5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- Herods Dead Sea – A Premium Collection by Fattal Hotels -

מלון הרודס ים המלח

Herods Dead Sea – A Premium Collection by Fattal Hotels

מלון הרודס ים המלח הוא מלון 5 כוכבים מפנק ומרשים במיוחד, גם באשר למתקניו ועיצובו, וגם באשר למיקום העוצר נשימה והנוף שמציע אל ים המלח. המלון ממוקם בנווה זוהר, על גדות ים המלח וכולל כניסה פרטית אל הים. המלון כולל מתחם ספא מפנק במיוחד עם מגוון מתקנים, ופונה לנוף ים המלח והרי אדום. המלון מציעה חוויה מרגיעה ומבודדת, למול נוף ים המלח השליו.

המלון כולל 215 חדרים מעוצבים ומרווחים. החדרים מאובזרים באופן עשיר ומתקדם ומציעים עבורכם את כל מה שתזדקקו לו כדי לשדרג את השהייה. האירוח במלון נעשה ברמה הגבוהה והמפנקת האפשרית, כולל בחירת סוג הכרית, התאמת המיני בר אל האורחים ועוד. מגוון החדרים הניתנים להזמנה הוא רחב ומפנק – חדרי אקזקיוטיב ספא, חדרי אקזקיוטיב שמש עם מיטות שיזוף ושמשייה, חדרי אקזקיוטיב עם ג'קוזי, וחדרי אקזקיוטיב גן עם כניסה ישירה לבריכה המשותפת של המלון. מעבר לכך, המלון מציע מגוון חדרי פרמיום וסוויטות נשיאותיות וג'וניור. המלון מציע גם חדרים נגישים.

המלון ניצב על חוף הים של ים המלח, וכך כולל גם כניסה פרטית אל הים, ומתחם שיזוף ושמשיות מרגיע, הניצב מול אחד הנופים המרשימים והמרגיעים ביותר בישראל.

המלון מציע 3 סוגי בריכות הפתוחות לאורחי המלון – בריכת מי מלח מחוממת, ובריכת מים מתוקים המחוממת בחורף. קיימת במלון גם בריכת ילדים מקורה. המלון כולל חווית ספא, ברמה גבוהה ואיכותית. מתחם הספא במלון כולל מגוון של טיפולים ומסז'ים מרגיעים. מעבר לכך, הספא כולל בריכת מי מלח, סאונה יבשה ורטובה, חמאם טורקי, בריכת ג'קוזי, אמבטיות בוץ, בריכות גופרית, ובר שייקים לרווחת האורחים.

המלון מציע מגוון של מסעדות וחוויות קולינריות מצוינות הן בלובי המלון, והן במזנון הבריכה. המלון כולל טרקלין VIP מפנק, עם פינות ישיבה מעוצבות ומנות חלביות שונות.

המלון כולל מגרשי טניס, כדורסל, וחדר כושר מקצועי ומאובזר לרווחת האורחים. במלון מתקיימים גם שיעוריי ספורט שונים בבריכה, וקיים בו מועדון ילדים מאובזר עם מתחם משחקים רחב.

מיקומו של המלון למול נופו של ים המלח, מהווה את החופשה המושלמת והמרגיעה ביותר, המבודדת מהעיר ומההמון. אך גם עבור כל מי שמחפש אחר אטרקציות באזור, מדובר במיקום מדהים המציע קרבה לנחל בוקק, למתחם קולנוע, מערות קומראן, אתר מצדה ועוד רבים. האזור מתאים למגוון אטרקציות שונות שינעימו וישדרגו לכם את החוויה.

מלון הרודס ים המלח

כוכבים

⭐⭐⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

215

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל