5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- Herbert Samuel Hotel Jerusalem -

מלון הרברט סמואל ירושלים

Herbert Samuel Hotel Jerusalem

מלון הרברט סמואל ירושלים, הוא מלון 5 כוכבים השוכן בלב העיר ירושלים. המלון מציע חווית נופש מפנקת ומפוארת ורמת שירות ואירוח גבוהה במיוחד. המלון נמצא במרכז העיר ירושלים, במיקום אסטרטגי ונוח עבור חופשה מיטבית ואיכותית בעיר. במרחק הליכה קצר, תוכלו להגיע למגוון אטרקציות מרכזיות בעיר, תוך קבלת חווית אירוח גבוהה ומרשימה.

צפו בסרטון והזמינו חדר עכשיו:


המלון מכיל 140 חדרים, בניהם 3 סוויטות מפוארות ומפנקות. כל החדרים מעוצבים ברמה גבוהה, מסוגננים עם אבן ירושלמית ומאובזרים בכל מה שתצטרכו במהלך השהות. המלון מציע מגוון חדרים בניהם חדרי סטנדרט, דלקס, חדרי סופריור, וסוויטות יוקרתיות המעוצבות בסגנון ישן – חדש. החדרים מכילים מיני בר, מכונות קפה, חדרי רחצה פרטיים, מיזוג אוויר ואינטרנט חופשי, ועוד אביזרים רבים העומדים לשירותכם, תחת עיצוב פנים בסגנון ירושלמי ומוקפד.

על גג המלון, תיהנו ממסעדת גורמה המשקיף העל נופה המרהיב של ירושלים והעיר העתיקה. מסעדת המלון מגישה ארוחות בוקר, צהריים וערב לרווחת האורחים ומציעה משקאות וכיבוד קל. אורחי המלון נוהגים לציין לטובה את ארוחת הבוקר, שמוגשת כבופה עשיר ומפנק.

המיקום המרכזי של המלון, הופך אותו למומלץ במיוחד עבור כל מי שמעוניין לחקור את העיר וליהנות ממרכזה השוקק. תוך כמה דקות הליכה, תגיעו אל האטרקציות הרבות בעיר העתיקה. תוך הליכה קצרה תוכלו להגיע אל שוק מחנה יהודה ומסעדות רבות ושוקקות חיים שנמצאות בו ובסביבתו. המלון קרוב לרכבת הקלה, וכן לשדרת הקניות ממילא.

המלון כולל מתחם ספא מפואר, שמנעים את השהות ודואג להרגיע ולהעניק לאורחים מגוון טיפולים. תוכלו ליהנות במתחם מחדר כושר מתקדם, וכן מבריכה מקורה וסאונות רטובות ויבשות. עבור אנשי העסקים הפוקדים את העיר, המלון מציע אולם כנסים ואירועים, וחדרי ישיבות המצוידים בכל מה שצריך עבור פגישות וישיבות עבודה.

המלון המבוקש מדורג ב- 5 כוכבים, ומציע חוויה מיוחדת ומפוארת בליבה של ירושלים. המיקום המרכזי והנוח, המסעדה הנהדרת והעיצוב בסגנון הישן – חדש השלט במלון, הופכים את האירוח בו לחוויה אותנטית ומרשימה במיוחד. אורחי המלון נוהגים לציין לטובה את רמת השירות הגבוהה ואת עובדי דלפק הקבלה, שעוזרים ומייעצים בכל עניין במהלך השהות.

מלון הרברט סמואל ירושלים

כוכבים

⭐⭐⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

140

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל