המלון ידידותי לכל המשפחה וכולל חדרים משפחתיים גדולים. מעבר לכך, הוא כולל את מועדון "ילדודס" עבור הילדים הקטנים, בו הם יוכלו לשחק בצעצועים, המתקנים והמשחקים השונים. המועדון מופעל על ידי הצוות המקצועי של המלון, ומציע גם פעילויות של שעות סיפור, סדנאות יצירה ותיאטרון בובות.

את ארוחות הבוקר, הצהריים והערב שלכם תוכלו לאכול ב"שקד" מסעדת המלון שמספקת תפריט מגוון ועשיר. אם תרצו נשנוש תוכלו לשבת בלובי בר שמציע תפריט חלבי מעולה, ואם תרצו משקה קר ליד הבריכה – בר הצ'יל אאוט זמין בשבילכם.

דלפק קבלת המלון פתוח 24 שעות ביממה ומספק מגוון שירותים, כמו לוקרים או אחסון מטען.

אם אתם מגיעים לחופשה עם רכב, תוכלו להשתמש בחניה הפרטית החינמית של המלון.

כוכבים

⭐⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

296

שעת צ׳ק אין

16:00

שעת צ׳ק אאוט

12:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל