5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלון ימק"א שלושת הקשתות ירושלים

YMCA Three Arches Hotel

מלון ימק"א שלושת הקשתות בירושלים, הוא מלון 3 כוכבים, בעל עיצוב היסטורי מרהיב ביופיו ובייחודו הנוסד בשנת 1933. המלון בעל 53 חדרים, ממוקם בלב לבה של ירושלים במרחק הליכה מכל המקומות החשובים בעיר. במלון בריכת שחייה ומרכז ספורט המציע מגוון שיעורים.

בסמוך למלון יש מגוון רחב של אטרקציות ומוקדי עניין. כ-400 מטר מהמלון נמצא מרכז הקניות ממילא המפואר. במרחק של 600 מטר נמצאים מוקדי העיר העתיקה – מגדל דוד ושער יפו. במרחק של כ-10 דקות הליכה מהמלון נמצא מדרחוב בן יהודה. הכותל המערבי נמצא במרחק של 1.2 ק"מ מהמלון. מיקום המלון מאפשר להתנייד ברגל ממקום למקום, בקלות ובנעימים.

בסיומו של יום עמוס במגוון אתרי התיירות ומוקדי העניין של ירושלים, תוכלו להינות משהות במלון בעל עיצוב מעורר השראה. תוכלו להירגע במרכז הספא, בבריכת השחייה המקורה, בג'קוזי, או לעשות אימון בחדר הכושר. תוכלו לעלות למגדל הפעמונים הנמצא במלון, ולהתפאר מהנוף היפה של ירושלים, מומלץ בעיקר בשעות הבוקר המוקדמות או בלילה לאור הירח. ארוחת הבוקר במלון מוגשת בחצר נעימה.

החדרים במלון משופצים, מרווחים ונעימים לשהייה. אורחי המלון ציינו את עיצוב החדרים ורמת הניקיון בהם לחיוב. בחדרים אינטרנט אלחוטי זמין, מוצרי טיפוח, מזגן, טלוויזיה עם כבלים וטלפון. החדרים מאובזרים בכל מה שצריך עבור חוויית שהייה נעימה.

המלון מציע מגוון של שיעורים בסטודיו מרווח, מעוצב וממוזג. ישנם מגוון שיעורים המועברים על ידי מורים מקצועיים ומנוסים. ישנם שיעורי זומבה, קיקבוקסינג, ספינינג, יוגה, התעמלות במים ועוד. בנוסף, ישנו חדר כושר בעל אבזור מתקדם.

מרבית אורחי המלון העריכו את חוויית השהייה במלון, וציינו כי העיצוב המפואר וההיסטורי משרה אווירה בינלאומית של חופשה בחו"ל. המלון מאפשר חוויה מיוחדת שלא ניתן למצוא בכל מקום, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת המיקום המצוין.

המלון מתאים לאורחים המעוניינים בחוויה עירונית ירושלמית מלאה, בכך שהוא מאפשר שהייה במבנה ייחודי לצד מוקדי תרבות ועניין רבים.

מלון ימק"א שלושת הקשתות

כוכבים

⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

54

שעת צ׳ק אין

14:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל